Gå til innhold

Ulik oppvekst ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal vi se, jeg og samboer har vært sammen noen år nå. begynner og merke mere og mere at vi har TOTALT ulik oppvekst, og det er sikkert ikke feil det.

Men jeg er oppvokst med : Å kunne fortelle mine foreldre alt, ang følelser, hva jeg mener og tror om det meste (alt utenom sex)

Han er oppvokst med : Aldri snakke om private ting med sin mamma og pappa. Ikke vise følelser. Rett og slett et litt "overfladisk" forhold da, om jeg kan si det. Snakker om vær og vind, naboer og nyheter. Har følt han snakker med sine foreldre som vi "andre" snakker med postmannen, en du sitter inntil på bussen.. Om dere skjønner.

Det som er problemet her hos oss nå er jo selvsagt at jeg da åpner meg opp og sier det jeg tenker om alt, men han derimot låser seg helt.

Dette blir det mye styr av, dessverre. Jeg sier ikke at min oppvekst er bedre enn hans, men skulle ønske han åpna seg blittelitt mer bare ... :sleep:

Og ja, vi har snakka om dette flere ganger, vært hos psykolog også videre...

Det jeg lurer på om noen har tips og triks, og om noen rett og slett har vært borti det samme?

Anonym poster: cb3f077a066f23faf43a0d4dd11bfc66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja, har vært borti det samme. Og jeg kjenner så godt igjen den frustrasjonen det er å åpne seg helt opp for en "vegg". Da sitter du ikke igjen med mye! Jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg, fordi jeg har ikke knekt koden selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...