Gjest Tekola Skrevet 10. februar 2014 #841 Del Skrevet 10. februar 2014 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. februar 2014 #842 Del Skrevet 10. februar 2014 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 10. februar 2014 #843 Del Skrevet 10. februar 2014 Åssen får man spoiler? Vil kommentere noe som vil ha røpet det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. februar 2014 #844 Del Skrevet 10. februar 2014 Teksten [/spoiler ] uten mellomromet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #845 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Eller trykk på denne: og velg spoiler. Og plasser teksten innimellom klammene. Endret 10. februar 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 10. februar 2014 #846 Del Skrevet 10. februar 2014 Den burde komme med en J-man truse. Sånn type Superman, bare med J-man isteden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #847 Del Skrevet 10. februar 2014 ....OMG! *løper på Panduro for å kjøpe stoffmaling* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 10. februar 2014 #848 Del Skrevet 10. februar 2014 Do it!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. februar 2014 #849 Del Skrevet 10. februar 2014 Den burde komme med en J-man truse. Sånn type Superman, bare med J-man isteden Ameeeeeeeeeeeeen!!! Dooooo eeeeeeet ....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 11. februar 2014 #850 Del Skrevet 11. februar 2014 Slemminger! *frustrert* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. februar 2014 #851 Del Skrevet 11. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 11. februar 2014 #852 Del Skrevet 11. februar 2014 *ser uskyldig ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #853 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei! Jeg må bare legge igjen en kommentar her. Har ikke fått med meg denne tråden før i dag, og jeg ble så dratt inn og imponert at jeg har lest hele tråden. Bryllupet deres ser helt fantastisk ut, og du er så flink!! Til planlegging, håndverk og å få ting gjennomført. Gratulerer så mye, håper dagen deres var fantastisk! Vent, jeg glemte jo å kommentere denne! LESE HELE TRÅDEN HERREGUD DU ER GAL! Og tusen takk for snille ord, det varmet! Sånn snart 5 mnd på ettertid må jeg fortsatt si meg veldig fornøyd med dette bryllupet altså. Vi klarte å skape et fint minne, gitt! Nå har vi fått takkekortene også. Blir litt av en jobb å skrive på dem, men det er koselig å mimre og se på lista over alle de hyggelige menneskene som gav oss en oppmerksomhet på dagen. Hva tenker dere forresten om formuleringer? Ikke noe gæli med de mer formelle variantene, men det blir ikke helt oss. Jeg har litt lyst til å gjøre det mer personlig og litt mindre "samlebånd". Noe sånt som (veldig oppfunnet eksempel) "Kjære Dolly og Donald Tusen takk for den fine kaffetrakteren vi fikk til bryllupet vårt. Nå er den med på å starte dagen vår hver morgen. Det var så koselig at dere hadde anledning til å dele den store dagen med oss. Hilsen Pingting og J-man" Noe sånt? Pluss takk til de som har hjulpet til, selvfølgelig. Kortene til de som gav penger er jeg litt usikker på hvordan bør formuleres. "Takk for pengegaven"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #854 Del Skrevet 13. februar 2014 Åh, og bryllupsalbum er lastet opp på nett! Har ikke lyst til å dele linken her siden det er bilde av alle gjestene også, men sender på PM til de som måtte være interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2014 #855 Del Skrevet 13. februar 2014 Sånne takkekort er superfine! All ære til dere som gidder altså! Jeg vil se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2014 #856 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg vil også gjerne se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2014 #857 Del Skrevet 13. februar 2014 Interessert! Veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2014 #858 Del Skrevet 13. februar 2014 Fårjegseværsåsnillmedsukkerpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 13. februar 2014 #859 Del Skrevet 13. februar 2014 *Melde seg på* Vil se flere bilder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #860 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeje. Skal sende ut. Groomzilla her insisterer på godkjenne først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå