Gå til innhold

Usikker på han/forholdet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en snart 19 år gammel jente, som ble kjent med kjæresten min over nettet. Avstanden er såpass stor at vi må ta fly for å besøke hverandre. Vi begynte å snakke i fjor sommer, mye over skype, og når det ble oktober/november ble vi veldig seriøse og begynte å få følelser for hverandre. I vinter engang møtte vi hverandre for første gangen, og vi har besøkt hverandre jevnlig de siste måndene. Før vi møtte hverandre for første gangen, så bestemte han seg at han ville gå på skole her, og det var jo jeg veldig glad for, da vi bare kommer til å bo 20 min unna hverandre med bil. Nå har han fiksa skoleplass, leilighet osv.. Han kjenner ikke så mange her, han har bare blitt kjent med et par kompiser av meg som han har kontakt med.

Problemet er vel egentlig det at jeg begynner å bli usikker for om jeg virkelig har følelser for han. Alt gikk så fort, og alt var liksom bestemt før vi var blitt kjent med hverandre i virkeligheten, og ikke bare over nettet. Alt blir jo litt annerledes i virkeligheten, han er jo samme personen, men de samme følelsene som jeg hadde i begynnelsen er der ikke lenger. Jeg merker stadig at jeg irriterer meg over ting han gjør, og jeg tenner ikke på han.. i begynnelsen så elsket jeg å ha sex med han osv, men nå blir jeg ikke kåt av han engang. Jeg var hos han i 3 uker nå nylig, og for å være ærlig, så var det litt godt å komme hjem, og ikke være sammen med han mer.. han har veldig sterke følelser for meg, dette gjør alt så vanskelig.

Jeg kan jo ikke gjøre det slutt med han når han har ofra så mye for meg, og skal flytte hit for minst et år. Jeg tar meg selv i å tenke på andre gutter jeg ser, og merker at andre har mye mer av de egenskapene jeg egentlig ser etter hos en gutt. Vi har ikke så mange felles interesser heller, noe som gjør dagene litt lange og ensidige.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, og håper at noen av dere har noen råd til meg? Det jeg tror jeg skal gjøre, er å gi det et år hvertfall, og se videre etter der hva som skjer.. jeg kan ikke la han være alene her borte, når han flytter for MIN skyld.. herregud så dårlig samvittighet jeg har.

Anonym poster: e4a0b15786df00205e523779c4d0f72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville du hatt en kjæreste som kun var sammen med deg av medlidenhet og dårlig samvittighet?

Jo lenger du lar ham leve i troen jo verre blir det når bruddet til slutt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Snakk med han om følelsene dine. Slik situasjonen høres ut, bør ikke dere fortsette som kjærester, av hensyn til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...