Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2014 #861 Del Skrevet 13. februar 2014 Bildene eller oss? Skal skjønne begge deler, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2014 #862 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg vil også veldig gjerne se Ping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #863 Del Skrevet 13. februar 2014 Sånn. jeg fikk noe jeg velger å tolke som en tommel opp. Linker er i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2014 #864 Del Skrevet 13. februar 2014 Å wow!!! For et fantastisk bryllup det må ha vært!! Dere var så utrolig fine og alt var så flott og gjennomført!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 13. februar 2014 #865 Del Skrevet 13. februar 2014 Supersøtepingting,kanjegogsåfålink:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. februar 2014 #866 Del Skrevet 13. februar 2014 Prettypleasewithcakeontop fra en som planlegger bryllup selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirra Lirra Skrevet 13. februar 2014 #867 Del Skrevet 13. februar 2014 Kan jeg også få se? (er en snikleser som setter sine første synlige spor her med et innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2014 #868 Del Skrevet 13. februar 2014 Åh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. februar 2014 #869 Del Skrevet 13. februar 2014 Kan jeg også få se de garantert nydelige bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 13. februar 2014 #870 Del Skrevet 13. februar 2014 Fantstisk flott bryllup Fine folk Fint bordpynt (med ultramega tøffe bordkort) Lokalene var awesome Ahhh. Sukk mitt hjerte brist ei! Bedrar mine øyne meg eller var det samme stoffet i buketten din og i J-mans halstørkle? Me like! Forresten. Gud bedre hvor lik J-man og broren hans er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2014 #871 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Åh, og bryllupsalbum er lastet opp på nett! Har ikke lyst til å dele linken her siden det er bilde av alle gjestene også, men sender på PM til de som måtte være interessert Breeeeeeeng eeeeeeet ... Altså linken. Vil ha, vil ha, vil ha. Eh .... Pliiiiiiis .... Endret 13. februar 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2014 #872 Del Skrevet 13. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 13. februar 2014 #873 Del Skrevet 13. februar 2014 Åh, jeg vil veldig gjerne se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #874 Del Skrevet 13. februar 2014 Flere linker i farta! Litt sent ute, måtte bare kjempe meg gjennom IKEA og Elkjøp MegaStore først. Puh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #875 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Å wow!!! For et fantastisk bryllup det må ha vært!! Dere var så utrolig fine og alt var så flott og gjennomført!! Det var kjempefint. Mest på grunn av folka og stemningen og romantikken og alt det der - pynten og sånt kom selvfølgelig i andre rekke. Men det var jo morsomt at vi fikk det til så bra! Takk! Åh!!!!! (så du et kjent fjes på et par bilder der? ) Fantstisk flott bryllup Fine folk Fint bordpynt (med ultramega tøffe bordkort) Lokalene var awesome Ahhh. Sukk mitt hjerte brist ei! Bedrar mine øyne meg eller var det samme stoffet i buketten din og i J-mans halstørkle? Me like! Forresten. Gud bedre hvor lik J-man og broren hans er. Ååå, takk! Nei - det er faktisk ikke samme stoff. Hans er et eller annet svindyrt silkestoff, jeg brukte et skjerf jeg fant på salg på en jallabutikk til 25 kroner Men fargen er ganske lik, og det passa jo bra! Humre humre, de er ganske like ja. Eller: jeg synes jo ikke det, selvfølgelig. Men de blir tatt for å være hverandre hele tiden, av folk som ikke ser dem så ofte/kjenner dem så godt. Endret 13. februar 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. februar 2014 #876 Del Skrevet 13. februar 2014 Nydelige bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirra Lirra Skrevet 13. februar 2014 #877 Del Skrevet 13. februar 2014 Nå har jeg sett gjennom alle bildene og for et utrolig fint bryllup! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. februar 2014 #878 Del Skrevet 14. februar 2014 Utrolig fine bilder. Kjekt å se bilder som er så gode at man nesten hører latteren, klirring i glass og summingen av stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. februar 2014 #879 Del Skrevet 14. februar 2014 (så du et kjent fjes på et par bilder der? ) Jeg gjorde forsåvidt det på et av de du la ut her også, og måtte vise det til kjære. Det er veldig stas å se, jeg tror hun er like fornøyd med alle vielser hun har! Så må det jo også være blant de hyggeligste oppgavene også da, med kjærlighet og glade mennesker i fokus! Jeg må forresten også kommentere dette med J-man og broren, jeg er helt enig i at de er veldig like. Jeg har tvillingonkler, og mange har slitt med å skille dem i årenes løp. Men jeg har jo aldri skjønt det, for de er jo helt forskjellige Det hender jeg har trøbbel med dem på barndomsbilder, men stort sett er de greie å skille etter litt nøye gransking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2014 #880 Del Skrevet 14. februar 2014 Ja, J-man og broren (jeg tenkte ihvertfall at det måtte være broren) var superlike! Jeg har vokst opp med tvillingpappa, og kunne ihvertfall ikke skjønne hvordan folk ikke så forskjell på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå