Gå til innhold

Har du utenlandske aner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Mamma er fransk, og jeg har da to statsborgerskap. Når det gjelder blod er det litt annerledes, siden min morfar er spansk (men har bare fransk statsborgerskap) har jeg dermed 1/2 norsk blod, 1/4 fransk og 1/4 spansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine biologiske foreldre er koreanske. Det vil si, i alle fall en av de. Den andre spås å kanskje være amerikansk i og med at jeg mangler et helkoreansk utseende. Men det finner jeg nok aldri ut, i og med at en av de (eller begge to) fant ut at det var bedre å legge meg igjen ute på gata, nyttårsaften for en god del år siden. :roll:

Er jo glad for det den dag i dag, da. Hvor rart det enn må høres ut :wink:

Mine adoptivforeldre (som jeg regner som mine ordentlige foreldre) er helnorske. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt samisk og littebitt tysk, mest norsk.

sambos 8 oldeforeldre kommer fra 6 land i 3 verdensdeler, så vårt avkom blir en real gla'miks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av tippoldeforeldre kom fra tysk adelsslekt. Andre kom fra rik kjøpmannsslekt i Danmark og det er visst noe tilsvarende fra Sverige også...

(resten er husmenn fra andre steder i landet :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *anonyma*
Noen av tippoldeforeldre kom fra tysk adelsslekt. Andre kom fra rik kjøpmannsslekt i Danmark og det er visst noe tilsvarende fra Sverige også...

(resten er husmenn fra andre steder i landet :ler: )

Høres nesten ut som meg det jo! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helnorsk egentlig! En oldemor på morssiden, som jeg forøvrig er oppkalt etter, skal ha vært russisk og vandret gjennom Finland til Norge etter revolusjonen. (Passer i hvert fall med årstallene... Mulig hun var grevinne, men jeg tviler :wink: ). En oldefar var amerikansk statsborger. En annen oldefar var svensk og en annen tysk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...