Suresj Skrevet 16. juli 2012 #1 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette innlegget er ment som en konstruktiv tilbakemelding til brukeren Silfen. Nå har jeg endelig tatt steget fra passiv følger til aktiv bruker av Kvinneguiden. Et forum det står respekt av, hvor meninger ytres og feedback blomstrer. Men gjennom min intense interesse for de fleste temaer og forskjellige synspunkter, er det en ting jeg stort sett aldri får noe positivt ut av. NEGATIVITET. uforbeholden sådan. Når alle innlegg på en eller annen forvirret og sjanglende måte greier å spore inn på hva som er galt med andres meninger eller verden for øvrig, blir jeg like avspist som nyplukket mark på onkels trofaste sportsfiskestang. Du er muligens en positiv due i det virkelige liv, en blomst som skiller seg ut fra enga. Men her inne oser dine snevert spydige innlegg av e-stoffer, sukralose og alt det andre som visstnok gjør et måltid rikere eller livvidden smalere. Men i virkeligheten er de slett ikke bra for brukeren, eller leseren om du vil. Jeg (og muligens flere) sitter igjen med en emmen bismak i munnhulen. Tankene ploger innenfor hjernebarken; er verden virkelig så ille, så maltraktert og uspiselig, at det eneste vi kan fordrive tiden og tomheten med er poengløse innlegg som til det kjedsommelige poengterer nettopp dette? Muligens. Men prøv i hvert fall å krydre innleggene med noen spreke eller vittige replikker, svøp tristheten og sinnet i en kappe av ironi eller forsiktige karakterdrap. Da snakker vi! Da skal jeg nyte å lese dine innlegg til gallen dekker den tette hårmanken min som en turban. En politisk korrekt sådan. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. juli 2012 #2 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var da fælt så negativ du var da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 16. juli 2012 #3 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var da voldsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #4 Del Skrevet 16. juli 2012 Suræsj starter sin karriere her inne med å fortelle oss om en annen brukers negativitet. Ser du ironien, mann? At du ikke liker måten Silfen er negativ på (for det er den du angriper?) berettiger deg da ikke til å henge henne opp på forumet med en egen tråd? At den ikke passer deg er helt greit, alle kan ikke like alle osv, men heldigvis er ikke alle like. Selv finner jeg Silfens måte og være negativ på herlig underholdende - og vil herved rette henne en stor TAKK for alle de deilige latterkulene. Hun treffer ofte poengene godt på sitt underfundige vis. Men jeg digger også Giacomo_P sin sofistikerte sarkasme. Det er noe av det morsomme ved å være her inne, man får servert veldig mye forskjellig på et og samme brett. Men det du gjør her, Suresj, syns jeg ikke er særlig pent - selv om du pakker det inn i noen "gode råd" på slutten. Blir jo spennende, forøvrig, å se hva du selv har å bidra med fremover... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juli 2012 #5 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Seriøst? Ser dere virkelig ikke at innlegget er humoristisk ment? Det er jo så tydelig at det ikke kan gjøres klarere på noen som helst måte, med mindre man setter ramme rundt det, hvor det står "DETTE ER EN SPØK, DETTE ER EN SPØK, DETTE ER EN SPØK, DETTE ER EN SPØK, DETTE ER EN SPØK, ". Kvinnfolk... "Når alle innlegg på en eller annen forvirret og sjanglende måte greier å spore inn på hva som er galt med andres meninger eller verden for øvrig, blir jeg like avspist som nyplukket mark på onkels trofaste sportsfiskestang." Ja, dette blei hard kost gitt... Det ser utrolig hardt, seriøst og støtende ut. Endret 16. juli 2012 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juli 2012 #6 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg må si jeg ser humoren i postene hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #7 Del Skrevet 17. juli 2012 Silfen er steinherlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 23. juli 2012 #8 Del Skrevet 23. juli 2012 Blir lite konstruktivt når du lager en åpen tråd rettet mot EN bruker. Sier mer om deg. Sorry, men gadd ikke å lese resten av begrunnelsene siden du skriver sånn.. komplisert =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå