Gå til innhold

Kjærlighetserklæringer

Gjest Littleangel66

Anbefalte innlegg

Gjest Littleangel66

Hei! happy.png

Lurer på hvilke kjærlighetserklæringer dere har fått eller mottatt som har tatt pusten fra dere? :hoppendeglad::danser::strix:

Min kjære ga meg en gang ti røde roser når han kom hjem fra jobb,

uten at det var en spesiell anledning... :smilyblomst:

Grunnen var fordi jeg fortjente det, sa han..og fordi han elsker meg! :rolleyes::yvonne:

På valentins dagen i fjor overrasket han meg med kino og middag.. :hjerter_rundt:

(Til tross for at han ikke er fan av slike dager, men vet at jeg er en håpløs romantiker) :klemmer:

Men mest av alt, han fridde til meg for kun få dager siden,

og alt var 1000 ganger mer perfekt en jeg kunne drømt om!!!

:yvonne:wub.png:hoppendeglad:

Endret av Littleangel66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir dessverre alltid svært vaktsom hvis jeg får blomster uten grunnn.....

:(

Anonym poster: bc6e5f91c03de26d19ef1af52117e059

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Littleangel66

Jeg blir dessverre alltid svært vaktsom hvis jeg får blomster uten grunnn.....

:(

Anonym poster: bc6e5f91c03de26d19ef1af52117e059

Skjønner det.. Det hender at folk kjøper blomster når de har dårlig samvittighet... :overrasket::murvegg::angry:

Men det var ikke sånn i mitt tilfelle, heldigvis! :sjenert::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang.. kom min kjære hjem med en dinosaurformet USB-minnepenn som lyser i mørket. Det er kanskje ikke stort å skryte av, men Gud så glad jeg ble. Det var så tilfeldig søtt, og et utrolig godt forsøk på å være en fin kjæreste at jeg ble helt rørt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlovede klippet til et stooort hjerte i hagen når han klippet gresset for et par uker siden. Det var veldig søtt da :-)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Min elskede eks kjørte en gang til jobben min(ganske langt) og la en lapp under hver vindusvisker på bilen min med hjerter som han hadde tegner! Han hadde også noe feil med bilen den gang, men tok sjansen. Bilen stoppa selvfølgelig, og han måtte skaffe hjelp fra noen på jobben uten at jeg merket det, sånn at jeg ble overrasket når jeg var ferdig og kom til bilen.

Gud, jeg må vinne ham tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ble hun eks? Kravstore mannsling!

Nei, det var hun som pulte en fyr bak ryggen på meg og dumpet meg. Men er vel det jeg husker at damer jeg har vært i forhold med har gjort for meg. Denne middagen hun lagde en gang. Med tanke på at hun var ubrukelig på kjøkkenet, veldig klar over det selv, og allikevel la seg i selen for å få til noe spiselig var en fin tanke. I alle fall der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg er ganske så romantiske i hverdagen! Men det som står sterkest er nok det hun gjorde da vi hadde vært borte fra hverandre i nesten seks uker. Jeg var bortreist. Da jeg kom hjem hadde hun laget en diger plakat på døra inn til stua. På den var det mange bilder av oss, tekstutdrag fra filmer eller små tekster hun hadde skrevet selv om fine opplevelser vi hadde hatt sammen. Konsertbilletter, ting hun liker ekstra godt med meg, masse forskjellig. Øverst sto det velkommen hjem og at hun hadde savna meg. Ble superrørt! Og hadde allerede begynt å gråte da jeg så henne på flyplassen, hehe!

:rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig tirsdag på jobb ser jeg plutselig kjæresten min, han kom inn der med en bukett roser og en flaske champagne, og sa at jeg måtte slippe alt jeg hadde i hendene og bli med han. Jeg sa at jeg ikke kunne bare dra fra jobb uten videre.. han smilte lurt og sa at jeg ikke skulle tenke på det, bare bli med ..for han hadde ordnet meg en uke ferie uten at jeg visste det.. Da jeg kom ut i bilen ser jeg at han har pakket hver vår koffert, og jeg lurer på hvor i alle dager vi skal! han smiler lurt og sier at første stopp er gardermoen. Vi delte flasken med champagne på vei dit.. (vi ble kjørt av en venn av han). Når vi endelig kom frem til flyplassen ser han på meg og sier "Du vet hvordan du alltid har pratet om hvor lyst du har til å dra til Las Vegas.. vi skal dit nå. Vi skal være der en uke" .... Jubelen sto riimelig høyt for å si det slik, ble så glad at jeg begynte å gråte ..... :)

verdens snilleste .....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Littleangel66

En helt vanlig tirsdag på jobb ser jeg plutselig kjæresten min, han kom inn der med en bukett roser og en flaske champagne, og sa at jeg måtte slippe alt jeg hadde i hendene og bli med han. Jeg sa at jeg ikke kunne bare dra fra jobb uten videre.. han smilte lurt og sa at jeg ikke skulle tenke på det, bare bli med ..for han hadde ordnet meg en uke ferie uten at jeg visste det.. Da jeg kom ut i bilen ser jeg at han har pakket hver vår koffert, og jeg lurer på hvor i alle dager vi skal! han smiler lurt og sier at første stopp er gardermoen. Vi delte flasken med champagne på vei dit.. (vi ble kjørt av en venn av han). Når vi endelig kom frem til flyplassen ser han på meg og sier "Du vet hvordan du alltid har pratet om hvor lyst du har til å dra til Las Vegas.. vi skal dit nå. Vi skal være der en uke" .... Jubelen sto riimelig høyt for å si det slik, ble så glad at jeg begynte å gråte ..... :)

verdens snilleste .....

ÅÅÅ! Det var romantisk! :hjerter: Blir rørt på dine vegne jeg nå! laugh.png:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ! Det var romantisk! :hjerter: Blir rørt på dine vegne jeg nå! laugh.png:yvonne:

Ble det selv jeg nå .. lenge siden jeg har tenkt på det :):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min laget en sang til meg på bursdagen min. Den inneholdt mange referanser til ting vi har opplevd sammen og interne vitser og sånt, så det var utrolig gøy å få! <3 Ble litt ekstra forelsket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Littleangel66

Hadde sikkert kjent sommerfuglene i magen jeg og om min kjære hadde skrevet en sang til meg.. :smilorange::rolleyes:

Er så mye en kan gjøre og si som ikke koster noe... :sjenert::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eks leide en gang en innendørs skøyebane, spurte om vi skulle dra å stå på skøyter, og når vi kom inn hadde han tent levende lys rundt hele banen og de spilte bare sånn "klissemusikk" hehe!

nåværende kjæreste fridde akkurat, og det var igrunn over the top romantisk uten at det for andre var det :) ellers er han god på hverdagsromantikk som lapper i matpakken, henge en lovehearts fast på bilnøklene mine, lapper i kjøleskapet, blomster på vanlige hverdager, hjerteformet at osv :) ganske så fornøyd med den kjææærsten altså!!

:hjerter_rundt:

Anonym poster: 8791e077c6b59aaf172cf3d0a5b0f5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små muffins pyntet med hjerter på bursdagen min. :hjerter_rundt: Han hadde aldri bakt før, så han var ganske spent på resultatet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...