MariM Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvilke type hansker er penest? Fingerløse eller de med fingre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Fingerløse hansker synes jeg er skikkelig stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg synes fingerløse hansker ser litt harry ut - selv om det sikkert er praktisk! Jeg ville hatt med fingre eller ingen hansker i det hele tatt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Enig med Poirot og Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Enig med de over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Og jeg er enig, selvom det er praktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 12. februar 2004 #7 Del Skrevet 12. februar 2004 :o Seriøst?! Fingerløse hansker til brudekjole, liksom? Nei, jeg tror ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 12. februar 2004 #8 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg syns man skal ha hansker med fingre eller ingen hansker. Jeg syns at om man bruker fingerløse så viser man jo at man egentlig ikke forstår tradisjonen med å dekke hendene.....og bare gjør det til pynt.. Men, igjen - det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 12. februar 2004 #9 Del Skrevet 12. februar 2004 Det kommer litt ann på, synes jeg... Er du en "hippieaktig" brud med kniplinger og lange, tunge overlappingsgemakker og vil bruke fingerløse, heklede hansker synes jeg det kan passe fint, men med "vanlige" vide, ballkjolebrudekjoler passer det etter min mening ikke så godt med fingerløse hansker... Kommer helt ann på din stil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 12. februar 2004 #10 Del Skrevet 12. februar 2004 Sier som de andre jeg, kanskje mest praktisk, men ikke finest med fingerløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #11 Del Skrevet 12. februar 2004 Synes egentlig ikke det er noe særlig fint med hansker i det hele tatt, jeg. Men det var jo ikke det spørsmålet handlet om, så nå lister jeg meg ut herfra igjen - uten hansker... Ingeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. februar 2004 #12 Del Skrevet 12. februar 2004 Enig med alle de andre. Skal du ha hansker - ha med fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg liker ikke hansker i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 12. februar 2004 #14 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg synes fingerløse kan være veldig pent, jeg! Hadde jeg endt opp med hansker til bryllupet vårt, ville det ha vært fingerløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå