Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å wow!!! For et fantastisk bryllup det må ha vært!! :daane:

Dere var så utrolig fine og alt var så flott og gjennomført!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Fantstisk flott bryllup

Fine folk

Fint bordpynt (med ultramega tøffe bordkort)

Lokalene var awesome

Ahhh. Sukk mitt hjerte brist ei!

Bedrar mine øyne meg eller var det samme stoffet i buketten din og i J-mans halstørkle? Me like!

Forresten. Gud bedre hvor lik J-man og broren hans er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Åh, og bryllupsalbum er lastet opp på nett! Har ikke lyst til å dele linken her siden det er bilde av alle gjestene også, men sender på PM til de som måtte være interessert :)

Breeeeeeeng eeeeeeet ...

Altså linken. Vil ha, vil ha, vil ha.

Eh .... Pliiiiiiis ....

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere linker i farta! Litt sent ute, måtte bare kjempe meg gjennom IKEA og Elkjøp MegaStore først. Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å wow!!! For et fantastisk bryllup det må ha vært!! :daane:

Dere var så utrolig fine og alt var så flott og gjennomført!! :strix:

Det var kjempefint. Mest på grunn av folka og stemningen og romantikken og alt det der - pynten og sånt kom selvfølgelig i andre rekke. Men det var jo morsomt at vi fikk det til så bra!

Takk! :)

:rodmer: Åh!!!!! :hjerte::strix:

:)

(så du et kjent fjes på et par bilder der? :lol:)

:strix:

Fantstisk flott bryllup

Fine folk

Fint bordpynt (med ultramega tøffe bordkort)

Lokalene var awesome

Ahhh. Sukk mitt hjerte brist ei!

Bedrar mine øyne meg eller var det samme stoffet i buketten din og i J-mans halstørkle? Me like!

Forresten. Gud bedre hvor lik J-man og broren hans er.

Ååå, takk!

Nei - det er faktisk ikke samme stoff. Hans er et eller annet svindyrt silkestoff, jeg brukte et skjerf jeg fant på salg på en jallabutikk til 25 kroner :ler: Men fargen er ganske lik, og det passa jo bra!

Humre humre, de er ganske like ja. Eller: jeg synes jo ikke det, selvfølgelig. :fnise: Men de blir tatt for å være hverandre hele tiden, av folk som ikke ser dem så ofte/kjenner dem så godt.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65

Utrolig fine bilder. Kjekt å se bilder som er så gode at man nesten hører latteren, klirring i glass og summingen av stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

(så du et kjent fjes på et par bilder der? :lol:)

:jepp: Jeg gjorde forsåvidt det på et av de du la ut her også, og måtte vise det til kjære. Det er veldig stas å se, jeg tror hun er like fornøyd med alle vielser hun har! Så må det jo også være blant de hyggeligste oppgavene også da, med kjærlighet og glade mennesker i fokus! :hjerte:

Jeg må forresten også kommentere dette med J-man og broren, jeg er helt enig i at de er veldig like. Jeg har tvillingonkler, og mange har slitt med å skille dem i årenes løp. Men jeg har jo aldri skjønt det, for de er jo helt forskjellige :ler: Det hender jeg har trøbbel med dem på barndomsbilder, men stort sett er de greie å skille etter litt nøye gransking. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, J-man og broren (jeg tenkte ihvertfall at det måtte være broren) var superlike! :fnise:

Jeg har vokst opp med tvillingpappa, og kunne ihvertfall ikke skjønne hvordan folk ikke så forskjell på dem! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...