Gå til innhold

En eneste stor drittsekkmagnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er enkelte mer drittsekkmagneter enn andre?

Og for de som er det - hvordan får man en slutt på det?

Noen erfaringer?

Anonym poster: dc82da29f5f82f6f8c50c5cfd6107911

Anonym poster: dc82da29f5f82f6f8c50c5cfd6107911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det opplagte svaret: mange er dårlige menneskekjennere.

AnonymBruker
Skrevet

Opplagt, hold deg unna menn.

Anonym poster: 55493547a673687406ce8857a1f9b5ac

Gjest Elissima
Skrevet

Jepp, jeg var i samme situasjon selv. Drittsekk etter drittsekk som fikk meg til å gråte i fortvilelse og forakt. Løsning? Jeg kuttet ut alt av mannfolk og dating. Levde i sølibat i 1.5 år. Jobbet med meg selv og det jeg slet med i forhold til dette med mannfolk. Og vips, for litt over 1 mnd siden møtte jeg en helt fantastisk gutt som behandler meg utrolig bra.

Moralen er, ikke stol på alt folk sier til deg. Lytt til magefølelsen din. Ikke ligg med noen uten videre, dersom du ønsker noe seriøst. Etterhvert vil du fort merke hvem som er seriøse, og hvem som er kåte tullinger. Tro meg, du vil ane det fortere enn de kan si "vil du bli med meg hjem" kl ti på tre en fuktig fredagskveld..

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Seksuelle predatorer har det med å velge seg ut byttedyr som virker enkle.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Attpåtil virker det som om de ikke var kjent for å være drittsekker før de møtte meg...

Anonym poster: fa0998765bbe4a13171361ff3b37062e

Anonym poster: fa0998765bbe4a13171361ff3b37062e

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det opplagte svaret: mange er dårlige menneskekjennere.

This. Er du en drittsekkmagnet, så må du finjustere drittsekkradaren.

God selvtillit hjelper på å skremme bort de verste. Ellers så gjelder det bare å tenke seg litt om før man lar seg selv falle pladask.

Og kanskje ha en smule selvinnsikt, noen har en tendens til å urettmessig stemple fyren som drittsekk når det er mer til historien.

• Liker 1
Skrevet

Tror det viktigste er å komme over "fjortisfasen" hvor man blindt faller for et pent smil og karisma uten å se hva som ligger bak. Slutt å overse ethvert faresignal i en rosa sky og ikke minst slutt å unnskyld personen i ditt eget hode. Mye ligger i selvtillitt og selvbilde. Det er et veldig alvorlig signal om du føler deg mindreverdig i forhold til den andre. Alså om du føler at den andre er langt penere, vellykket osv - slik at man får et skeivt forhold.

For at andre skal like deg må du like deg selv. Tror det ligger mer bak dette utsagnet enn hva mange tror. Hva med å være litt mer pro-aktiv? Stort sett sjekker slike "drittsekker" opp jenter som er tilbaktrukne, noe sjenerte og lette å imponere. Ikke de jentene som viser at de vet hva de vil ha og gjerne kan ta initiativ selv.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Tror det viktigste er å komme over "fjortisfasen" hvor man blindt faller for et pent smil og karisma uten å se hva som ligger bak. Slutt å overse ethvert faresignal i en rosa sky og ikke minst slutt å unnskyld personen i ditt eget hode. Mye ligger i selvtillitt og selvbilde. Det er et veldig alvorlig signal om du føler deg mindreverdig i forhold til den andre. Alså om du føler at den andre er langt penere, vellykket osv - slik at man får et skeivt forhold.

For at andre skal like deg må du like deg selv. Tror det ligger mer bak dette utsagnet enn hva mange tror. Hva med å være litt mer pro-aktiv? Stort sett sjekker slike "drittsekker" opp jenter som er tilbaktrukne, noe sjenerte og lette å imponere. Ikke de jentene som viser at de vet hva de vil ha og gjerne kan ta initiativ selv.

Signerer på det sterkeste. Helt enig.

Jeg har vært og er tidvis selv en stor drittsekkmagnet. Jeg har alltid hatt liten tro på min personlighet, og har ofte følt at den jeg er sammen med er bedre enn meg og et mye bedre menneske. Dette er forferdelig tungt og ender alltid i katastrofe. Løsningen inntil videre er å holde seg unna menn.

Endret av HunterLady
Skrevet

Dette fenomenet har faktisk veldig mye med utseendet ditt å gjøre.

Jo bedre du ser ut desto større drittsekkmagnet er du.

Helt naturlig.

Billig oppførsel er selvfølgelig også en veldig vesentlig faktor i sammenhengen.

Gjest "gjest"
Skrevet

Dette fenomenet har faktisk veldig mye med utseendet ditt å gjøre.

Jo bedre du ser ut desto større drittsekkmagnet er du.

Helt naturlig.

Billig oppførsel er selvfølgelig også en veldig vesentlig faktor i sammenhengen.

Det her er feil.

• Liker 3
Skrevet

Det her er feil.

Selvfølgelig er det ikke feil.

Men det er ikke alle sider av virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er jente ei pushover med dårlig selvtilit og uten egne meninger, er det lett man behandler jenta litt dårligere enn vanlig. Har ikke noe med at man i utgangspunktet er en drittsekk, men jenta blir så kjedelig at man gir f og egentlig bare vil kvitte seg med henne.

Alle jenter har noe positivt med seg da, så bare prøve styrke selvtiliten hennes og det vil komme noe positivt ut av forholdet :D

Endret av Perrin
Gjest "gjest"
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke feil.

Men det er ikke alle sider av virkeligheten.

Niks, menn prøver seg på dritsekkfakter til kvinner de mener er stygge.

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Signerer på det sterkeste. Helt enig.

Jeg har vært og er tidvis selv en stor drittsekkmagnet. Jeg har alltid hatt liten tro på min personlighet, og har ofte følt at den jeg er sammen med er bedre enn meg og et mye bedre menneske. Dette er forferdelig tungt og ender alltid i katastrofe. Løsningen inntil videre er å holde seg unna menn.

Løsningen er ikke å holde seg unna menn, men å jobbe med sitt eget selvbldet. Innse at man faktisk fortjener noe bra. Alle burde ta en pause fra dating /jakt etter ett forhold hvor lengden avgjøres ut i fra hvor langt forholdet var. Man trenger tid til å finne ut hva man ønsker seg og komme seg vekk fra det man hadde, i tillegg til å bruke tid på seg selv og bli glad i seg selv igjen.

Har man tatt den pausen er det bare å kjøre på med dating og lære seg å velge vekk idiotene, eller de man ikke har kjemi med. Det handler om å lete men vente med å finne til man finner noe bra :)

Skrevet

Niks, menn prøver seg på dritsekkfakter til kvinner de mener er stygge.

Det er sikkert mye mulig, men det er da en annen side av saken.

En såkalt drittsekk kan altså være så mangt.

Gjest Anna.S
Skrevet

Seksuelle predatorer har det med å velge seg ut byttedyr som virker enkle.

Noen er ute etter de som er vanskelige også. Da føler de seg ekstra manndig når byttet er nedlagt.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er sikkert mye mulig, men det er da en annen side av saken.

En såkalt drittsekk kan altså være så mangt.

Seriøst, Steinar. Slutt å snakke om alt det her du ikke har peiling på.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Noen er ute etter de som er vanskelige også. Da føler de seg ekstra manndig når byttet er nedlagt.

Vel, men det blir ikke en predator på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...