Gjest ... Skrevet 16. juli 2012 #1 Del Skrevet 16. juli 2012 Når man har sex med andre.. Funker strålende for min del. André som har samme erfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine28 Skrevet 16. juli 2012 #2 Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke akkurat prøvd, men den de sier jo at den beste måten å komme over en person, er å komme under en annen ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #3 Del Skrevet 16. juli 2012 Ja, men så kommer det an på om en har redegjort for at vedkommende er bare et kjøttstykke/ rebound... såpass redelig bør en være ellers så er man kanskje lengre nedi denne sorgen enn man later som. Denne strutselogikken fungerer sikkert for noen, men dette er ikke for meg... det blir rett og slett for lite en vinner i det større bildet, selv om det der og da kan fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #4 Del Skrevet 16. juli 2012 Tror ikke det hjelper for meg,har ingen mulighet til å ha sex med noen andre en den jeg er glad i. Skulle ønske jeg hadde klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuck off Skrevet 16. juli 2012 #5 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg møtte en jente som begynte med å sin hvor seriøs hun var så kom det fort frem at alt hun ville var å bruke meg som et kjøttstykke. Jeg hadde da allerede falt for henne. Jeg har brukt snart ett år på å få henne ut av tankene. Hun irriterer meg fremdeles hver eneste dag selv om jeg har ny kjæreste nå. Skulle ønske jeg aldri hadde møtt henne. Hun gjorde meg fortvilt, irritert og glad i henne på en gang. Det er ekstremt dårlig gjort å si du er seriøs når du egentlig bare vil pule. Vil du pule så si det så slipper andre å investere hjertet sitt i noe som er dødfødt. Og når den andre vet på forhånd at man skal bruke men ikke investere hjertet så er det ondskapsfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå