AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Del Skrevet 18. juli 2012 ..Men min kjære har alltid lyst på sex. Dere som er i samme situasjon, hvordan greier dere å bli enige? Vi har blitt enige om å ha det noen ganger i uka, men jeg har aldri lyst lenger, og det vet han. Problemet har ingenting med forholdet å gjøre, det er tidligere erfaringer som har ødelagt min sexlyst. Og ja, vi har snakket om det mange ganger tidligere, men han begynner å bli lei... Anonym poster: 1ab2f238fbd0b0694260e7b02e5bae7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 18. juli 2012 #2 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! :happy: Dette er et ømfintlig og vanskelig tema.. Har ikke så mange erfaringer, men vet utifra forskning og egen erfaring at sex avler sex.... Og merker selv at desto mer sex jeg har, desto mer lyst får jeg.. Ergo desto mer sex en har, desto mer lyst får en.. Hva med selvtilliten din? Og dine erfaringer? Er det noen du kan gjøre med dem/de? Hva med din kjære, kan ikke han ta seg en "håndjobb" av og til, dersom han har så stort behov? Og sex kan være så mangt, må ikke være selve samleie hver gang.. Tilbringer dere mye tid med hverandre, setter av tid til å være kjærester, spiser middag sammen ofte (ja, det er faktisk viktig!) kanskje massere hverandre? Gir dere hverandre komplimenter i hverdagen, er rause med kjærtegn? Gå på oppdagelsesferd på hverandres kropper (uten at det blir sex ut av det) fortelle hva dere tenner på til den andre parten, reise på feire eller på hotell for en natt, kun dere to, med roomservice og full pakke, fortelle hverandre hva dere evt. savner/ vil endre på eller gjøre noe med, tenke på hva som gjorde at du falt for han, sette pris på han og hans gode sider, kjøpe deg nytt undertøy som du føler deg komfortabel i, kanskje få deg en ny frisyre eller ta deg en tur på spa? Håper dette kan være til hjelp.. (Beklager hvis det ble litt uoversiktlig skrevet) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirisilkeserk Skrevet 18. juli 2012 #3 Del Skrevet 18. juli 2012 ..Men min kjære har alltid lyst på sex. Dere som er i samme situasjon, hvordan greier dere å bli enige? Vi har blitt enige om å ha det noen ganger i uka, men jeg har aldri lyst lenger, og det vet han. Problemet har ingenting med forholdet å gjøre, det er tidligere erfaringer som har ødelagt min sexlyst. Og ja, vi har snakket om det mange ganger tidligere, men han begynner å bli lei... Anonym poster: 1ab2f238fbd0b0694260e7b02e5bae7d Hvis det er tidligere erfaringer som gjør det,så har du nesten ikke noe valg,du må få bearbeidet det for at du skal kunne nyte og ha glede sex igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå