Gå til innhold

Min kjære lurer på hvilken farge han skal ha på dressen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen

Han vil ha mørk grå eller svart. Hva skal deres tilkommende ha på seg, og hvilken farge? :)

Tuuuusen takk for at dere er her å svarer på alt mulig rart!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med (og håper) at min man kommer til å velge sjakett. Sort jakke, og stripete grå bukse. Hvilken farge han da kommer til å velge på magebånd, og vest vet jeg ikke, men jeg synes at burgunderrød, eller grått er veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære skal ha sort sjakett-jakke' date=' lysgrå stripete bukser, ivoryfarget skjorte og ivoryfarget brokadevest og kravatt.[/quote']

Blir nok noe sånt på min også (men vest osv. må være champagnefarget). Har også sett sjakett i en klar mørk blåfarge en gang, og denne var bare rålekker! Som vest til dette hadde det passet med champagne/sølvgrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt at min kjære skulle ha mørkesølvbrokade i sin vest. Men så tipset damen på Kristins oss (meg) om at jeg skulle se på alle de takkekortbrudebildene de hadde på veggen.

Og vet du hva? På de bildene der brudgommen hadde mørkere vest enn damens kjole kom vesten temmelig tydelig frem på bildene! I enkelte tilfeller var det bare vesten og brudebuketten som "syns" og hverken bruden eller resten av brudgommen kom særlig frem.....

Noe å tenke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære "kjører" veldig tradisjonelt i kjole og hvitt...Og det syns jeg er veldig fint jeg da.. :-)

Dette hadde min man også. Veldig stilfullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overrasket, da min tilkommende kom hjem med skredderydd sjakett. Han jobber på ett gods/hotel, og der er det en skredder innom ett par ganger i året. Kommer helt fra Thailand, til sine faste kunder her i Norge! Kostet 3500,- Men da fikk han med 2 skjorter, slips, tversover og "tørkle til sjakett" En nyydelig gullfarget vest og mørkegrå sjakettjakke og bukse! Skikkelig stilig!!!Han blir RÅkjekk! :-) (Er det fra før da, men blir ENDA mer..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære skal ha sort dress (vanlig dress), vest og kalvekryss. Kjempestilig! :-)

Ellers så liker jeg best kjole og hvitt på brudgommene dersom bruden skal ha stor, hvit kjole. Eller diplomatdress, som er dress med lengre jakke. Sjakett kan gå an, men jeg syns ikke så mange kler det... Smoking syns jeg er grusomt.... Men valgene er mange! Det han bør ta hensyn til er hva bruden skal ha på, og hva som skal være dresskode for gjestene. Han bør liksom være litt mer pyntet enn resten av mannfolka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha sjakett, sånn som Tex beskriver, men med sølv i stedet for ivory! Men nå fikk du meg til å tenke på en ting, Tex ang bildene.. :roll: Kanskje han burde ta ivory..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ihvertfall og titt på bilder, så kanskje du ser at du vil ha det annerledes. Jeg snakka med a mor sjøl der borte, og det var ikke tvil i hennes sjel....

På Kristins kjøpte min kjære også ivory skjorte, ikke sånn med legg for det syns jeg ikke er noe pent, men en helt vanlig litt fin skjorte. Den er i nøyaktig samme farge som kjolen min, og det blir kjempeflott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det eneste jeg syns er litt dumt med at han skal ha kjole og hvitt... At kjolen min er kremfarget... Skulle gjerne ha hatt skjorten, vesten og tversover'n i kremfarget/ivory...Men, kjole og hvitt er vel kjole og hvitt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære skal ha vanlig sort dress med ivory skjorte. Om han skal ha vest eller ikke er jeg faktisk ikke sikker på. Jeg har ikke tenkt å være med han å handle dressen. Jeg vil ikke se han i dem før på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...