miramis Skrevet 9. april 2013 #201 Del Skrevet 9. april 2013 Body butter fra The Body Shop er også et produkt jeg ikke kan fatte og begripe at har blitt så populært... Legger seg som en hinne utenpå huden, gir ikke ordentlig fukt og lukter bare kvalmt etter påføring. What? Føler jeg svarer på alt for masse nå, men klarte ikke å ignorere denne. Body buttersene er jo kjempedeilige! Billige, varer lenge og lukter kjempegodt. Man kan ikke kline på seg tjukke lag og forvente at det skal trekke inn, siden den er drøy i bruk. Selv foretrekker jeg å smøre på et tynt lag når kroppen fortsatt er litt fuktig etter dusjen. Sminker meg, og når jeg er ferdig har også all kremen trukket inn. Får hele tiden komplimentef av kjæresten min (og også venninner) om at jeg har så utrolig myk hud. Det har jeg ikke naturlig, alt skyldes body butter. Den eneste fuktigheten for kroppen jeg faktisk er fornøyd med! Har sikkert brukt opp 15 store krukker i løpet av mitt relativt korte liv. Noe jeg IKKE anbefaler, er de sminkekostene i bambus fra apoteket. De "spiser" jo opp alt pudder slik at du nesten ikke får noe i ansiktet! Istedenfor røyter kosten som bare det, så du ender opp med små hår i hele ansiktet. Har samme problem med bare minerals børster, røyter masse og er ikke noe gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #202 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg har to anbefalinger når det gjelder omega 3: udo´s choice og eskimo. Kjør flytende, mer effektivt enn kapsler Må man ta begge, eller holder det med en av dem? Anonym poster: cb59d0f58f39df8aeac35b4fd413e92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 9. april 2013 #203 Del Skrevet 9. april 2013 Hatt min i over er halvt år, den er fortsatt like god. Sikkert ikke skrudd lokket godt nok på. Elsker alt fra lush! Aldri hatt en dårlig opplevelse med produktene deres. Jepp, må være at jeg ikke klarer å skru på et lokk... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 9. april 2013 #204 Del Skrevet 9. april 2013 Må man ta begge, eller holder det med en av dem? Anonym poster: cb59d0f58f39df8aeac35b4fd413e92b Nei bare en av dem. Det er to forskjellige produkter, den ene er vegetabilsk, den andre er fiskeolje. Jeg foretrekker Udo´s (vegetabilsk). Men kjør flytende, kapsler er ikke like effektivt. Jeg tar to store slurker daglig, en om morgenen, en om kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 9. april 2013 #205 Del Skrevet 9. april 2013 Tresemmè Studio Finish Ultra Strong Hairspray. Joda, den ER god på hold. Det står at den børstes enkelt ut, men hårdottene i børsten min sier motsatt. Dersom jeg bruker den orker jeg ikke å børste håret dagen etter, det er rett og slett ingen vits med mindre jeg synes hårbørste er fint å ha dinglende på huet. Jeg har normalt så glatt hår at jeg ikke engang kan ha hårstrikk i samme dag jeg har vasket håret. Men er du ute etter en hårspray som kan klistre deg fast til en trailer i fart, velg denne. Unnskyld meg men.... Det var utrolig festlig formulert!! Jeg har type englehår. Må nærmest bruke bengalakk i det for å få litt volum så kanskje denne kunne vært noe for meg haha... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 9. april 2013 #206 Del Skrevet 9. april 2013 Jepp, må være at jeg ikke klarer å skru på et lokk... Fnis. :-D *mine innlegg* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 9. april 2013 #207 Del Skrevet 9. april 2013 skriver under på den ja! Samme heeer! Fikk utslett over hele ansiktet! Små røde prikker. Forsto ikke hva det kunne være, helt til jeg droppa kremen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 9. april 2013 #208 Del Skrevet 9. april 2013 Samme heeer! Fikk utslett over hele ansiktet! Små røde prikker. Forsto ikke hva det kunne være, helt til jeg droppa kremen.. Garnier BB cream altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 9. april 2013 #209 Del Skrevet 9. april 2013 Christian Dior New Look mascara. Ble ikke kjempeimponert over vippene med denne mascaraen, og den svertet voldsomt av over øyelokket gjennom hele dagen. At denne kunne være tårefast forstår jeg ikke. Har nå prøvd 3 mascaraer fra Dior og er ferdig med det merket for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #210 Del Skrevet 9. april 2013 Absolutt alle hudpleieprodukter fra Clinique. Det føltes som om huden brant. Produktene for fet hud/kviser fra Ole Henriksen. Spesielt ansiktskremen (den med grønn merkelapp). Den ble altfor sterk for min hud, og tørket den ut. Skrubbekrem/dusjsåpe med jordbærduft fra BodyShop. Huden ble rødprikkete og klødde. Leppepomade fra Asos. Jeg smurte og smurte, og leppene ble tørrere og tørrere. Dermalogica redness relief. Den skal dempe rødhet, men føltes veldig fet og la seg som en hinne på huden. Anonym poster: 4c436f6f47ad04ee6ed60d6523f1aa1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 26. april 2013 #211 Del Skrevet 26. april 2013 Styr unna Garnier selvbruningsspray! Såg ut som ei sjoldete gulrot av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #212 Del Skrevet 26. april 2013 Lee Stafford tørrshampoo, kjøpte den etter å ha lest en masse gode anmeldelser, og jeg angrer. prøvde den på dag 2 med uvasket hår, altså det var ikke akkurat fett annet enn helt inntil hodebunnen, og i følge dama på Vita skulle jeg bare spraye på, rufse med handa, massere i håret, og så var man klar to go. Vel, 20 min med spraying, rufsing, spraying og rufsing så måtte jeg rett og slett kaste inn handkleet og flykte fra badet, kjente jeg ikke fikk puste. Håret blåste seg opp på en rar måte, og forble tilsynelatende like fett og faktisk fettere etter den sprayen. Så der stod jeg med fett OG brusete hår. Det verste er at jeg hadde satsa på denne dumme skiten 1 time før en date, var ikke sjans å vaske og få tørt 1 meter hår på de resterende 40 min jeg hadde igjen. Fant en kledelig hatt og heiv på huet, djesus. Anonym poster: 7442eb8b85911a2d32fda88fa1428fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #213 Del Skrevet 26. april 2013 Lee Stafford tørrshampoo Anonym poster: 7442eb8b85911a2d32fda88fa1428fa1 Oj, det er jo min absolutte favoritt av alle tørrsjampoer! Anonym poster: 2438d8d183812bd63781ca3e0c06fab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2013 #214 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg leste og hørte så mye bra om Dr Hauschka Rosebudkrem. Skulle vistnok være en vidunderkrem. Har aldri hatt så mye røde, kløende flekker og avskallet hud i ansiktet før i hele mitt liv. Ga den til svigermor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #215 Del Skrevet 26. april 2013 Oj, det er jo min absolutte favoritt av alle tørrsjampoer! Anonym poster: 2438d8d183812bd63781ca3e0c06fab6 Bruker jeg den feil da eller, kan du i detalj beskrive hvordan du bruker den? Så gir jeg den et forsøk til. Anonym poster: 7442eb8b85911a2d32fda88fa1428fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #216 Del Skrevet 26. april 2013 Nei bare en av dem. Det er to forskjellige produkter, den ene er vegetabilsk, den andre er fiskeolje. Jeg foretrekker Udo´s (vegetabilsk). Men kjør flytende, kapsler er ikke like effektivt. Jeg tar to store slurker daglig, en om morgenen, en om kvelden. Leste kjapt på Udos choice nå, for jeg vil få i meg omega 3 uten å måtte ty til noe fra havet. Men det sto at flasken kun er holdar i 6 uker når den er åpnet? Da må man jo kaste mesteparte,og det lir jo kjempedyrt. Anonym poster: d742d2c8e8ab900184620e41274a9634 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #217 Del Skrevet 26. april 2013 Bruker jeg den feil da eller, kan du i detalj beskrive hvordan du bruker den? Så gir jeg den et forsøk til. Anonym poster: 7442eb8b85911a2d32fda88fa1428fa1 Kan hende du bruker for mye? Jeg bruker i alle fall bare ett kjapt "strøk" med sprayen i hårskillet, så venter jeg i ett minnutt ca, og så rufser jeg litt. Har litt tynt hår som fort blir fett, kan hende det fungerer forskjellig på ulike hårtyper. Anonym poster: 2438d8d183812bd63781ca3e0c06fab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 26. april 2013 #218 Del Skrevet 26. april 2013 Ga den til svigermor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2013 #219 Del Skrevet 26. april 2013 Ikke for å være slem da, men hun er typen som klasker på litt spenol av og til i ansiktet, alt funker på henne:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #220 Del Skrevet 26. april 2013 Ansiktskrem fra Decleor (Hydra Floral ). Tåler normalt sett det meste, men fikk "fettkuler" etter en stund (ikke hatt det før eller siden). Anonym poster: 1b6c9d2cf21215cb06d15d8670c015f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå