Catlin Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Skal til Paris i midten / slutten av mars. Hvilken temperatur kan jeg forvente da? Skulle selvsagt ønske meg en værmelding. Pleier det vanligvis å regne mye den måneden, eller begynner det sånn smått å bli vår da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Har aldri vært i Paris (annet enn på flyplassen), og vet heller ikke noe om været der.. Men når turen nærmer seg kan du i alle fall sjekke været her: CNN Weather: Paris Yahoo! Weather: Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 nok en gang tusen takk for svar Grooo. Linkene var helt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2004 ups! glemte visst å logge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisann! Jeg så du fikk svar fra en annen her, men jeg skriver nå likevel jeg. I mars 2000 var jeg i Paris, og jeg må si at det bare var helt fantastisk der, bare for å få det ut av veien. Temperaturen lå på ca 15 grader hvis jeg ikke husker feil, og vi hadde både sol og overskyet. En formiddag satt vi i solveggen utenfor en kafe på Morntmartre i bare en tynn genser og drakk cafe au lait. Andre gangen jeg var der var i februar 2001 og selv da var det ikke så verst temperatur. Vi dro fra snø og glatte veier i Oslo til lett regn men grønne plener, +8-10 grader, og så godt som 0 turister i Paris. Jeg har helt forelsket meg i byen, og tror nok at uansett hvilken tid på året du drar dit kommer du til å ha det fantastisk. Dersom du har vært der før så vet du helt sikkert hva jeg snakker om. Ha en flott tur og kos deg masse Klem maikana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå