AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg sitter her og undrer i natten. Får ikke sove og har nettopp sett en film som selvfølgelig inneholdt utroskap noe jeg føler alle filmer gjør. Jeg tenker med meg selv at man blir så sårbar av å være i forhold. Man risikerer å bli såret big time og miste den man elsker og er glad i. Jeg er redd at min fremtidige mann skal være utro en dag, og ikke fortelle meg det. At jeg en dag finner det ut selv, kanskje flere månender senere. Jeg lurer på når de fleste utroskap skjer? I hvilken fase av samlivet? Er det i starten, når man ikke er så hardt bundet enda? Eller etter mange år, når man kanskje har gått oppi hverandre lenge? Innrømmer de fleste det selv til partner, eller sier de ingenting og håper de å aldri å bli tatt? Hvordan kan noen leve videre med partner med en løgn? Herregud, jeg blir nervevrak av livet. Går me en konstant frykt at en dag kan alt det gode jeg har bli ødelagt og revet bort. Anonym poster: 2e66e069a23ccf228fe0190662305608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Del Skrevet 17. juli 2012 Alle har potensiale til å være utro. Derfor vil jeg kun være i åpne forhold fra nå av så jeg ikke blir såret når jeg finner ut at typen har pult på andre kvinner. Anonym poster: 05b947ff617c6b21544f7185530141c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 17. juli 2012 #3 Del Skrevet 17. juli 2012 Vil først starte med å si at jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det. Selv om noen kommer med utsagn om at alle har potensiale til å være utro. Når det gjelder tema: "statistikk om utroskap", så tror jeg det er litt bortkastet å diskutere, fordi det er umulig å gjennomføre en god nok undersøkelse, uten å ende opp med uriktige, ufullstendige opplysninger og såkalte mørketall. Min personlige erfaring med folk generelt er dog at de aller fleste ikke sier fra om utroskapen sin av forskjellige grunner. Det kan være alt fra at man har forskjellig syn på hva utroskap er, til at man liker det. Jeg TROR selv at de fleste utroskap skjer når kjærligheten har dabbet av, og hverdagen blir for grå og kjedelig for noen. Da bør man selvsagt egentlig prøve å fikse forholdet, eller å gjøre det slutt, men noen er desverre så svake at de velger den lettere og mer spennende utveien. Å gå rundt og være redd for utroskap, selv om det skjer ofte, er allikevel like dumt som å gå rundt og være redd for å bli påkjørt, eller å få kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 17. juli 2012 #4 Del Skrevet 17. juli 2012 Er det ikke slitsomt å ta sorgene på forskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå