Gjest Anonym Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har skrevet her tidligere om litt av situasjonen min. Jeg har sett denne mannen ei god stund nå, ett år. Jeg har blitt veldig glad i han, men jeg har ennå ikke hatt sex med han. I know, laaang tid, men jeg sliter med å stole på han. Jeg har ikke mye seksuell erfaring, må alltid være følelser fra min side, og jeg er selektiv til hvem jeg involverer meg i. Han har hele tiden virket veldig interessert, men innimellom vært litt av/på. Fant etterhvert ut at det skyldes at han røyka hasj. Jeg vet at han gjorde det tidligere, før han traff meg, men sa han hadde sluttet. Flere ganger jeg hadde mine mistanker, og spurte han direkte, nektet han fullstendig. Men fikk altså til slutt vite at han hadde gjort det allikevel. Mao : han hadde jugd til meg over lengre tid. Han sa han gjorde det ( jugde ) fordi han var så redd for å miste meg. I de siste månedene nå, ser det ut til at han har skjerpet seg, virker som at han virkelig har bestemt seg for å slutte. Det jeg og oppdaget , i denne tiden han var av/på med meg, var kontakten han hadde med andre damer/"venninner". Han glemte å logge seg av fb og mail noen ganger, da fikk jeg se noe som gjorde meg skeptisk. Han sier det kun er venninner, men siden jeg vet at han løy til meg lenge om røykinga, kan han vel juge om dette også tenker jeg!? Det gjør at jeg nå har problemer med å stole på han, som og gjør det vanskelig for meg å gi meg hen til han, som gjør han veldig frustrert, noe jeg forstår, jeg savner jo selv å kunne ha sex med han. Nå har det gått så lang tid, så når jeg trekker meg gang på gang, sier han at jeg bruker det som unnskyldning for å slippe å ha sex med han, det at jeg ikke klarer å ha tillit til han. Det er jo overhode ikke riktig! Jeg har virkelig problemer med å stole på han! Han mener at jeg er mer eller mindre aseksuell og ikke er interessert i å ha sex. Det stemmer ikke, jeg ønsker å kunne ha et seksuelt forhold, men jeg trekker meg pga tillitsproblemer. Jeg vet at jeg må jo ta et valg til slutt, men dette er så vanskelig... Han har mange andre sider jeg setter stor pris på, føler vi kan ha det fantastisk sammen, jeg er tiltrukket av han, tror vi kan ha veldig bra sex for å være ærlig, men akkurat som instinktene mine automatisk trekker seg...Betyr det at jeg bør lytte til instinktene mine ? Hvordan hadde andre her reagert hvis du hadde funnet ut at partneren din hadde løyet til deg om noe over lengre tid? Det kommer selvsagt an på hva det er antar jeg, men det er som om han kan juge om andre ting og føler jeg. Jeg har liten seksuell erfaring selv om jeg er voksen, kanskje det og gjør at jeg bruker så lang tid...en del av meg har lyst til å utforske denne delen med han, leve den ut, en annen del av meg bremser , og pga jeg har problemer med tilliten til han...Det vil jo bli mye vondere hvis jeg går inn i dette forholdet fullt og helt, for så å få vite at han ikke er til å stole på... Tillit er så viktig for meg. Huff, kanskje jeg er for følsom til å være i noe forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 19. juli 2012 #2 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har skrevet her tidligere om litt av situasjonen min. Jeg har sett denne mannen ei god stund nå, ett år. Jeg har blitt veldig glad i han, men jeg har ennå ikke hatt sex med han. I know, laaang tid, men jeg sliter med å stole på han. Jeg har ikke mye seksuell erfaring, må alltid være følelser fra min side, og jeg er selektiv til hvem jeg involverer meg i. Han har hele tiden virket veldig interessert, men innimellom vært litt av/på. Fant etterhvert ut at det skyldes at han røyka hasj. Jeg vet at han gjorde det tidligere, før han traff meg, men sa han hadde sluttet. Flere ganger jeg hadde mine mistanker, og spurte han direkte, nektet han fullstendig. Men fikk altså