Gå til innhold

En eneste stor drittsekkmagnet?

Fremhevede innlegg

Gjest Anna.S
Skrevet

Men seriøst: jeg tror det ligger i utstrålingen.

Absolutt! Jo mer du utstråler at du er desperat jo flere idioter tiltrekker du deg og jo færre prinser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis et pent utseende er det som skal til for å tiltrekke seg noen jævler, må jeg virkelig være fæl!

Men seriøst: jeg tror det ligger i utstrålingen.

Drittsekker leter etter mennesker som de kan trampe over, og da er det gjerne de tilbaketrukne, sjernerte menneskene med en litt "Jeg vil ikke være til bry for noen-holdning" som blir betraktet som lett bytte.

Ja, der beskriver du en variant av såkalte drittsekker.

Skrevet

Det er bare til å innse at verden er grunnleggende ond. Alt har sin pris og i forhold så er prisen ofte å forholde seg til noen som er hakket slemmre en deg selv.

Hvorfor skulle man ville utsette seg selv for det?

• Liker 1
Skrevet

Enkelte damer blir irriterte når de får komplimenter fordi de tror mennene smisker. Da rister jeg på hue og tenker at de damene der har INGENTING i dateverden å gjøre.

På den annen side; er det smart å tro på alt man hører?

Selv om det høres flott ut.

Skrevet

Hvorfor skulle man ville utsette seg selv for det?

Hvorfor har en sluttet å involvere seg på dette viset?

Skrevet

Hvorfor har en sluttet å involvere seg på dette viset?

Kanskje en burde velge ei dame som er minst like snill som en er selv?

Skrevet

Kanskje en burde velge ei dame som er minst like snill som en er selv?

Det er hen imot umulig å oppdrive ;)

Derfor har en sluttet å være snill og høflig. Samtidig om en unngår nære relasjoner med kvinner. No woman, no cry ;)

Skrevet

Det er hen imot umulig å oppdrive ;)

Derfor har en sluttet å være snill og høflig. Samtidig om en unngår nære relasjoner med kvinner. No woman, no cry ;)

Ja, det er ikke sikkert at det er så dumt.

Skrevet

Prøv å være objektiv og se på hva slags gutter du går for, hva er det som kjennetegner typiske gutten du har falt for gang på gang. Oddsen er at det er du som har en tendens for å gå for en spesifik type gutter som er mindre enn optimal i forhold til hva du tydligvis egentlig vil ha. Og ikke minst vær realistisk i forhold til om det finnes mangen av den typen gutt du egentlig vil ha. Mange kjører seg fast fordi de har så høye krav at det kun er drittsekkene som kommer gjennom nåløyet, og da mye for du fokuserer på feil ting ved de.

Gjest Anna.S
Skrevet

På den annen side; er det smart å tro på alt man hører?

Selv om det høres flott ut.

Å tro på vakre ting om seg selv er aldri negativt. Å være naiv er noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...