Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei! Jeg har så lyst til å ta en fargeanalyse, slik at jeg vet hvilke farger jeg skal forholde meg til, når jeg skal gå til innkjøp av klær. Er det noen som kan anbefale meg et sted i Oslo eller omegn som driver med dette. Gjerne noen som man ikke blir helt flodd av. Hvis det er noen som har vært på en slik analyse, hadde det vært fint om dere kunne fortelle meg hva mer de utreder for deg som kunde. Takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 det ligger et kjempe bra sted i Grensen i oslo. Hun som driver det heter Astrid Thomas, men husker ikke hva stedet heter. hun har skrevet flere bøker vet jeg!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krepsejenta Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 det er tidl. color me beautiful troir det heter studio astrid thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Ærlig talt. fargeanalys drev man med på 80-tallet. Etter min mening er det ganske bull.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 sorry, men jeg er helt enig med siste taler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 Ja, man drev med fargeanalyse på 80-tallet. Og på 90-tallet. Og se deg rundt - vi burde kanskje holde på med det fortsatt. Det er ofte lite som skal til før en kvinne, eller mann, får helt feil farge opp mot ansiktet! Det er selvsagt mer som er "lov" nå, men lite som skal til før en kan ta seg best mulig ut. Jeg skal for eksempel ikke bruke svart. Det gjør jeg. Men jeg er også bevisst på hvilke farger som jeg ser veldig bra ut i. De gangene olivengrønt og sennepsgult er på moten ser man hvor få som egentlig kler den fargen. Som et eksempel... Hipp hurra for alle som driter i denslags, som går med hva de vil uten å bry seg om hva andre mener. Men respekter også de som trenger et puff i riktig retning for å lære mer om seg selv og hva h*n kler best.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg er enig med deg Tusenfryd! Det er alt for mange som går rudt å ser tufse ut fordi de bruker feil farger! Det er ikke vanskelig å gjøre dette hjemme, det er jo ikke like bra som å gjøre dette hos en prof. Men legg skjerf av forskjellige farger rundt halsen din. (lag på lag) Ha gjerne med deg en venninne, ta av et og et lag for å se hvilken farge som passer best til ansiktet ditt!! Hvilken som gir deg glød, hvilken som gjør deg grå etc!! Det er kjempe gøy!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 Syns det er en god idè med fargeanalyse! Skulle gjerne tatt en selv! Ta en titt på denne side http://www.bliny.no. Mener de driver med fargeanalyser. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 http://www.bliny.no er ikke i bruk - har du skrevet feil adresse?? Det var litt underlig dette. Når jeg går inn via din link, så kommer jeg til Activeisp, men når jeg går inn via linken når jeg selv har skrevet den, da kommer jeg rett fram??????1212[ Dette Innlegg er endret av: Netti den 2002-03-01 01:03 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara Skrevet 1. mars 2002 #10 Del Skrevet 1. mars 2002 Jøss! Det der var merkelig! Måtte flere forsøk til før jeg kom meg inn på siden... Prøv med bare bliny.no. Det var det eneste som funka her. Hmm, merkelig! Var ikke no problem å komme inn der igår...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara Skrevet 1. mars 2002 #11 Del Skrevet 1. mars 2002 Nei, nå funka http://www.bliny.no også, men linken funka fortsatt ikke. Hva skjer??? Linken på dette innlegget virker... _________________ Mvh Tiara 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiara den 2002-03-01 12:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå