Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

HERREGUUUUD!!!!! jeg tror ikke mine egne øyne!!!! tok denne nå! akkurat nå!!!!!

Wææææ :wow: Den er jo positiv jo. Blir sikkert enda sterkere imorgen. Gratulerer så masse, dette unner jeg deg virkelig :roser::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wææææ :wow: Den er jo positiv jo. Blir sikkert enda sterkere imorgen. Gratulerer så masse, dette unner jeg deg virkelig :roser::klem1:

TAAAAKK!!!! :) har ikke helt gått opp for meg enda! :) tok en til ikke så aaalt for lenge etterpå! og med samme resultat! :) JIPPII!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæææ! Se der ja, fiiine testen!! :D Gratulerer!! :klem::bolledeig:

Hurra, og gratulerer! :5:

Tusen takk, jenter!! er overlykkelig! og helt uvirkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet posten akkurat nå :) vet dere hva som lå der? en innkallelse til fertillitetsklinikken ved st. olavs! har fått time den 13. februar! det er TO uker til! og nå sitter jeg med x antall positive tester i hånda! litt usikker på hva jeg skal gjøre nå du gitt! vil være omtrent 7 uker når timen er.., men det er vell strengt tatt ikke behov for den nå.. eller? hva synes dere jeg burde gjøre? tenker litt sånn.. enn hvis vi mister og har behov for timen alikevell? eller.. møte opp og bare ikke si at man er gravid? haha.. neida.. :P

Når burde man kontakte fastlege? og er det lurt med tidlig UL? hmm.. sitter med en del spørsmål som ikke var så aktuelle sist, da vi var ganske langt på vei før vi fant det ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvor typisk er det ikke at du får positiv test samtidig som innkallelsen? Ring dem i morgen og spør hva du skal gjøre med timen, forhåpentligvis får du jo ikke bruk for den ;)

Jeg for min del kommer til å kontakte fastlege med en gang jeg får positiv test for å få tatt blodprøver for å bekrefte graviditeten, og for å "kreve" tidlig ul siden vi har mistet tidligere. Men det som er "vanlig" er vel å ha første kontroll rundt uke 8, det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om, og vente til man får ordinær ul med mindre det er en grunn til å ha den tidligere. Det skader uansett ikke å ta en tlf til fastlegen for å spørre om veien videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvor typisk er det ikke at du får positiv test samtidig som innkallelsen? Ring dem i morgen og spør hva du skal gjøre med timen, forhåpentligvis får du jo ikke bruk for den ;)

Jeg for min del kommer til å kontakte fastlege med en gang jeg får positiv test for å få tatt blodprøver for å bekrefte graviditeten, og for å "kreve" tidlig ul siden vi har mistet tidligere. Men det som er "vanlig" er vel å ha første kontroll rundt uke 8, det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om, og vente til man får ordinær ul med mindre det er en grunn til å ha den tidligere. Det skader uansett ikke å ta en tlf til fastlegen for å spørre om veien videre :)

Ringe ja.. hmmm.. hvordan var nå det igjen da? haha! neida :P synes bare det er så fryktelig ekkelt! hva skal jeg si da liksom? Eh.. jeg trenger ikke timen jeg.., jeg er gravid allerede? hmm... eller kanskje jeg burde kontakte fastlege først for så å bli henvist til gyno? nei, po**er heller.. jeg har da ikke bruk for timen! jeg har jo fått positiv test! men kanskje det er kjekt å kontakte fastlege for så å få henvisning til gyno... spekulere, spekulere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sammentreff! Hva med å be om time hos fastlege for å bekrefte graviditeten, og så høre med vedkommende hva de mener. Og så evt ringe og høre med st. olavs etterpå? Så vet du det hvertfall 100% før du ringer. ;)

Ikke at jeg tviler på de testene du har tatt, men da har du noe å vise til dersom st. olavs spør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sammentreff! Hva med å be om time hos fastlege for å bekrefte graviditeten, og så høre med vedkommende hva de mener. Og så evt ringe og høre med st. olavs etterpå? Så vet du det hvertfall 100% før du ringer. ;)

Ikke at jeg tviler på de testene du har tatt, men da har du noe å vise til dersom st. olavs spør. :)

Ja, jeg lurer på om jeg må snakke med fastlege i morgen.. eller i allefall en lege.. kjenner jeg tror det er lurt å komme seg en tur til gyno, ettersom at vi har vært til gyno og fått litt hjelp tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratuleeeeeeeerer kjære deg :klem: så utrolig herlig nyhet :) glad på dine vegne!

Taaakk, Roseduft! :hug: Ble mer som sjokket da det faktisk dukket opp et strek til..! ;) og så midt på dagen! hadde akkurat vært på do på skolen før jeg reiste hjem! men måtte en tur til når jeg kom hjem! pakken kom i posten og jeg tenkte jeg skulle ta en test bare for å bekrefte for meg selv at det ikke var noe der og først så den veldig negativ ut..., men ble sittende og se på den ei lita stund.. så dukker det jammen meg opp ett strek til! trodde nesten ikke mine egne øyne!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tok en digitaltest nå på morningen nå! og der sto det GRAVID!!!! :) tok en sånn pluss-test og to billigetester også.., sånne staver... blir litt bekymret når teststreken på disse er så svake da.... MEN den digitale sa gravid! :) synes pluss-testen ser sterkere ut enn i går... :) men nå! nå er det stopp med testinga.. i allefall ei stund til neste nå.. :)

Lurer på å ringe til fastlege i dag.. litt usikker på om jeg skal ringe dit eller direkte til gyno (som jeg garantert ikke kommer til å få tak i)...

vet dere hva!? jeg er så glad for at jeg har dere jeg kan skravle med!! kommer til å ha stort behov for å skravle fremmover! dette blir slitsomt å holde hemmelig i enda 7uker til!! wæææææ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

:duskedame: heier på en sterk spire inni der!!

Godt med KG ja.. på godt og vondt :ler:

Vi er her for hverandre, er en god følelse det :jepp:

Ha en nyyyydelig dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAH! Har hatt en elendig dag så langt! Så grenseløst kvalm at jeg trodde jeg måtte stoppe å kasteopp når jeg kjørte til skolen...! Brystene tar nesten livet av meg! Noe så fryktelig vondt! Akkurat som skikkelig melkespreng og enda litt til! Har bare lyst til å legge meg å sove til det går over!..... Laaaaaang dag på skolen og enda er den ikke over! Skal nå vente en hel time for å møte praksislærer til hj.spl. Praksis!

Har ikke ringt lege enda.. Verken st.olavs eller fastlege.. Har ikke hatt anledning i dag da det har vært undervisning hele dagen....

Syte!!

Må få ringt i morgen da :) har veldig lyst til å på tidlig UL, men er så usikker på om jeg får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så glad jeg er på dine vegne :hug: Du gir håp til oss andre :biggrin: Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig dag, får håpe morgendagen blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...