Gjest Skrevet 24. juli 2012 #41 Del Skrevet 24. juli 2012 Der er jeg helt enig. Mitt mannfolk sitter og banner over at folk får seg til å gjøre det så antar det skal mye til før han kommer dit selv Betryggende å tenke på det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 25. juli 2012 #42 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva var det som skjedde TS?? Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #43 Del Skrevet 25. juli 2012 Om kjæresten kom hjem og sa han skulle på guttetur til agia napa hadde jeg dumpet ham. Ikke fordi jeg er redd for at han skal være utro, men fordi det er så fjernt fra den mannen jeg forelsket meg i. Rølpetur til agianapa, magaluf osv er for meg så utrolig harry at jeg har ikke ord. Han kan fint dra på ferie alene eller med en venn i flere uker typ backpacking eller lignende. Skulle han være utro så er han nå utro, jeg vet at jeg klarer meg fint alene. Anonym poster: 183febf2604bf41ffe80a978d917c814 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undrende Skrevet 25. juli 2012 #44 Del Skrevet 25. juli 2012 Lurer på hva som skjedde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 25. juli 2012 #45 Del Skrevet 25. juli 2012 Av og til lurer jeg virkelig på om brukerne på Kvinneguiden er representiv for kvinnene i resten av Norge. Håper for guds skyld ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perrin Skrevet 25. juli 2012 #46 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Mine venner, meg inkludert, ville aldri dratt til aya napa med en kompiss da vi er i forhold. Det er jo greit man skal være mann, stå for sine egne meninger og at kjæresten skal kunne stole på en, men dra til aya napa/ ibizza med en singel venn er å strekke den tiliten litt vel mye Endret 25. juli 2012 av Perrin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 25. juli 2012 #47 Del Skrevet 25. juli 2012 Mine venner, meg inkludert, ville aldri dratt til aya napa med en kompiss da vi er i forhold. Det er jo greit man skal være mann, stå for sine egne meninger og at kjæresten skal kunne stole på en, men dra til aya napa/ ibizza med en singel venn er å strekke den tiliten litt vel mye Veldig enig med deg, kunne egentlig aldri falt meg inn å dra på jentetur til en kjent sexdestinisjon om jeg var i et forhold (igrunnen ikke i det hele tatt, om jeg skal være ærlig). Det er nå sånn at utroskap, som så mye annet, i hovedsak skyldes situasjon og ikke nøvendigvis bare personlige karakteristikker. Er man i et forhold synes jeg man skal ha såppas respekt for partneren at en holder seg unna situasjoner som ofte produserer utroskap. Håper det går bra med deg TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. juli 2012 #48 Del Skrevet 25. juli 2012 Om han er den utro typen så er han utro uansett land. Om det ikke er mer tillit i forholdet enn det så burde du revurdere forholdet. Ville du vært utro om du reiste med en singel venninne som ble litt vill og gærn i fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 25. juli 2012 #49 Del Skrevet 25. juli 2012 Av og til lurer jeg virkelig på om brukerne på Kvinneguiden er representiv for kvinnene i resten av Norge. Håper for guds skyld ikke det. Hva mener du nå egentlig? "brukerne på Kvinneguiden" er da ikke noen homogen gruppe, her finner du alt fra de som ikke ville vært sammen med en som dro til slike steder, til de som ikke ville brydd seg. Så hva mener du egentlig? Om han er den utro typen så er han utro uansett land. Om det ikke er mer tillit i forholdet enn det så burde du revurdere forholdet. Ville du vært utro om du reiste med en singel venninne som ble litt vill og gærn i fylla? Tror du virkelig ikke at omgivelsene har noe å si for hvor lett en person faller for fristelser eller gjør forbudte ting? Jeg tenker at man kan reise med de beste intensjoner, men hvis alle rundt deg slipper alle hemninger så er det utrolig lett å bli påvirket etter en stund. Nå er det ikke aktuelt for meg å være sammen med noen som drar på partytur med gutta, men vanlige "gutteturer" har jeg ingenting i mot. Party/alkohol&sex-steder tenker jeg er å utfordre skjebnen litt vel mye hvis man er i forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. juli 2012 #50 Del Skrevet 25. juli 2012 Om han er den utro typen så er han utro uansett land. Om det ikke er mer tillit i forholdet enn det så burde du revurdere forholdet. Ville du vært utro om du reiste med en singel venninne som ble litt vill og gærn i fylla? Signerer denne. Klarer han ikke stå imot fristelser i syden så er det bare et spørsmål om tid før han møter en fristelse han ikke kan stå imot i norge også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 25. juli 2012 #51 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva mener du nå egentlig? "brukerne på Kvinneguiden" er da ikke noen homogen gruppe, her finner du alt fra de som ikke ville vært sammen med en som dro til slike steder, til de som ikke ville brydd seg. Så hva mener du egentlig? Tror du virkelig ikke at omgivelsene har noe å si for hvor lett en person faller for fristelser eller gjør forbudte ting? Jeg tenker at man kan reise med de beste