Favole Skrevet 14. januar 2013 #261 Del Skrevet 14. januar 2013 Spennende med testing snart da, håper den er knall positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #262 Del Skrevet 14. januar 2013 Spennende med testing snart da, håper den er knall positiv Håper jeg også, men er i min tvil. Må si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2013 #263 Del Skrevet 14. januar 2013 Pågå test nå heheh jeg et sååå spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 14. januar 2013 #264 Del Skrevet 14. januar 2013 veldig spent på testingen din )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #265 Del Skrevet 14. januar 2013 Pågå test nå heheh jeg et sååå spent! veldig spent på testingen din )) Er veldig spent jeg også har veldig lyst til å teste, men har ikke så lyst til å bruke digitaltesten... billigtestene har ikke kommet! da kommer de sikkert i morgen eller onsdag. bruker alltid å teste med billigtest først tror ikke det er noe vits i å teste i dag uansett.. kanskje jeg satser på å teste i morgen. det er vell strengt tatt i morgen som er IKM stemmer ikke helt den der tickeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2013 #266 Del Skrevet 14. januar 2013 Aah det er lenge til i morgen Hehe neida! Syns du er flink jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #267 Del Skrevet 14. januar 2013 Aah det er lenge til i morgen Hehe neida! Syns du er flink jeg :D Men det kjennes som at det er på tide med testing i morgen må ha et svar nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. januar 2013 #268 Del Skrevet 14. januar 2013 Så da testes det i morgen?? Speeeennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #269 Del Skrevet 14. januar 2013 Har fått hentet pulsklokka mi idag! har ikke fått prøvd den enda da. når jeg kom hjem måtte jeg knalle på sofaen.. ikke helt i slaget.. trøtt og uggen.. også måtte den lades! får se litt utover kvelden hva det blir til.. det frister egentlig ikke å ut å trene når det er 15 minusgrader! Sambo brygger på influensa og i tilegg så vet jeg at det går omgangssyke! Ble risengrynsgrøt til middag i dag henger litt etter på dagene og spiser det i dag i stedet for på lørdag tenkte vi skulle lage tandoori chicken, men det får bli i morgen! har ikke spist det før så det blir spennende har også noe sånn tikka masala greier liggende og chicken Korma tror jeg det var noe som het. har en tante som jobber i toro så hver jul får vi søsknene en bærepose med toro produkter! så da er det bare å prøve! Hihi sitter og ser på jentungen som liksom skal se barnetv bare såvidt hun klarer å holde øynene åpne sliten stakkar I går kjøpte vi nytt fòr til hunden. Har fått anbefalt å gå over fra valpefòr til voksenfòr nå. og ettersom at vi måtte ha, så kjøpte vi likegodt voksenfòr. nå er problemet at hun ikke spiser! har hatt litt problemer med dette tidligere også og da har hun vært veldig tynn! har jo ikke hatt "voksen" hund før så ble nesten sjokkert over hvor store biter det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #270 Del Skrevet 14. januar 2013 Så da testes det i morgen?? Speeeennende Det blir nokk test i morgen har ikke så veldig store forhåpninger selv da jeg kjenner mer på at det er en bekreftelse på at jeg ikke er gravid, enn en bekreftelse på at jeg er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #271 Del Skrevet 14. januar 2013 Fy skamme seg! nå skal jeg kose meg med popcorn og bittelitt tv før jeg skal legge meg venter på Petter Northug! har sansen fo han altså! har kjent litt på murringer og stikkinger der nede og i brystene i ettermiddag og kveld.. sikkert bare tull. sambo er syk ja. skikkelig syk. nesten dødssyk virker det som.. bare sitter/ligger der... ah. mannfolk når de er syke altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2013 #272 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg kjenner meg nesten overbevist jeg altså! MEkrer jeg blir skuffet selv om det ikke er to streker der i morgen Meeeeen ellers så kommer det jo en ny og fin mnd neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #273 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg kjenner meg nesten overbevist jeg altså! MEkrer jeg blir skuffet selv om det ikke er to streker der i morgen Meeeeen ellers så kommer det jo en ny og fin mnd neste mnd det er litt slik at når det plutselig stikker til en av stedene så blir jeg nesten litt overbevist selv, meeen så tenker jeg at nå må jeg slutte å tenke på det! og bare vente til i morgen å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. januar 2013 #274 Del Skrevet 14. januar 2013 Lykke til med testingen!! krysser alt jeg har ! Og god bedring til han dødssyke mannen din det er synd i dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. januar 2013 #275 Del Skrevet 15. januar 2013 Gleder meg til oppdatering i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #276 Del Skrevet 15. januar 2013 Her kommer oppdateringa! Her sitter jeg og koser meg med mitt tørre knekkebrød med lettbrunost på. og ikke glem glasset med vann! kjempe spennende frokost Neida. testen lyser "ikke gravid" så nå får jeg bare se og håpe at tr dukker opp dukker den ikke opp før neste uke så er jeg faktisk litt usikker på hva jeg gjør.. kommer i allefall til å vente. kjenner jo jeg har lyst til å peise på med den siste eska pergo, men samtidig ikke for da blir termin så nærme jentungen kjenner også litt på at det blir en liten pause i prøvinga frem til Mai selvfølgelig er alle barn velkomne om det skulle skje noe underveis, men kommer ikke til å ta noe ekstra for å få det til. også litt fordi vi er henvist videre til st.olavs ønsker jeg å vente..bare venter i spenning på når det lir henvist ca. 20. november og vente tida er 4-5 mnd på utredning skal fokusere på skole og kanskje litt mer trening og kosthold. kjenner at jeg er nødt til å gjøre et grep om dette med trening og kosthold. kanskje er det det som er nøkkelen for at vi skal lykkes husker det fra tidligere også at når jeg trente regelmessig så kom TR. vel og merke en del kilo siden også. Har alltid vært plaget med ustabile sykluser, men ikke slik som nå at den ikke kommer hvis jeg ikke tar tabletter for det. samtidig så synes jeg at der fryktelig irriterende, da jeg egentlig trives med den jeg er akkurat nå. Til og med gyno sa at de ekstra kiloene jeg har (som vel og merke er for mange) ikke skal ha noe med PCOS'en å gjøre.., men jeg har min tvil så nå kjenner jeg på at jeg må. ønsket meg egentlig to ganske tette barn, men nå blir jo jentungen 4 år og vel så det før hun blir storesøster jaja sånn er livet. ting blir ikke alltid som planlagt Ha en fin dag jenter skal på skolen noen timer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. januar 2013 #277 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Først i frems sender jeg en klem! Så må jeg få lov å si at du flink til P virke positiv! Det er en god egenskap og hvem vet, kanskje neste mnd.. Dessuten er komiker håpet heeeelt ute før tr faktisk melder sin ankomst. Sender deg masse hell og lykke kjære deg ! Og dom du sier, nei livet blir som oftest ikke som man planlegger! Men hvem vet.... Kanskje blir det til det bedre.. In the end :D Endret 15. januar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. januar 2013 #278 Del Skrevet 15. januar 2013 Sender deg en klem herfra også! Håper du får en grei dag til tross for alt. Du er flink som klarer å holde motet oppe.. Det gir meg inspirasjon til å være like sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. januar 2013 #279 Del Skrevet 15. januar 2013 Flotte deg som klarer å være såå positiv midt i det hele! Men så lenge TR ikke har dukket opp er det fortsatt håp, og det tar jo ofte litt lengre tid før de digitale testene slår ut sammenlignet med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 15. januar 2013 #280 Del Skrevet 15. januar 2013 Har fått hentet pulsklokka mi idag! har ikke fått prøvd den enda da. når jeg kom hjem måtte jeg knalle på sofaen.. ikke helt i slaget.. trøtt og uggen.. også måtte den lades! får se litt utover kvelden hva det blir til.. det frister egentlig ikke å ut å trene når det er 15 minusgrader! Sambo brygger på influensa og i tilegg så vet jeg at det går omgangssyke! Ble risengrynsgrøt til middag i dag henger litt etter på dagene og spiser det i dag i stedet for på lørdag tenkte vi skulle lage tandoori chicken, men det får bli i morgen! har ikke spist det før så det blir spennende har også noe sånn tikka masala greier liggende og chicken Korma tror jeg det var noe som het. har en tante som jobber i toro så hver jul får vi søsknene en bærepose med toro produkter! så da er det bare å prøve! Hihi sitter og ser på jentungen som liksom skal se barnetv bare såvidt hun klarer å holde øynene åpne sliten stakkar I går kjøpte vi nytt fòr til hunden. Har fått anbefalt å gå over fra valpefòr til voksenfòr nå. og ettersom at vi måtte ha, så kjøpte vi likegodt voksenfòr. nå er problemet at hun ikke spiser! har hatt litt problemer med dette tidligere også og da har hun vært veldig tynn! har jo ikke hatt "voksen" hund før så ble nesten sjokkert over hvor store biter det var! Skummelt med alt som går irundt nå, håper dere ikke får noe av det Ååå, tandrooi chicken er kjempegodt Fant ut for et halvår at jeg ikke tåler paprika, så jeg kan ikke spise det lenger. Savner det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå