AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #241 Del Skrevet 25. juli 2013 Unnskyld meg men.... Det var utrolig festlig formulert!! Jeg har type englehår. Må nærmest bruke bengalakk i det for å få litt volum så kanskje denne kunne vært noe for meg haha... Hvor får man kjøpt denne? Vil teste ut selv Anonymous poster hash: c2a8e...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 25. juli 2013 #242 Del Skrevet 25. juli 2013 Clarins!! mente clarins! Aldri prøvd clinique Clarins er heller ikke et billigmerke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. juli 2013 #243 Del Skrevet 25. juli 2013 Den er sikkert nevnt før, men jeg skriver det likevel: Cliniques 3-trinn-program for ømfintlig hud. Det svei noe innmari og huden ble irritert. Jeg fikk beskjed om at det skulle gå over etter noen dager, men det ble bare verre, og jeg sluttet etter tre uker. Kan ikke skjønne at den fortsatt er i salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #244 Del Skrevet 25. juli 2013 Grunnen til at Body Shop body-butterene ALDRI tørker inn er fordi det er mineralolje i dem .. Men jeg har testet mange av dem og funnet ut at de som virker litt "sprø" i konsistensen tørker mye fortere inn. De forskjellige typene er jo ment for forskjellig hud, så selvom man elsker jordbærlukt er det ikke sikkert den passer for alle pga. hudtype I det siste har jeg testet selvbruneren "gradual tan" fra St. Tropez. Har lest en del om den og de fleste sier den ikke lukter noe, men den STINKER selvbruning! På bena er jeg allerede litt brun så der blir jeg mørkere, men i ansiktet der jeg ikke er så brun ser jeg oransje ut enkelte steder. Jeg synes også alt fra Garnier er dårlig, jeg får ofte masse kviser av produktene Anonymous poster hash: 1b086...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartA Skrevet 25. juli 2013 #245 Del Skrevet 25. juli 2013 YSL Touche Eclât - gjorde null og niks for meg. Oppskrytte greier, mener jeg. Mango Body Butter fra Body Shop. Jeg digger body butter`ne med papaya, shea og kokos (kokos nå om sommeren, mmmmm). Men mango-varianten? BLÆH! Lukter kliss på meg. Parfymene Code fra Armani, J`adore fra Dior, Euphoria fra Calvin Klein, og Miss Dior fra Dior. Absolutt ingen ting galt med dem, egentlig. Ble bare lei etter å ha kommet et stykke ned i flaskene, så kommer til å holde meg til to evige favoritter fra Chanel heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. juli 2013 #246 Del Skrevet 25. juli 2013 YSL Touche Eclât - gjorde null og niks for meg. Oppskrytte greier, mener jeg. Helt enig. Bortkasta penger.. min går nok i bosset snart. Jeg bruker heller Viva la Diva 3 in one foundation fra Cubus. Sitter mye bedre og resultatet blir også mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 26. juli 2013 #247 Del Skrevet 26. juli 2013 Ole Henriksen - african red tea foaming cleanser... Har hørt mye bra om den, men den gav meg nupper og småkviser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #248 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjøpte en hårkur på salongen der jeg jobbet. K-Pak Revitalux, som er en blanding mellom protein og fuktighet som jeg trodde ville være yppelig for mitt slitte og hardt skadde hår. MEN det viste seg at håret mitt ble enda verre og mer stålull-aktig enn det allerede var. Så nå bruker jeg en hårkur som jeg kjøpte på et supermarked for 1 euro i spania og den funker MYE bedre enn "frisørkuren" til 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #249 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjøpte en hårkur på salongen der jeg jobbet. K-Pak Revitalux, som er en blanding mellom protein og fuktighet som jeg trodde ville være yppelig for mitt slitte og hardt skadde hår. MEN det viste seg at håret mitt ble enda verre og mer stålull-aktig enn det allerede var. Så nå bruker jeg en hårkur som jeg kjøpte på et supermarked for 1 euro i spania og den funker MYE bedre enn "frisørkuren" til 200kr. Hvor lenge hadde du den i? Anonymous poster hash: e0de4...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #250 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvor lenge hadde du den i? Anonymous poster hash: e0de4...386 3-5 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 26. juli 2013 #251 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjøpte en hårkur på salongen der jeg jobbet. K-Pak Revitalux, som er en blanding mellom protein og fuktighet som jeg trodde ville være yppelig for mitt slitte og hardt skadde hår. MEN det viste seg at håret mitt ble enda verre og mer stålull-aktig enn det allerede var. Så nå bruker jeg en hårkur som jeg kjøpte på et supermarked for 1 euro i spania og den funker MYE bedre enn "frisørkuren" til 200kr. Joico ? Mitt hår blir også som stålull av Joico produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 26. juli 2013 #252 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjøp for all del ikke first price shampo og balsam!! Håret var så tørt etterpå at det var helt forjævlig. Umulig å gre igjennom håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #253 Del Skrevet 26. juli 2013 Joico ? Mitt hår blir også som stålull av Joico produktene. Ja det er joico. Kjøpte også en 4-trinskur med sjampo, balsam, fuktighetskur og proteinkur. Disse fungerer helt fint. Regner med at det er fordi kurene ikke er blandet sammen, men er separate. Men jeg kan ikke bruke disse nå siden jeg farget håret her forleden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navnet Skrevet 26. juli 2013 #254 Del Skrevet 26. juli 2013 L'Oréal sin bb cream. Merket ingenting, dekket ingenting.. Sjit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 27. juli 2013 #255 Del Skrevet 27. juli 2013 Syntes nesten alle produkter er no drit jeg, senest var Clarins beauty Flash balm. Den gjorde jo ingenting? La seg bare som ett lag oppå huden og thats it.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #256 Del Skrevet 27. juli 2013 Syntes nesten alle produkter er no drit jeg, senest var Clarins beauty Flash balm. Den gjorde jo ingenting? La seg bare som ett lag oppå huden og thats it.. Samme her. Jeg skjønte aldri greia, og jeg prøvde ulike metoder for påføring. Jeg prøver ofte produkter som ikke gjør noe spesielt positivt, men som heller ikke gjør noe negativt, de bare er der. Beauty flash balm var en negativ opplevelse for meg, den la seg oppå huden og hvis jeg turte våge meg på sminke utenpå så begynte den å klumpe seg i små orange klumper, enda jeg ikke hadde tatt mye på. Dette var uavhengig av mengde og hvor mye fukt jeg hadde hatt under. Anonymous poster hash: a85b5...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #257 Del Skrevet 28. juli 2013 Matis Delicate Lotion som liksom skal være perfekt for sensitiv hud. Svidde som ett helvete, la seg som en hinne igjen på huden og renset dårlig. Har prøvd mye som skal være bedre, til billigere penger enn Matis. Anonymous poster hash: dba3f...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #258 Del Skrevet 28. juli 2013 Noen som har erfaringer med produkter fra Mary Kay? Anonymous poster hash: 987f2...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #259 Del Skrevet 28. juli 2013 Noen som har erfaringer med produkter fra Mary Kay? Anonymous poster hash: 987f2...505 Ja, det er kjempefine produkter hvis du liker mineralolje og støtte pyramidespill. Anonymous poster hash: e0de4...386 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #260 Del Skrevet 28. juli 2013 Noen som har erfaringer med produkter fra Mary Kay? Anonymous poster hash: 987f2...505 De produktene jeg har (litt gamle nå da) kjennes ut som vaselin med tilsetninger. Anonymous poster hash: 1bd85...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå