Gå til innhold

Når faren hennes er psykopat og moren hennes er en komplett idiot.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva blir hun da?

Jeg har ei venninne som sånne foreldre. Moren hennes driver å snakker nedlatende om meg. Først godtok jeg det, men nå har det gått så langt at jeg ser ned på dem alle sammen. Jeg vet ikke hva venninna mi tror hun får ut av å si disse tingene til meg? Hun må jo være en idiot fra en annen verden.

Uansett planer jeg å plante knyttneven i ansiktet på den stygge moren hennes, så lurte på hvordan jeg skal ordne et møte uten at det virker mistenksomt?

Anonym poster: 26d95b4a1a2d608c655986a93b604255

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha ro deg ned. Bare ditch hele dritten. Ingen liker sånne mennesker. La dem ende opp i sin egen ensomhet.

Anonym poster: f7f196bb1683b3f6cb56728e4d3ccdee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett planer jeg å plante knyttneven i ansiktet på den stygge moren hennes, så lurte på hvordan jeg skal ordne et møte uten at det virker mistenksomt?

Ja! Det må du gjøre. Ordne et møte? Det er jo bare å ringe på, be om å få snakke med henne, og så kline til henne! En kjempeidé!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun bor langt unna, så det blir mistenkelig. Dessuten bor hun med psykopaten. Jeg tenkte å gjøre det mens venninna mi ser det. Ts

Anonym poster: af0a7252c6629ffecf79fd190cdc8313

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo minst like psycho sjøl.

Ta ut neseringen, den er ekkel. Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Nei, hun bor langt unna, så det blir mistenkelig. Dessuten bor hun med psykopaten. Jeg tenkte å gjøre det mens venninna mi ser det. Ts

Jaha???

Du er skikkelig sivilisert ser jeg..... Hva tror du kommer ut av det da?

Jeg tipper på at du får en knyttneve midt fleisen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig trolling.

Det er ikke trollig bare fordi du ikke kan sette deg inn i hvor sint jeg er :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille hobbiten av en mor har fått advarsel før om det. At jeg kan komme til å slå henne om hun fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir hun da?

Jeg har ei venninne som sånne foreldre. Moren hennes driver å snakker nedlatende om meg. Først godtok jeg det, men nå har det gått så langt at jeg ser ned på dem alle sammen. Jeg vet ikke hva venninna mi tror hun får ut av å si disse tingene til meg? Hun må jo være en idiot fra en annen verden.

Høres ikke helt god ut du heller da. Ikke rart morten til venninnen din snakker slik om deg. Håper du blir anmeldt om du slår henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig rart hun gjør det. Jeg har ikke sagt et eneste stygt ord om henne før nå. Hun lirer så mye dumt ut av den hobbit munnen sin.

Til min venninne "Jeg skjønner ikke hva du ser i henne som venn. Hun har jo ikke SÅ bra utdannelse. Hvorfor skaffer du deg ikke venner på ditt eget nivå?". Og det sier hun som er sammen med en psykopat? Jeg tror den hobbiten tror at jeg er et offer som godtar alt :) Jeg sitter mer en gjerne i fengsel for det, men man får ikke fengsel for å slå et annet menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis faren er psykopat og moren er en komplett idiot, så er kanskje litt empati på sin plass. Kan jo umulig være lett å vokse opp med noe sånt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Det er faktisk veldig rart hun gjør det. Jeg har ikke sagt et eneste stygt ord om henne før nå. Hun lirer så mye dumt ut av den hobbit munnen sin.

Til min venninne "Jeg skjønner ikke hva du ser i henne som venn. Hun har jo ikke SÅ bra utdannelse. Hvorfor skaffer du deg ikke venner på ditt eget nivå?". Og det sier hun som er sammen med en psykopat? Jeg tror den hobbiten tror at jeg er et offer som godtar alt :) Jeg sitter mer en gjerne i fengsel for det, men man får ikke fengsel for å slå et annet menneske :)

Du sa jo at du godtok det til å begynne med. Hvorfor sa du ikke bare i fra med en gang, med ord. Det er mye feigere å faktisk ordne et møte for å slå henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle de fire personene her, så er det bare du TS som har et problem.

Og hva gjør man når man er så sint at man holder på å sprekke, TS?

Anonym poster: d8e5bebf4fb910a2aaf69f8819644655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mogleg at grunnen til at du er sint er at du føler at mora faktisk har litt rett? Du veit, det er helst når ein har lav sjølvkjensle at ein lar seg hisse opp for kva andre folk meiner om ein.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis moren hennes er idiot så betyr det at hun er/blir det også. Og siden menn er tiltrukket kvinner som ligner deres mor, så er moren din også idiot. Og hvis faren hennes er psykopat så er du det også, for jenter tiltrekkes menn som ligner sin egen far :opplyser:

Edit: trodde det var dama di det var snakk om. Men det gjelder jo valg av venner også.

:sarkasme:

Endret av VanDeKamp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere Ts?

Anonym poster: b8f1669351b8d0761256b2c3b2999446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...