Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2012 #41 Skrevet 19. juli 2012 Hun jeg bestilte timen hos sa hun trodde jeg skulle rekke det. Idag tar de bare en gynekologisk ultralyd, gir meg en pille og sender meg hjem, så tar jeg de andre som gjør at jeg begynner å blød ut imorgen før jobb Ok, da missforstod jeg. Trodde du skulle utføre det i dag, ikke bare konsultasjon.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #42 Skrevet 19. juli 2012 Dette er helt latterlig. Stakkars TS som tror hun kommer seg på jobb. Det er ikke bare bare å ta abort, du kommer til å få kraftige smerter, og da skal du gå å servere mellom doturene?? Anonym poster: 8d077880f25466ab0a786f16146df529 4
mahnzi Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #43 Skrevet 19. juli 2012 Jeg måtte vente en uke siden jeg knakk sammen når de skulle ta Gynekologisk undersøkelse. De trodde jeg var usikker, men er bare at jeg syns sånt er veldig "skummelt" etter voldtekten. Vil bare bli ferdig med det nå..
Gjest gjestenS Skrevet 19. juli 2012 #44 Skrevet 19. juli 2012 Jeg måtte vente en uke siden jeg knakk sammen når de skulle ta Gynekologisk undersøkelse. De trodde jeg var usikker, men er bare at jeg syns sånt er veldig "skummelt" etter voldtekten. Vil bare bli ferdig med det nå.. For en grusom ting å gå gjennom! Håper du får tilbudt og tar imot oppfølging med tanke på voldtekten,dette er noe du ikke trenger gå gjennom uten støtte! Håper alt ordner seg så fort som mulig! Lykke til!
plix Skrevet 19. juli 2012 #46 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har ikke ord, jeg. Men ønsker deg alt godt! Håper du finner deg en ny jobb, eller får arb.kontrakt så fort som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå