Gjest Skrevet 18. juli 2012 #21 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde dumpa han for å være harry. Hæ, hva har det med å være harry å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 18. juli 2012 #22 Del Skrevet 18. juli 2012 Hæ, hva har det med å være harry å gjøre? Harry å dra til Aya Napa osv. Dumpegrunn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2012 #23 Del Skrevet 18. juli 2012 Det er rimelig harry å skrive det på tyrkisk når det på norsk heter Agia Napa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 19. juli 2012 #24 Del Skrevet 19. juli 2012 Feste og drikke.. Han bestilte ei tur for han og kjæresten min for å feste og ha det gøy i en uke. Jeg kjenner kompisen såpass at han kan lett oppfordre til å gjøre ting som jeg ikke kommer til å like. Men som sagt så begynner jeg å vende meg til tanken og heller la han ha det gøy.. Selvom jeg veit at noen av venninnene mine har vært utro der nede så.. Er ikke kjæresten din gammel nok til å ta sine egne valg? Ikke gi skylda på kompisen som vil ha det gøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 21. juli 2012 #25 Del Skrevet 21. juli 2012 Når du sier at det ikke hadde blitt aktuelt... Så hva hadde du gjort om han kom hjem og sagt at han skulle dra på guttetur til Aya Napa? Hva hadde du gjort liksom? Hadde du dratt til han, sendt han på dør, gjort det slutt, gitt han en trussel eller hva? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 22. juli 2012 #26 Del Skrevet 22. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amazing Skrevet 22. juli 2012 #27 Del Skrevet 22. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Hva skjedde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loca Skrevet 22. juli 2012 #28 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er rimelig harry å skrive det på tyrkisk når det på norsk heter Agia Napa Det er enda mer harry å tro en gresk-kypriotisk by er tyrkisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #29 Del Skrevet 23. juli 2012 Feste og drikke.. Han bestilte ei tur for han og kjæresten min for å feste og ha det gøy i en uke. Jeg kjenner kompisen såpass at han kan lett oppfordre til å gjøre ting som jeg ikke kommer til å like. Men som sagt så begynner jeg å vende meg til tanken og heller la han ha det gøy.. Selvom jeg veit at noen av venninnene mine har vært utro der nede så.. Hva er det snakk om da? Jeg går ut ifra at du og kjæresten din vet sånn omtrent hva som er greit/ikke greit. Om du og han har såpass tillit til hverandre slik et kjærestepar bør ha, så bør du stole på at han ikke gjør noe man ikke skal gjøre i et forhold Stoler du ikke på han ligger lite av problemet i Sydenturen, men heller problemene dere ellers møter på mtp tillit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #30 Del Skrevet 23. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Hva skjedde, TS? Anonym poster: e6589574d7299b74b180f500faef752b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #31 Del Skrevet 23. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Oi, jeg så ikke det før etter jeg hadde svart jeg.. Vil du dele hva som skjedde, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 23. juli 2012 #32 Del Skrevet 23. juli 2012 Så tragisk.. Jeg hadde nok aldri klart å si ja eller stole på kjæresten min om han dro dit, uansett hvor mye vi stoler på hverandre her hjemme. Håper alt er bra med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2012 #33 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er enda mer harry å tro en gresk-kypriotisk by er tyrkisk... Ja, ikke sant? Det fleste feriekatalogene er rimelig tacky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. juli 2012 #34 Del Skrevet 23. juli 2012 Alle vet hva jeg kommer til å svare. -Nei, nei og atter nei Men mest fordi jeg vil ha en mann som er ferdig med det tullet der. Han kan heller bruke pengene til å feriere med meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #35 Del Skrevet 24. juli 2012 Hva er det snakk om da? Jeg går ut ifra at du og kjæresten din vet sånn omtrent hva som er greit/ikke greit. Om du og han har såpass tillit til hverandre slik et kjærestepar bør ha, så bør du stole på at han ikke gjør noe man ikke skal gjøre i et forhold Stoler du ikke på han ligger lite av problemet i Sydenturen, men heller problemene dere ellers møter på mtp tillit. Jeg føler ikke at jeg har problemer med tillit i forholdet til min kjæreste, men å velge Aiya Napa av alle steder man kan reise på kompistur for å IKKE pule rundt, så hadde jeg fått tillitsproblemer. Og er dette rart? Jeg kjenner faktisk INGEN som har kommet hjem derifra på kompis/venninneferie med forholdet hjemme i behold. Og jeg kjenner en god del som har vært der, for å si det sånn. Da regner jeg med de som har vært i Magaluf også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #36 Del Skrevet 24. juli 2012 Jepp.. Det var det forholdet. Singlekompiser er ikke til å stole på Huff da. Men jeg tror jeg sa det tidligere i tråden også... Om han ble påvirket av kompisen nå, så ville han vel på et eller annet tidspunkt blitt det likevel. Og da er det kanskje like greit at det skjer nå og ikke om 10 år..? Bare for å prøve å trøste litt. Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2012 #37 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg føler ikke at jeg har problemer med tillit i forholdet til min kjæreste, men å velge Aiya Napa av alle steder man kan reise på kompistur for å IKKE pule rundt, så hadde jeg fått tillitsproblemer. Og er dette rart? Jeg kjenner faktisk INGEN som har kommet hjem derifra på kompis/venninneferie med forholdet hjemme i behold. Og jeg kjenner en god del som har vært der, for å si det sånn. Da regner jeg med de som har vært i Magaluf også. Nei, selvsagt er det ikke rart og jeg har forståelse for de som ikke synes noe om det i det hele tatt. Men det er ikke bare kjæresten din som bestemmer hvor dere skal, så om hans kompiser er klinkeklar på at det blir Aya Napa, så får man jo gjøre det beste ut av det Jeg hadde stolt på at kjæresten min ikke hadde vært utro i Syden, uansett hvor det er snakk om. Selv om jeg skal være ærlig å si at jeg ikke hadde hoppet av glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #38 Del Skrevet 24. juli 2012 Nei, selvsagt er det ikke rart og jeg har forståelse for de som ikke synes noe om det i det hele tatt. Men det er ikke bare kjæresten din som bestemmer hvor dere skal, så om hans kompiser er klinkeklar på at det blir Aya Napa, så får man jo gjøre det beste ut av det Jeg hadde stolt på at kjæresten min ikke hadde vært utro i Syden, uansett hvor det er snakk om. Selv om jeg skal være ærlig å si at jeg ikke hadde hoppet av glede. Om kjæresten min hadde villet reise til Aya Napa, så tror jeg faktisk at jeg hadde skjønt at det var noe galt. Jeg mener, han avlyste Magaluf rett etter vi ble sammen bare fordi han ikke hadde noen glede av å gå på fylla der når han visste jeg var hjemme, så han dro heller på ferie med meg. Jeg mener ikke at man ikke skal ha det gøy med kompiser, jeg oppfordret han til å reise og ikke endre mening pga meg, men likevel... Jeg er vel egentlig glad for at han gjorde det. At han ikke har lyst til sånt. Jeg slipper å lure på... "gjorde han noe den gangen?" resten av livet. Jeg er litt paranoid i forhold til utroskap, men ikke noe mer enn at Aya Napa og Magaluf taler meg veldig imot når det kommer til at han evt. skal på ferie. Jeg er glad for at han heller vil det med meg. Men mulig jeg hadde tenkt annerledes med en annen kjæreste. Tror det hadde vært helt greit hvis det var eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2012 #39 Del Skrevet 24. juli 2012 Om kjæresten min hadde villet reise til Aya Napa, så tror jeg faktisk at jeg hadde skjønt at det var noe galt. Jeg mener, han avlyste Magaluf rett etter vi ble sammen bare fordi han ikke hadde noen glede av å gå på fylla der når han visste jeg var hjemme, så han dro heller på ferie med meg. Jeg mener ikke at man ikke skal ha det gøy med kompiser, jeg oppfordret han til å reise og ikke endre mening pga meg, men likevel... Jeg er vel egentlig glad for at han gjorde det. At han ikke har lyst til sånt. Jeg slipper å lure på... "gjorde han noe den gangen?" resten av livet. Jeg er litt paranoid i forhold til utroskap, men ikke noe mer enn at Aya Napa og Magaluf taler meg veldig imot når det kommer til at han evt. skal på ferie. Jeg er glad for at han heller vil det med meg. Men mulig jeg hadde tenkt annerledes med en annen kjæreste. Tror det hadde vært helt greit hvis det var eksen. Jeg har helt lik tankegang som deg. Heldigvis er ikke det noe han tenker på å gjøre, så jeg slipper å ta stilling til det, men siden jeg kom over denne tråden er man jo nesten nødt til å tenke hvis det skulle skje. Jeg hadde nok sagt noe ala "Hva er poenget med å dra til Aya Napa med single kompiser når du har kjæreste?", men han er et selvstendig menneske som er i stand til å ta egne avgjørelser, så kunne jo ikke nektet han det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #40 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg har helt lik tankegang som deg. Heldigvis er ikke det noe han tenker på å gjøre, så jeg slipper å ta stilling til det, men siden jeg kom over denne tråden er man jo nesten nødt til å tenke hvis det skulle skje. Jeg hadde nok sagt noe ala "Hva er poenget med å dra til Aya Napa med single kompiser når du har kjæreste?", men han er et selvstendig menneske som er i stand til å ta egne avgjørelser, så kunne jo ikke nektet han det. Der er jeg helt enig. Mitt mannfolk sitter og banner over at folk får seg til å gjøre det så antar det skal mye til før han kommer dit selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå