Gjest Mr. M&m Skrevet 14. juli 2012 #1 Del Skrevet 14. juli 2012 Heisann! For ca et år siden så ble det slutt mellom meg og dama, og som vanlig så endte det med krangel og uvennskap. Det siste hun sa til meg var at hun ikke så noen grunn til å ha kontakt med meg, og at hun aldri heller ville ha det igjen. Men nå, et år senere så har hun lagt meg til på Facebook, og jeg lurer på hvorfor. Hva tror dere? Jeg har så vidt snakket med henne der, men ho er ikke så pratsom av seg, og hun starter aldri en samtale. Heller ikke på samme plass. Hva tror dere er grunnen til at hun plutselig tydligvis vil ha kontakt igjen alikevel? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 14. juli 2012 #2 Del Skrevet 14. juli 2012 Rett og slett for å kunne ha ett ok forhold igjen. Tror ikke det ligger noe mer bak det enn at det nå er mulig å oppføre seg ok, å kunne ha hverandre på facebook, kunne hilser på hverandre ute ++ Hun har vel kommet over sinne sitt rettet mot deg, og kommet over deg.. Så hvorfor ikke? Tror ikke det ligger noe i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. juli 2012 #3 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva tror dere er grunnen til at hun plutselig tydligvis vil ha kontakt igjen alikevel? Takker for svar Hun er vel over deg da, og syns det er greit si "hei" ved å legge deg til på fb. At hun aldri starter en samtale bør fortelle deg at hun ikke er interessert i noe mer enn sporadisk kontakt og en kommentar her og der. Som mange andre man har på vennelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. juli 2012 #4 Del Skrevet 14. juli 2012 Hun ville vel se hva du holder på med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
violet92 Skrevet 14. juli 2012 #5 Del Skrevet 14. juli 2012 Kanskje hu lurte på hvordan det gikk med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. juli 2012 #6 Del Skrevet 14. juli 2012 Spør henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå