Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som ikke liker å bli dullet med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sophie Magdalene

En fyr som ikke liker kos er uaktuell. Trenger ikke å stryke så mye på armen og sånt, men ser vi på TV f.eks foretrekker jeg at vi sitter eller ligger helt inntil hverandre.

Nei, jeg liker ikke dulling.

Og når jeg ser på TV så vil jeg sitte alene - hadde fått "klaus" om mannen min hadde villet sitte helt oppi meg.

Vi har vært gift i 26 år og er helt inni sjelen på hverandre - men alburom trenger vi begge - heldigvis er vi like der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Nei, jeg liker ikke dulling.

Og når jeg ser på TV så vil jeg sitte alene - hadde fått "klaus" om mannen min hadde villet sitte helt oppi meg.

Vi har vært gift i 26 år og er helt inni sjelen på hverandre - men alburom trenger vi begge - heldigvis er vi like der.

Hvorfor siterte du meg? Innlegget mitt hadde jo ikke noe ned ditt å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min ville ikke strykes på og slikt uten at det var noe stort problem for meg, annet enn at jeg glemte meg fra tid til annen. Nå skal det sies at han var veldig kosete på meg da, og ikke hadde noen problemer med å ligge inntil og stryke på meg for eksempel.

Nå er jeg sammen med en veldig kosete mann, og jeg kjenner at det strengt tatt passer meg bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror nok ikke jeg hadde klart det nå. Min x var slik, og da jeg ble i lag med typen så gjekk jeg inn i forholdet med den tanken at menn var roboter som ikke trengte nærkontakt, uten om sex, er en grunn til at han ble min x.

Må nok si at slik jeg har det nå i forholdet med en mann som liker kos, intimitet og menneskelig nærkontakt er slik jeg liker det best, uten tvil. Og når du forbinder kos med dritt så skjønner jeg og at noen damer mister lysten på deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet når eksenemin begynte å stryke på meg eller forsøke å kose med meg på den måten. Jeg hater når jenter er borti meg på den måten og føler meg så lite mandig når det skjer. Dette skapte problemer for dem og de hatet at jeg var sånn.

så da spør jeg, kunne noen av dere vært sammen med en mann som ikke ønsker å bli strøket på og kost med?

Anonym poster: 8cea9d7a81dda0ece27f8ce59ec86661

Svaret er nei for min del, jeg trenger kos og nærhet. Men vi er alle forskjellige, og det viktige er jo at du finner noen som respekterer dine grenser, og motsatt. Ikke alle er like kosete av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sammen med en superkilen antiduller. Han har fått streng beskjed om at jeg av og til trenger litt kos, og jeg har funnet metoder å snikdulle med han på. Pleier å kose han i håret (selv om de sikkert finnes, så har jeg enda ikke møtt en mann som ikke blir til smør når han blir kost i håret) og massere, så får jeg dekket litt av nærkontaktbehovet mitt.

Vi blir begge to veldig fort rastløse (og svette) hvis vi ligger inntil hverandre, og jeg får fort klaus hvis han skal drive å holde rundt meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva definisjonen på dulling er, men hvis det er å gi hverandre en spontan klem, ligge inntil hverandre i sofaen å se en film, leie, sitte inntil hverandre osv., så ville et forhold der dette hadde vært fraværende vært veldig vondt og vanskelig for meg.

Hvis dulling er å snakke med babystemme til hverandre, gi hverandre falske komplimenter, gi automatiske kjærtegn fordi det er som forventet, eller behandle hverandre som uselvstendige individer, vil jeg ikke ha dulling i forholdet mitt.

Edit: ser nå trådstarter presiserer dette glelder å bli støket på og kost med. I så fall, nei, det ville vært et vanskelig og forvirrende forhold for meg.

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å ta på/stryke kjæresten min, og han er heldigvis på samme nivå som meg. Ofte spør han meg faktisk om jeg ikke kan massere hendene hans, synes det er godt etter en lang arbeidsdag hvor han bruker hendene mye.

Kunne aldri vært sammen med en fyr som bryskt avviste all kroppskontakt hvis det ikke dreide seg om sex.

Men ingen av oss liker å ligge kliss inntil når vi skal sove!

Anonym poster: 4414d1045b45075648126d943ee10129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre så er kosing noe av det beste som finnes. Sambo var ikke overbegeistret i begynnelsen, men nå har vi funnet ett kompromiss som gjør at begge føler de får nok av det de trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde greid det. Jeg er helt avhengig av å ha noen å kose med.

Syntes det er fint at man kan kose litt sånn i hverdagen, og ikke bare til sex.

Men jeg orker ikke kosing hele tiden, det kan bli for mye og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...