til slutt vite at han hadde gjort det allikevel. Mao : han hadde jugd til meg over lengre tid. Han sa han gjorde det ( jugde ) fordi han var så redd for å miste meg. I de siste månedene nå, ser det ut til at han har skjerpet seg, virker som at han virkelig har bestemt seg for å slutte. Det jeg og oppdaget , i denne tiden han var av/på med meg, var kontakten han hadde med andre damer/"venninner". Han glemte å logge seg av fb og mail noen ganger, da fikk jeg se noe som gjorde meg skeptisk. Han sier det kun er venninner, men siden jeg vet at han løy til meg lenge om røykinga, kan han vel juge om dette også tenker jeg!? Det gjør at jeg nå har problemer med å stole på han, som og gjør det vanskelig for meg å gi meg hen til han, som gjør han veldig frustrert, noe jeg forstår, jeg savner jo selv å kunne ha sex med han. Nå har det gått så lang tid, så når jeg trekker meg gang på gang, sier han at jeg bruker det som unnskyldning for å slippe å ha sex med han, det at jeg ikke klarer å ha tillit til han. Det er jo overhode ikke riktig! Jeg har virkelig problemer med å stole på han! Han mener at jeg er mer eller mindre aseksuell og ikke er interessert i å ha sex. Det stemmer ikke, jeg ønsker å kunne ha et seksuelt forhold, men jeg trekker meg pga tillitsproblemer. Jeg vet at jeg må jo ta et valg til slutt, men dette er så vanskelig... Han har mange andre sider jeg setter stor pris på, føler vi kan ha det fantastisk sammen, jeg er tiltrukket av han, tror vi kan ha veldig bra sex for å være ærlig, men akkurat som instinktene mine automatisk trekker seg...Betyr det at jeg bør lytte til instinktene mine ? Hvordan hadde andre her reagert hvis du hadde funnet ut at partneren din hadde løyet til deg om noe over lengre tid? Det kommer selvsagt an på hva det er antar jeg, men det er som om han kan juge om andre ting og føler jeg. Jeg har liten seksuell erfaring selv om jeg er voksen, kanskje det og gjør at jeg bruker så lang tid...en del av meg har lyst til å utforske denne delen med han, leve den ut, en annen del av meg bremser , og pga jeg har problemer med tilliten til han...Det vil jo bli mye vondere hvis jeg går inn i dette forholdet fullt og helt, for så å få vite at han ikke er til å stole på... Tillit er så viktig for meg. Huff, kanskje jeg er for følsom til å være i noe forhold.. Hei, ts her igjen. Har andre tanker om dette, evt opplevd noe lignende? Han har heller ikke alltid vist meg nok respekt, og sånt sitter i meg...Hvis jeg skal ha et helt og fullt forhold til en mann, må helheten være på plass..samtidig, kanskje jeg kan være for kravstor? Jeg er attraktiv, har alltid kunne velge og vake i menn, samtidig synes jeg dette med menn er vanskelig... Bør jeg ta sjansen selv om jeg er usikker, eller er disse tegnene en form for beskyttelse, noe jeg bør lytte til? Vi har ikke hatt kontakt på et par dager nå, kanskje han har bestemt seg, ikke orker mer.. Setter stor pris på tanker fra andre som evt kan få meg til å se denne saken fra flere vinkler. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda2011 Skrevet 19. juli 2012 #3 Del Skrevet 19. juli 2012 Det at han røyker hasj hadde vært nok for meg til å droppe ham, men det er meg da. Ellers er det veldig smart å lytte til magefølelsen, den har alltid rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2012 #4 Del Skrevet 19. juli 2012 eg hadde tvil ang. eksen min då eg blei saman med han pga. rykter o.l. om han. Eg fekk magefølelse på at han laug til meg fleire gongar i laupet av forholdet, men fann ingen bevis, heilt til eg til slutt snoka på mobilen hans og fann ut at han hadde løge om å truffe ei venninde han hadde mykje kontakt med. Han slo opp dagen etter eg fann d ut og blei ilag med ho ikkje lenge etter... etter denne erfaringa vil eg seie stol på magefølelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå