Gå til innhold

Bra dokumentarfilmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er en dokumentar som dere damer kommer til å digge:

"My penis and everyone else's"

Og for de som er spente så konkluderer den selvsagt med det evige spørsmålet: Er størrelsen viktig!? :)

Endret av Larsern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Ser flere favoritter allerede er nevnt, men kan legge til:

- The end of the Line (Om overfiske. Ikke hundre prosent enig hele argumentasjonen og effektbruk, men godt laget, og den tar opp et viktig tema som ikke tas alvorlig nok.)

- Helvetica (Jepp, det er faktisk underholdende å se en hel dokumentar om en font)

- It might get loud (musikkdokumentar med Jack White, "the Edge" og Jimmy Page. Kunne med fordel hatt mer Jack og mindre Edge, men ellers veldig bra.)

- Searching for sugar man (fortsatt sjans til å få med seg på kino noen steder!)

- Bogota Change (fantastisk, og til tider feel good-preget, dokumentar om ordførerne som faktisk klarte å skape endring i Bogota, til en viss grad, i hvertfall)

- Afghan star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Ny anbefaling: Dokumentaren Bully.

Jeg så den her for to dager siden..Eller,jeg klarte ikke se den ferdig,så mangler sikkert siste halvtimen.. Synes så synd på de,forferdelig å se på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den her for to dager siden..Eller,jeg klarte ikke se den ferdig,så mangler sikkert siste halvtimen.. Synes så synd på de,forferdelig å se på :/

Ja, den er river godt i en den dokumentaren. Det er vondt å se foreldre og venner som tar farvel med unge barn som har tatt sitt eget liv. Grusomt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...