AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Del Skrevet 14. juli 2012 Skal som sagt gjennom en middels avansert operasjon, og jeg gruer meg som et dyr, har det forferdelig. Har en nesten-kjæreste, dvs en jeg har møtt jevnlig, hatt sex med, og vrt seriøs med i 7 måneder. Det er nok bare det at vi ikke har ytret det, men vi er vel omtrent sammen, liksom. Jeg sendte en sms til ham den dagen jeg fikk innkalling til operasjonen, jeg skrev hvor redd jeg var, og spurte om han ikke kunne komme og være der med meg når jeg skal inn og når jeg våkner igjen. Svaret hans var - Jeg vet ikke, liker ikke sykehus, vi får se -. Jeg sa at jeg var litt skuffet over det svaret, greit at han ikke liker sykehus, jeg skal sage opp brystkassa, liker det ikke jeg heller Hvordan hadde du reagert? Anonym poster: 9579b10815f0c1cdef644dfcb19db861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2012 #2 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hadde blitt litt matt og bare skrevet " " tilbake. Så hadde jeg tenkt på andre ting for å lette humøret Hadde også vurdert om det var noe å satse på. Endret 14. juli 2012 av Evilposelos 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg hadde gjort det for ham, uten tvil liksom, derfor trist at han bare svarer meg sann..... Anonym poster: 9579b10815f0c1cdef644dfcb19db861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2012 #4 Del Skrevet 14. juli 2012 Skal som sagt gjennom en middels avansert operasjon, og jeg gruer meg som et dyr, har det forferdelig. Har en nesten-kjæreste, dvs en jeg har møtt jevnlig, hatt sex med, og vrt seriøs med i 7 måneder. Det er nok bare det at vi ikke har ytret det, men vi er vel omtrent sammen, liksom. Jeg sendte en sms til ham den dagen jeg fikk innkalling til operasjonen, jeg skrev hvor redd jeg var, og spurte om han ikke kunne komme og være der med meg når jeg skal inn og når jeg våkner igjen. Svaret hans var - Jeg vet ikke, liker ikke sykehus, vi får se -. Jeg sa at jeg var litt skuffet over det svaret, greit at han ikke liker sykehus, jeg skal sage opp brystkassa, liker det ikke jeg heller Hvordan hadde du reagert? Anonym poster: 9579b10815f0c1cdef644dfcb19db861 Spørs om du ikke ser annerledes på forholdet deres enn det han gjør. Ingen liker sykehus, og det er tross alt deg det er synd på her og ikke han. Beklager men jeg tror han mangler noen ganske vesentlige kjærestefølelser for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #5 Del Skrevet 14. juli 2012 Enten er han seriøs med deg, men dessverre en stor egoist. Eller så er han ikke seriøs med deg. Uansett ikke noe å satse på mao. Anonym poster: 340aaa10b53124e05d18a195313e950b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. juli 2012 #6 Del Skrevet 14. juli 2012 Hadde nok ikke blitt med jeg heller. Om en person jeg ikke var kjæreste med skulle ha meg med til et sted jeg virkelig ikke liker for å være anstand på et sted han blir godt tatt vare på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. juli 2012 #7 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg hadde blitt veldig skuffet. Hva om dere skulle hatt barn da? Hadde han ikke kommet for å støtte deg igjennom fødselen fordi han hater sykehus? Tullball. Jeg hater også sykehus, men jeg besøker mer enn gjerne venner og familie dersom de er lagt inn for operasjon el. Ville kanskje sagt at det er dumt at han ikke støtter meg nå som jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 26 Skrevet 14. juli 2012 #8 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva for et ynkelig krek av en mann er dette her? Det blir vel heller å omtale han som en liten "gutt". Dette hadde jeg gjort for en helt vanlig venninne hadde hun spurt meg. PS: Du er i gode hender med dyktige fagfolk og det kommer til å gå bra... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2012 #9 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg avskyr sykehus, i den grad at jeg brekker meg av å se sykehusprogrammer og har utsatt en operasjon i snart 5 år. Men å følge en venn som spør om hjelp er da noe en bare gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #10 Del Skrevet 14. juli 2012 Bare jeg som syns det er dumt at man ikke kan plusse gjester? Trådene blir liksom så kjedelige å lese... :/ Anonym poster: 340aaa10b53124e05d18a195313e950b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. juli 2012 #11 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Vil si at dette hadde vært kroken på døra for meg. Hadde en gang en kjæreste som la seg inn på hotell like i nærheten av det sykehuset jeg lå på, bare fordi han ville være i nærheten av meg. Og jeg spurte ham ikke engang. Han kom hver dag, spurte hvordan det gikk og hjalp meg med ting og tang. Ønsker deg lykke til med operasjonen! Det går nok kjempebra skal du se. Endret 14. juli 2012 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 14. juli 2012 #12 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg ville nå ha tolket at han kun ser deg som en pulevenn og ikke noe mer, at du har et annet synd er virkelig uheldig. For etter dette antar jeg at du ikke kommer til å holde kontakt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdf Skrevet 14. juli 2012 #13 Del Skrevet 14. juli 2012 Vil si at dette hadde vært kroken på døra for meg. Hadde en gang en kjæreste som la seg inn på hotell like i nærheten av det sykehuset jeg lå på, bare fordi han ville være i nærheten av meg. Og jeg spurte ham ikke engang. Han kom hver dag, spurte hvordan det gikk og hjalp meg med ting og tang. Ønsker deg lykke til med operasjonen! Det går nok kjempebra skal du se. Men du dumpa ham likevel, seinere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. juli 2012 #14 Del Skrevet 14. juli 2012 Men du dumpa ham likevel, seinere? Gjorde nok ikke det. Helt andre grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #15 Del Skrevet 15. juli 2012 Skal som sagt gjennom en middels avansert operasjon, og jeg gruer meg som et dyr, har det forferdelig. Har en nesten-kjæreste, dvs en jeg har møtt jevnlig, hatt sex med, og vrt seriøs med i 7 måneder. Det er nok bare det at vi ikke har ytret det, men vi er vel omtrent sammen, liksom. Jeg sendte en sms til ham den dagen jeg fikk innkalling til operasjonen, jeg skrev hvor redd jeg var, og spurte om han ikke kunne komme og være der med meg når jeg skal inn og når jeg våkner igjen. Svaret hans var - Jeg vet ikke, liker ikke sykehus, vi får se -. Jeg sa at jeg var litt skuffet over det svaret, greit at han ikke liker sykehus, jeg skal sage opp brystkassa, liker det ikke jeg heller Hvordan hadde du reagert? Anonym poster: 9579b10815f0c1cdef644dfcb19db861 Jeg har nylig(noen få uker siden) fått saget opp min brystkasse pga operasjon, og det gikk veldig fint Nå går jeg turer på over 2 timer. Kan jeg spørre hvor gammel han/du er? Anonym poster: 42a483e7425d43996f6a40bb649a6d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 15. juli 2012 #16 Del Skrevet 15. juli 2012 Mange mennesker har skrekk for sykehus og alt det innebærer. Det betyr at de glatt ville latt en person de er glad i være alene på sykehuset, på grunn av at de føler en angst og ekkel følelse i magen av sykehus. Det kan være forskjellige grunner til at man har en slik frykt. Mange assosierer sykehus med nettopp sykdom, lidelse, smerte, død og sånne negative ting. Og det skal man respektere! Når denne mannen forteller at han ikke liker sykehus syns jeg også at du skal respektere det. Siden det er ikke er kjærester på ordentlig en gang, syns jeg ikke du kan kreve at han skal trosse frykten sin for å besøke deg. Jeg skjønner at du kunne trengt litt støtte fra han gjennom denne vanskelige tiden, men se det fra hans side også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå