AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg føler at jeg er i en litt desperat situasjon. Jeg er 28 og mannen min er 30. Han vil ha sex hele tiden, hver eneste uke vil han ha mer og mer sex. Han oppfører seg som om vi var ungdomskjærester. Jeg gav ham masse sex da vi var kjærester før. Nå er vi gift, og har leilighet og jeg føler vi er på vei å bli mer voksne, men han vil enda ha like mye sex som før... Han vil at jeg skal suge ham og analsex, noe jeg har sagt er uaktuelt nå. Jeg bare venter og venter på at vi skal bli mer seriøse og begynne å fokusere på noe annet enn sex og det der, som for eksempel å starte en familie... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å forstå at vi er voksne og skal starte familie... er det noen her som har vært i en lignende situasjon med sex mas? Anonym poster: d58e10d731fee9155b040fedf3cd77a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Del Skrevet 18. juli 2012 Kan du ikke bare droppe prevensjonen da? Si at dere kan godt ha sex, men da blir det muligens et barn med på kjøpet? Anonym poster: 9a19aa89d0fb7c6c5cb0057b4e621d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 18. juli 2012 #3 Del Skrevet 18. juli 2012 Du kødder nå, TS? Og hvis du ikke gjør det så sier jeg stakkars mann! Hvorfor i all vide verden skal man være nødt til å kaste sexlivet på båten og innfinne seg med at "man får vente til frædda'n" bare fordi man begynner å nærme seg 30 år? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 18. juli 2012 #4 Del Skrevet 18. juli 2012 Man må jo nødvendigvis ha sex for å stifte familie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. juli 2012 #5 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg føler at jeg er i en litt desperat situasjon. Jeg er 28 og mannen min er 30. Han vil ha sex hele tiden, hver eneste uke vil han ha mer og mer sex. Han oppfører seg som om vi var ungdomskjærester. Jeg gav ham masse sex da vi var kjærester før. Nå er vi gift, og har leilighet og jeg føler vi er på vei å bli mer voksne, men han vil enda ha like mye sex som før... Han vil at jeg skal suge ham og analsex, noe jeg har sagt er uaktuelt nå. Jeg bare venter og venter på at vi skal bli mer seriøse og begynne å fokusere på noe annet enn sex og det der, som for eksempel å starte en familie... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å forstå at vi er voksne og skal starte familie... er det noen her som har vært i en lignende situasjon med sex mas? Anonym poster: d58e10d731fee9155b040fedf3cd77a1 For meg så høres det ut som at du har faket et sexliv for å få ham på kroken. Du er nå samboer med en kamerat. Hvis han ligger med andre, så vil det etter mitt syn ikke være utroskap. Fordi det er pinadø ikke lov å kreve at den andre skal leve i søllibat bare fordi du føler det blir for lite voksent å ha så mye sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 18. juli 2012 #6 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg føler at jeg er i en litt desperat situasjon. Jeg er 28 og mannen min er 30. Han vil ha sex hele tiden, hver eneste uke vil han ha mer og mer sex. Han oppfører seg som om vi var ungdomskjærester. Jeg gav ham masse sex da vi var kjærester før. Nå er vi gift, og har leilighet og jeg føler vi er på vei å bli mer voksne, men han vil enda ha like mye sex som før... Han vil at jeg skal suge ham og analsex, noe jeg har sagt er uaktuelt nå. Jeg bare venter og venter på at vi skal bli mer seriøse og begynne å fokusere på noe annet enn sex og det der, som for eksempel å starte en familie... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å forstå at vi er voksne og skal starte familie... er det noen her som har vært i en lignende situasjon med sex mas? Anonym poster: d58e10d731fee9155b040fedf3cd77a1 Herlig fred jeg blir veldig paff når jeg leser det altså. Jeg kan dessverre ikke si at jeg har så veldig mye sympati for deg her TS, sympatien min ligger vel heller hos mannen din for å være helt ærlig. Nå kjenner jeg ikke situasjonen mer enn utifra det lille som du har skrevet: det kan jo hende at han forventer sex 4 ganger om dagen, og da vil jo situasjonen stille seg litt annerledes. Men som sagt i utgangspunktet så heller vel jeg over til å være lik mannen din. Jeg håper i allefall at sex bestandig vil være en viktig fokus i mitt liv, i tillegg til mange andre fine ting (som f.eks. familie). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherioo21 Skrevet 18. juli 2012 #7 Del Skrevet 18. juli 2012 jeg kan fint forstå at analsex er uaktuelt. null problem. men sier meg enig med SmallTalk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smula Skrevet 19. juli 2012 #8 Del Skrevet 19. juli 2012 Det finnes flere måter å bli voksen på. Din måte høres kjedelig ut. Man kan være leken, sprø og barnlig selv om man er såkalt voksen. 😉Til og med om man har barn. Sett deg ned å prat med mannen din om de forventningene hver av dere har. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. juli 2012 #9 Del Skrevet 19. juli 2012 Så om jeg forstår rett, så har TS hatt et aktivt sexliv, med analsex og annen moro, som det plutselig nå må bli slutt på fordi dere er gift? Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillejenta1 Skrevet 19. juli 2012 #10 Del Skrevet 19. juli 2012 SEX er utrolig viktig i ett forhold TS. Vær glad for at han fortsatt tenner på deg, er jo veldig mange menn som begynner å slenge med snoppen om de blir nektet sex. Gi han det han vil ha og bli med på leken. Du vil vel stifte familie osv så prat med han om det da vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå