AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Del Skrevet 18. juli 2012 Er det egentlig en god ide å kjøpe dristig bikini til kjæresten? Selvsagt med forutsetning om at man vet størrelser, fargepreferanser etc. Ville dere ha gått med et bikinisett som mannen/kjæresten deres kjøpte? Anonym poster: 70f43ccc602646fdc16d5e4003c792b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. juli 2012 #2 Del Skrevet 18. juli 2012 så lenge det var anstendig, så ja. En dristig bikini? I don`t think so 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple54 Skrevet 18. juli 2012 #3 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, men få med byttelapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. juli 2012 #4 Del Skrevet 18. juli 2012 Personlig hadde jeg nok ikke gått med en bikini som man kan kalle "dristig". Å gå ut offentlig med truse og bh er virkelig dristig nok for meg Jeg hadde sikkert satt pris på tanken, men tenkt at han kan ikke kjenne meg godt nok hvis han tror jeg ville gått med noe sånt. Men hvis du vet at kjæresten din liker å være litt dristig, så kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. juli 2012 #5 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, men få med byttelapp Det er vel ingen steder man kan få bytte badetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 18. juli 2012 #6 Del Skrevet 18. juli 2012 Undertøy og bikini er nok noe hun ønsker å kjøpe selv. De fleste kvinner/jenter er veldig kresne på hvordan det sitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #7 Del Skrevet 18. juli 2012 Hva mener du med "dristig" bikini? Er ikke alle bikinier strengt tatt rimelig dristige? Jeg hadde fint kunnet gå i bikini samboer har kjøpt, men den må oppfylle noen krav om at den skal være praktisk til å bedrive vannsport i, ergo må det være en bikini med god passform og stor nok bikinioverdel til å holde F-cup-boobisene på plass. Anonym poster: 73d3c6e830acd23f21f2476072097026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 18. juli 2012 #8 Del Skrevet 18. juli 2012 Ville heller ha foretrukket en dristig nattkjole eller liknende. Noe jeg og kjæresten kan ha det morsomt med på soverommet. På stranda vil jeg helst ha en bikini som faktisk dekker "mine vitale organer" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. juli 2012 #9 Del Skrevet 18. juli 2012 Undertøy og bikini er nok noe hun ønsker å kjøpe selv. De fleste kvinner/jenter er veldig kresne på hvordan det sitter. Undertøy er vel vanlig at man kan få av kjæresten? Og da kan det være litt dristig også, for da er det bare han som skal se det, og selv om det er litt utenfor komforsonen så kan man ha det på seg for å glede kjæresten. Men badetøy skal stort sett brukes offentlig, og da er det litt skumlere med noe "dristig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 18. juli 2012 #10 Del Skrevet 18. juli 2012 Akkurat bikini ville jeg foretrukket å kjøpe selv, undertøy derimot ville jeg blitt glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 18. juli 2012 #11 Del Skrevet 18. juli 2012 Undertøy er vel vanlig at man kan få av kjæresten? Og da kan det være litt dristig også, for da er det bare han som skal se det, og selv om det er litt utenfor komforsonen så kan man ha det på seg for å glede kjæresten. Men badetøy skal stort sett brukes offentlig, og da er det litt skumlere med noe "dristig" Kanskje de som har en veldig "enkel" kropp å kjøpe til synes det er ok, jeg ville ikke likt det om typen kjøpte noe slikt til meg. Sånt liker jeg rett og slett å kjøpe selv. Og er veldig liten sannsynlighet for at det hadde sittet slik som jeg vil ha det, enten BH eller bikinioverdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 18. juli 2012 #12 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 18. juli 2012 #13 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville ikke likt det, med mindre det var en bikini jeg hadde sagt jeg hadde ønsket meg. Og dristig bikini høres ikke ut som noe jeg ville valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #14 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg tror jeg må ha et eksempel på hva "dristig" er før jeg svarer ja eller nei. Kjæresten må gjerne kjøpe bikini til meg. Vi har ganske lik smak, så jeg er ikke redd for å få noe jeg ikke liker. Men med en gang det er dristig tenker jeg på noe sånt som denne- og det vil jeg ikke ha! TS her. Ja, eksempelet er vel ikke så langt unna det jeg tenker meg Men tenker da ikke på at hun skal ha dette på seg offentlig, det er mer på privaten, f. eks et privat landsted osv. der det ikke er andre folk. Anonym poster: 70f43ccc602646fdc16d5e4003c792b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine Skrevet 18. juli 2012 #15 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg foretrekker å kjøpe klærne mine selv. Dersom jeg får klær i gave, er det sjelden at jeg liker de, eller at de sitter fint på. De eneste gangene jeg blir glad når jeg får klær, er hvis det er noe jeg spesifikt har ønsket meg. Ellers er mannen min hjertelig velkommen til å bli med meg på shopping og komme med innspill, men han har avstått så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. juli 2012 #16 Del Skrevet 18. juli 2012 I bikini er man så og si naken, så det bør være dristig nok i seg selv Bedre å kjøpe noe sexy undertøy til henne, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 18. juli 2012 #17 Del Skrevet 18. juli 2012 Vurderer å kjøpe en selv til berta mi. Vi er nettopp blitt sammen, så om ikke dristig så skal den uansett være sexy. Men sliter med å finne ut størrelsen..., er en "litt større enn en håndfull" C-cup? Har kjøpt Chantelle undertøy til 1500,- til ei en gang, det var suksess det, men som hun over her så skrøyt hun av 70F evt 75DD størrelsen sin, så det var lett. Nåværende berte har mye mindre, tror det er C, og 65 eller 70. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. juli 2012 #18 Del Skrevet 18. juli 2012 Vurderer å kjøpe en selv til berta mi. Vi er nettopp blitt sammen, så om ikke dristig så skal den uansett være sexy. Men sliter med å finne ut størrelsen..., er en "litt større enn en håndfull" C-cup? Har kjøpt Chantelle undertøy til 1500,- til ei en gang, det var suksess det, men som hun over her så skrøyt hun av 70F evt 75DD størrelsen sin, så det var lett. Nåværende berte har mye mindre, tror det er C, og 65 eller 70. Hun har vel en bikini fra før? Bare smugkikk på den så ser du størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå