Gjest Emmanuelle Skrevet 31. mars 2013 #181 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva med Blush, feelunique o.l, er de også useriøse? Jeg har handlet fra feelunique over 50 ganger og aldri fått fake varer. De er litt trege på å levere, men det er også det eneste negative jeg har opplevd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. mars 2013 #182 Del Skrevet 31. mars 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Spørsmål tas på PM. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samanthaa Skrevet 31. mars 2013 #183 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva med Blush, feelunique o.l, er de også useriøse? det finnes en nettside hvor du har all oversikt over de fleste sider som er falske. etter hva jeg vet er ikke feelunique det, men blush er det vel litt uforente meninger om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2013 #184 Del Skrevet 1. april 2013 det finnes en nettside hvor du har all oversikt over de fleste sider som er falske. etter hva jeg vet er ikke feelunique det, men blush er det vel litt uforente meninger om. Hvilken side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. april 2013 #185 Del Skrevet 1. april 2013 det finnes en nettside hvor du har all oversikt over de fleste sider som er falske. etter hva jeg vet er ikke feelunique det, men blush er det vel litt uforente meninger om. Jeg bestillte nemlig shampo/balsam fra Blush som jeg måtte returnere. De mente at varene kunne ha blitt ødelagt hvis de hadde blitt utsatt for kulde, og at det ikke var noe galt med produktene i forhold til utgått dato o.l. Syns da det var merkelig at ikke hårkuren jeg fikk samtidig fra samme serie ikke var ødelagt. Har ikke følt for å bestille derfra igjen, men har ikke visst om det var uflaks eller sånt jeg må regne med. Hvilken side? Lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OFWGKTA Skrevet 1. april 2013 #186 Del Skrevet 1. april 2013 Too Faced Absolutely Flawless Concealer. Gir ikke flawless resultat i det hele tatt. Greit å bruke som base under en skikkelig god concealer, men det bør man vel strengt tatt ikke trenge. Åh, jeg hadde tenkt å kjøpe den! Takk for at du sa fra! Jeg faller veldig lett for pene pakninger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samanthaa Skrevet 1. april 2013 #187 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg surret visst litt. Men her er en liten liste; http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article713901.ece Det er egentlig ikke verre enn å søke opp på google. Det står at BliVakker ikke er falsk, men etter alt det negative jeg har hørt, så er jeg litt usikker på om det hvertfall ikke er noe falskt der i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. april 2013 #188 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg surret visst litt. Men her er en liten liste; http://www.klikk.no/...ticle713901.ece Det er egentlig ikke verre enn å søke opp på google. Det står at BliVakker ikke er falsk, men etter alt det negative jeg har hørt, så er jeg litt usikker på om det hvertfall ikke er noe falskt der i det minste! Jeg googlet og fant at både Blush og Bli Vakker var listet som trygge og seriøse, derfor jeg lurte på om det fantes en liste som viste det motsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2013 #189 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg handler stort sett på Blush og Coverbrands og har gode erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 1. april 2013 #190 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg googlet og fant at både Blush og Bli Vakker var listet som trygge og seriøse, derfor jeg lurte på om det fantes en liste som viste det motsatte.. Slike sider kjøper inn store kvanta og driver ofte paralellimport. Det meste de får er helt fine og ordentlige produkter, men så hender det at man kan få produkter som er gamle, oppbevart feil eller i noen tilfeller også falske. Man forventer at de som driver slike sider har 100% kontroll med hva de får og hvem de får det fra, men noen ganger svikter rutinene og dette kna gå ut over kunden som mottar produkter som ikke er som forventet. Jeg skal ikke si at verken bli vakker eller blush er useriøse og kun selger dritt, da mange har vært fornøyde og fått ordentlige varer, men akkurat nå er det diskusjoner rundt mac-produkter kjøpt fra blush.no, som har vist seg å være falske, selv om de selv benekter dette. Dette er ganske nytt og de har så vidt jeg har fått med meg ikke kommet noe særlig ny info enda, men dette er noe å være obs på... edit, jeg blandet blush.no og blivakker! Woops Endret 1. april 2013 av Lykkelitenen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samanthaa Skrevet 1. april 2013 #191 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg handler svært sjeldent på nett, men bare fordi jeg ikke har penger nok. Visst jeg skulle bestilt sminke på nett hadde jeg brukt makeupmekka.no eller kanskje tikei.no Vet de har mye fint på blush og blivakker, men der er prisene også deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 3. april 2013 #192 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Har sammd dårlige erfaringen med garnier bb cream som mange av dere andre. Hverken fuktet, gjevnet ut hudtonen, eller dekket noe som helst. Prøvde diorshow mascara for mange år siden, da dårlig erfaring. Drysset, vippene datt ned igjen, klumpet. Men kjøpte overcurl en stund siden, superfornøyd! Separerer bra, bra volum, holder hele dagen. Clinique stay matte har jeg dårlig erfaring med. For oransje farger, sprak i løpet av dagen. Noen tips: Dere som klager over ysl touch eclat at den ikke dekker nok, det er ikke en ren consealer. Det er en lysreflekterende conealer, noe som vil si at den fremhever. Er du veldig mørk under øynene, og bruker kun denne, vil den fremheve dette. Men bruker du en dekkende consealer først, så denne vil den få deg til å se mer våken og friskere. Samme gjelder hvis dere bruker den på kviser, den vil bare fremheve disse! Og dere som handler på store parfymerier, som f, eks glassmagasinet og taxfreen. De som jobber 100% der jobber som oftest for et eller fler merker. Noe som vil si at de tjener ekstra hver mnd. Hvis de klarer å overstige budsjett. Så når du kommer å spørr disse om hjelp til den beste foundationen, vil de gå til sitt merke og prøve å selge så mye de kan. Det er aboslutt ikke nødvendigvis den beste. Kort fortalt, jobber de for clinique, vil de gjøre alt for at du kjøper det. De tjener mer! Mange bruker ikke produktene selv engang! Endret 3. april 2013 av Ennovy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #193 Del Skrevet 4. april 2013 L`Orèal Studio Secrets primeren! Den er helt sinnssykt dårlig.. Jevner ikke ut huden, gav meg en smule uren hud (sluttet å bruke den i siste liten), vanskelig å "smøre" utover ansiktet, gjør ikke at foundationen holder lenger osv. Bortkastede penger, ingenting positivt med den... Anonym poster: 1271d8344720e8b2c28b6f6fff7844fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 4. april 2013 #194 Del Skrevet 4. april 2013 Veldig dårlig erfaring med Garnier BB creamen. Den føltes som en maske, null fukt og ikke bra. Ble veldig skuffet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2013 #195 Del Skrevet 9. april 2013 Leppeskrubb fra Lush! Tørket ut etter litt over en uke.. Hatt min i over er halvt år, den er fortsatt like god. Sikkert ikke skrudd lokket godt nok på. Elsker alt fra lush! Aldri hatt en dårlig opplevelse med produktene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2013 #196 Del Skrevet 9. april 2013 Bb cream fra body shop er forferdelig! Føles ut som å kline fett utover fjeset, trakk aldri inn. Ga hverken fuktighet, eller noe dekkevne over huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2013 #197 Del Skrevet 9. april 2013 Shampoo fra Lush i såpestykkeform. Luktet nydelig, men skummet elendig og fungerte generelt dårlig. Jeg elsker shampoene derfra, og det er ikke meningen at de skal skumme. Syntes selv at jeg fikk fint hår av det, av vanlige shampoer får jeg sånn "gummi" følelse av håret til jeg tar i balsam, men det skjer ikke når jeg bruker lush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2013 #198 Del Skrevet 9. april 2013 ysl touch eclat.. tryllepennen som den kalles.. gjør ingenting for min hud desverre:( Moren min har denne, og når jeg har prøvd den har jeg likt den veldig godt! Litt stiv pris kanskje, og lite produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2013 #199 Del Skrevet 9. april 2013 Tea Tree nattserum og rens fra The Body Shop.. huden min ble sår og rød. Tea tree er veldig sterkt mot huden. Bruker selv toneren kanskje en gang hver uke/annenhver uke, og jeg kjenner den strammer opp ansiktet skikkelig, og porene mine på nesenblir bedre (litt mindre svarte prikker). Skal sies at du aldri må finne på å bruke den på tørr hud - auauau. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #200 Del Skrevet 9. april 2013 Slike sider kjøper inn store kvanta og driver ofte paralellimport. Det meste de får er helt fine og ordentlige produkter, men så hender det at man kan få produkter som er gamle, oppbevart feil eller i noen tilfeller også falske. Man forventer at de som driver slike sider har 100% kontroll med hva de får og hvem de får det fra, men noen ganger svikter rutinene og dette kna gå ut over kunden som mottar produkter som ikke er som forventet. Jeg skal ikke si at verken bli vakker eller blush er useriøse og kun selger dritt, da mange har vært fornøyde og fått ordentlige varer, men akkurat nå er det diskusjoner rundt mac-produkter kjøpt fra blush.no, som har vist seg å være falske, selv om de selv benekter dette. Dette er ganske nytt og de har så vidt jeg har fått med meg ikke kommet noe særlig ny info enda, men dette er noe å være obs på... edit, jeg blandet blush.no og blivakker! Woops Blush og MAC Anonym poster: 38d4acbd08e283dcbf4df5a0786f9467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå