Gå til innhold

” må snakke sammen når jeg kommer hjem........ ” dritt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer er i utlandet, og har ikke annen kontakt enn over email. I dag fikk jeg en mail hvor det stod at vi må snakke sammen når han kommer hjem. Hvilket han først gjør om 8 DAGER......... Jeg sendte flere mailer der jeg uttrykte bekymring, har ikke mottatt noe svar..

Jeg er lei meg, bekymret, redd, og ikke minst sint, hvorfor måtte han si det på den måten, hvorfor sende en slik mail, hvorfor uroe meg slik før han kom hjem??

IDIOT!!!!! :(

Anonym poster: cf81dfa063e0279234bf03854ec437d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkar, det var utrolig dårlig gjort! :( Han kunne fint ventet de 8 dagene med å si det i stedet for å sette i gang masse spekulasjoner i hodet ditt.

Bare bruk tiden nå på venner og hold deg opptatt! Uansett hva det er han skal si så klarer du deg jo :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævla kjipt å få en sånn mail såppass lang tid før han kommer hjem. Du får, som sagt over her, holde deg opptatt med venner fremover og prøve å ikke tenke så mye på det. Er jo ikke sikkert det er noe dårlig, men om det er det så vil du jo overleve uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GirlDreamer

Huff, hvor kjipt. Prøv å ikke tenk for mye på det, selv om det er lettere sagt enn gjort. Og husk, det trenger ikke å være noe negativt, kan godt hende det er noe positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fjosa

Huff, hvor kjipt. Prøv å ikke tenk for mye på det, selv om det er lettere sagt enn gjort. Og husk, det trenger ikke å være noe negativt, kan godt hende det er noe positivt...

Sorry, men "vi må snakke sammen" er aldri positivt.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen mulighet til å ringe han? Om det er dyrt, så er det gjerne verdt det. Å vente 8 dager er ikke noe kjekt :-( :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail og sett ham på plass eller ring han på skype. Det er ikke rett at du skal gå å bekymre deg i en hel uke!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, når skal folk skjønne at de ordene egentlig aldri burde bli brukt? Herregud, skremmer jo vettet av folk, så jeg har full forståelse for at du både blir sur, lei og redd!

Helt enig i at det var fullstendig hensynsløst. Om du ikke får tak i han i løpet av turen, må du i alle fall gjøre det klart for han når han kommer hjem at den mailen var ytterst unødvendig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ffaen ta hele fyren, nei, jeg kan ikke ringe for han har ikke telefon i bushen, bare korte muligheter til internett. Og det brukte han til uroe meg, faens dritt, faens dritt, jeg er helt skjelven :(

Anonym poster: d77edf97b2a402226c60d925090c34a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ffaen ta hele fyren, nei, jeg kan ikke ringe for han har ikke telefon i bushen, bare korte muligheter til internett. Og det brukte han til uroe meg, faens dritt, faens dritt, jeg er helt skjelven :(

Huff.. Stakkars deg.. så kjipt.. Håper du får bedt han si hva det dreier seg om ved neste internett samtale. Han må da svare på mailene dine når han har anledning??!?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

For en dust. Jeg hadde sendt melding og spurt han hva det gjaldt, slik at du evt. kan pakke tingene hans før han kommer hjem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han gjort noe lignende før? Kanskje han bare har funne ut at det er viktig at dere to går videre? Det behøver jo ikke være noe alvorlig den veien som du tror?

Anonym poster: 41c4fe0bd6fa56be9540910c4bd43967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde nesten glemt at jeg opprettet dette temaet..

Joda, han kom hjem, og han dumpa meg.

Vil dere lese hvorfor? Mens han rotet rundt i jungelen, og hadde utrolig mye tid til bare tanker og funderinger, ant han ut at vi ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...