Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Har akkurat snakket med legen :) mente det ikke var nødvendig med ul enda.. har jo ikke vært no mer enm det jeg hadde på papiret i dag tidlig, men blir jo så usikler! Han syntes det hørtes ufarlig ut, men d kunne jo såklart ha vært noe.. vi avventer, men skulle jeg begynne å blø mer og smerter så måtte jeg bare kontakte legevakt i helga...

Det jeg egentlig tenker mest på nå er at jeg har så lite symptomer. . Er ikke kvalm, brystene er ikke vonde og drt murrer ikke noe særlig i magen heller.....bare et øite knip av og til..! :/

Nei, nå skal jeg legge meg på sofaen å kose meg med NM PÅ SKI :) slappe av litt før superjenta og supersambo kommer hjem :)

Beklager eventuelle skrivefeil.. :P skriver fra mobilen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

:klem:

Sender deg en god klem og medtanker.

Det er nokk bare en liten blødning i forbindelse med ikm..lest at mange opplever det slik :)

Hold på motet kjære deg, og oppdater på hvordan det går da.. Prøv så godt det lar seg gjøre å slappe av :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt vanlig med små blødninger, og om det bare var litt på papiret den ene gangen tror jeg nok du kan slappe av :) Og om du skulle få smerter eller blø mer, så er legevakta bare en tlfsamtale unna! Dette går nok bare fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH! heldigvis ikke noe mer blod! :) sovet litt dårlig i natt da jeg har vært litt urolig og tenkt mye, men lys våken klokken 06.30!

Spørs om det blir en liten skitur før jobb i dag! kommet litt snø de siste dagene så nå tørr jeg å ta på meg skia igjen! :) undrer litt på om jeg skal ha med hunden eller ikke.. litt redd for at hun kommer til å dra litt for mye enn hva hun har godt av.... :fnise: enkelte har litt mer energi enn andre! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 6 uker! :) da er det bare halveis igjen til de magiske 12!! :):duskedame: klor deg fast lille frø! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! Da har vi vært på skitur!:) ikke aå langt, men morsomt var det :)

Ellera så kjenner jeg at jeg har en dårlig magefølelse for det lille frøet i magen... kjemperart altså, men jeg har ingen følelse av å skulle være gravid! Jeg glemmer at jeg liksom skal være gravid! Utfloden er litt sånn brunaktig(sorry detaljet..).har ingen smerter eller noe da. AH! Dette er ikke sunt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle ikke tatt deg en privat ul da? Da får du jo ihvertfall noen svar? Det er ikke bra for deg å gå rundt med den angsten og tankene du har nå:/ krysser alt som krysses kan!!! Tenker på deg rett som det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke tatt deg en privat ul da? Da får du jo ihvertfall noen svar? Det er ikke bra for deg å gå rundt med den angsten og tankene du har nå:/ krysser alt som krysses kan!!! Tenker på deg rett som det er :)

Vurderer det sterkt! Er nødt til å få bukt med denne usikkerheten! :) har hatt skikkelig med murringer i ettermiddag og kveld og INGEN blødning! :) så jeg tenker at det er et godt tegn! :) også er jeg oppblåst som en ballong! skulle nesten tro jeg var mye lengre på vei! meen bare luft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke be om blodprøver da for å se om hcg stiger som den skal?

Håper det går bra med deg :klem:

Det er jo en mulighet det også :)

Har det ganske greit :) tenker ikke så mye på det :) tok en sånn billig graviditetstest i dag og teststreken har blitt sterkere enn forrige gang, og det tenker jeg er et positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet det også :)

Har det ganske greit :) tenker ikke så mye på det :) tok en sånn billig graviditetstest i dag og teststreken har blitt sterkere enn forrige gang, og det tenker jeg er et positivt tegn :)

Det er jo ett positivt tegn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg også :)

kjikket litt på noen private gynekologer i Trondheim, men det ser ut som at man ikke får tidlig UL før i uke 7? bah, det er jo en hel uke til!

litt bedre følelse i kroppen i dag :) kjenner meg ikke sånn kjempegravid, men som sagt :) en mye bedre følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) det kjennes ut som kroppen holder på å innse at den er gravid :) puppevondt og ja, trøtthet og slitenhet er kommet i hus..! Og for ikke å si oppblåst mage! :) klarer ikke å ha på meg buksene mine med høyt liv om kvelden! Nå går det i tights i ull :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det kjennes ut som kroppen holder på å innse at den er gravid :) puppevondt og ja, trøtthet og slitenhet er kommet i hus..! Og for ikke å si oppblåst mage! :) klarer ikke å ha på meg buksene mine med høyt liv om kvelden! Nå går det i tights i ull :)

:danse: :danse: Hurra for symptome!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Strømpebukser i ull med kjoler,skjørt,tunika osv er min favoritt nå som det er kaldt uansett oppblåst mage eller ikke :ler:

Er jo så herlig og behagelig :)

Kjekt du begynner å kjenne til symptomer, og tror så absolutt en sterkere teststrek er ett utrolig godt tegn :klem:

Ha en strålende mandag og start på den nye uka :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye for den ode følelsen.. sitter i skrivende stund på do. Våknet i dag, var på do og alt var ok .. begynte å kle på meg og kjenner trusa blir våt. Går på do.. masse blod. Ikke smerter. Er bare kvalm og det murrer litt.. og for ikke å si hbor redd jeg er. Har nå montert på meg et bind i tilfelle d går rett vest.. første dag i hj.spl praksis i dag og nå kjenner jeg alle gledene forsvinner.... er bare så utrolig kvalm! Får ringe legevakt i ettermiddag... kommer meg ikkw unna praksisen i dag... og jeg som endelig hadde begynr å få troen på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for den ode følelsen.. sitter i skrivende stund på do. Våknet i dag, var på do og alt var ok .. begynte å kle på meg og kjenner trusa blir våt. Går på do.. masse blod. Ikke smerter. Er bare kvalm og det murrer litt.. og for ikke å si hbor redd jeg er. Har nå montert på meg et bind i tilfelle d går rett vest.. første dag i hj.spl praksis i dag og nå kjenner jeg alle gledene forsvinner.... er bare så utrolig kvalm! Får ringe legevakt i ettermiddag... kommer meg ikkw unna praksisen i dag... og jeg som endelig hadde begynr å få troen på dette!

Ring legevakten ikveld og stå på ditt!! Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, mn jeg bor i OSlo og her har vi flere private legevakter som utfører invendig ul på på drop in! Jeg vil anbefale deg det, om ikke for noe annet så ihvertfall for at du skal få ro! Det fortjener du nå!!! Hold oss oppdatert da! tenker masse på deg ikveld og ber om at lille frøet skal holde seg fast!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakten ikveld og stå på ditt!! Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, mn jeg bor i OSlo og her har vi flere private legevakter som utfører invendig ul på på drop in! Jeg vil anbefale deg det, om ikke for noe annet så ihvertfall for at du skal få ro! Det fortjener du nå!!! Hold oss oppdatert da! tenker masse på deg ikveld og ber om at lille frøet skal holde seg fast!! :hug:

Har snakket med legevakt, men får ikke komme inn.. Det er for tidlig med noen undersøkelse.. Har ikke kommet langt nokk.. De sa at det kunne gå begge veier.. Kunne være at noe holdt på å skje eller at kroppen bare hadde en reaksjon... Det de kunne fortelle var at jeg måtte unngå tunge løft... Roet seg utover dagen... Hatt ubehag i venstre side i hele dag.. Ikke vondt, men ubehag.. Men det sitter for høyt til å være i livmor.. Det sitter rett ved venstre hoftekam...

Sovnet på sofaen litt nå når jeg kom hjem og ble liggende på høyresida, men da jeg la meg over på venstre kjente jeg det igjen... Var på toalettet og så to dråper med rødbrunt blod... Og det drøyp en dråpe i do... Æsj... Er bare skikkelig kvalm..! Spesielt når jeg kjenner det der ubehaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...