intensjoner, men hvis alle rundt deg slipper alle hemninger så er det utrolig lett å bli påvirket etter en stund. Nå er det ikke aktuelt for meg å være sammen med noen som drar på partytur med gutta, men vanlige "gutteturer" har jeg ingenting i mot. Party/alkohol&sex-steder tenker jeg er å utfordre skjebnen litt vel mye hvis man er i forhold. Veldig veldig enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 25. juli 2012 #52 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva mener du nå egentlig? "brukerne på Kvinneguiden" er da ikke noen homogen gruppe, her finner du alt fra de som ikke ville vært sammen med en som dro til slike steder, til de som ikke ville brydd seg. Så hva mener du egentlig? Muligens en smule dårlig ordvalg fra min side, men etter å ha skummet gjennom tråden virket det som om majoriteten av svarene her bestod av mennesker som ville vært skeptiske til kjærestene sine om de ville ha reist/hadde reist (som i TS sitt eksempel.) Og at noen faktisk drar det så langt som å si at de ville vurdert å gjøre det slutt med kjæresten sin på dette grunnlaget, da begynner jeg virkelig å lure. Stoler dere så lite på kjærestene deres? Hvorfor i all verden er dere i lag da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2012 #53 Del Skrevet 25. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Single kompiser er ikke til å stole på? Kjæresten din (eller eksen som det høres ut som det er nå) har da fri vilje? Ikke legg skylda på den single kompisen som vil feste og leve livet. Hvis en mann som er i et forhold ikke klarer å si nei når en singel kompis prøver å "lure" ham med på noe tull, så er han ikke mye verdt som kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldriilivet Skrevet 26. juli 2012 #54 Del Skrevet 26. juli 2012 Hadde aldri vært min, uansett venner eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perrin Skrevet 26. juli 2012 #55 Del Skrevet 26. juli 2012 Om han er den utro typen så er han utro uansett land. Om det ikke er mer tillit i forholdet enn det så burde du revurdere forholdet. Ville du vært utro om du reiste med en singel venninne som ble litt vill og gærn i fylla? Det handler ikke bare om man selv klarer være trofast eller ikke. Noen destinasjoner er kjent for å ha veldig høy faktor av ville fester, sex og kanskje utroskap, og det er lite poeng gjøre sin partner usikker med å dra på de stedene. Syns det handler om å ta hensyn til den man har valgt være sammen med. Er da mange andre steder man kan reise til som er bra, men ikke forbundet med en 24 timers orgy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletulla Skrevet 26. juli 2012 #56 Del Skrevet 26. juli 2012 Min var utro i ayia napa. Han dro noen måneder etter vi ble sammen, turen var allerede bestilt og betalt. Jeg fant bilde av han på en av disse partysidene hvor han stod og rota med en kjerring. Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldriilivet Skrevet 26. juli 2012 #57 Del Skrevet 26. juli 2012 Min var utro i ayia napa. Han dro noen måneder etter vi ble sammen, turen var allerede bestilt og betalt. Jeg fant bilde av han på en av disse partysidene hvor han stod og rota med en kjerring. Kjekt! Ja det er akkurat dette eg tenker på også er lett å skje pga omgivelser og miljøet rundt! Man kan ikke si noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2012 #58 Del Skrevet 30. juli 2012 Samboeren min var i ayia napa i fjor sommer, og nå har jeg funnet ut at det skjedde litt av hvert der... Han og en kamerat gav seg ut for å være yngre enn det de er, og single... Jeg stolte på han før dette, men etter massevis med løgner og faenskap kommer jeg aldri til å stole på han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juli 2012 #59 Del Skrevet 30. juli 2012 Og si at det ikke er risiko for mennesker og reise til syden må vel være at man har vrangforestillinger? Vet dere at titusenvis av nordmenn smittes av kjønnsykdommer i syden hvert år, og det er ikke fordi at dere besøker kirker og middelalderruiner, men fordi dere drikker masse, og er kåte, og har dårlig impulskontroll (alle mennesker som drikker har dårlig impulskontroll, det er derfor de drikker), føler seg lykkelige, føler faktisk selv at man fortjener og pule, at man tillegger seg selv egenskaper som og "man har rett til og gjøre alt det man har lyst til her i verden" mentalitet, - så er det fort gjort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2012 #60 Del Skrevet 30. juli 2012 Og si at det ikke er risiko for mennesker og reise til syden må vel være at man har vrangforestillinger? Vet dere at titusenvis av nordmenn smittes av kjønnsykdommer i syden hvert år, og det er ikke fordi at dere besøker kirker og middelalderruiner, men fordi dere drikker masse, og er kåte, og har dårlig impulskontroll (alle mennesker som drikker har dårlig impulskontroll, det er derfor de drikker), føler seg lykkelige, føler faktisk selv at man fortjener og pule, at man tillegger seg selv egenskaper som og "man har rett til og gjøre alt det man har lyst til her i verden" mentalitet, - så er det fort gjort! AKKURAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå