Gå til innhold

Skal jeg bli sur eller bare drite i dette?

mi_hari_ra

Anbefalte innlegg

Hei! Det er noe som skurrer hos meg. Jeg har en kjæreste, og han har dratt til hjemlandet sitt, Kosovo, for å besøke familien hans i 5 uker... Vi har vært av og på da vi var små, men nå er vi endelig sammen. Han sier hele tiden til meg at han elsker meg og gleder seg til å komme hjem fordi han har da kjøpt en gave til meg!

Men noe irriterer meg sånn. Selv om han sier at han savner meg og elsker meg osv, så tar han aldri kontakt... Jeg forstår jo det fordi familien har nok ikke tilgang til internett, og han er ikke den rikeste når det gjelder mobilbruk. Men han har lovt meg noen ganger at han skulle komme på Skype på kvelden så vi skulle snakke, men han dukker aldri opp. I dag lovte han at han skulle ringe hvis det skulle vært noen problemer, men han ringte heller ikke...

Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere, fordi når jeg sier at jeg synes det er dumt så sier han: "Jeg er jo i Kosovo, hva ellers skal jeg gjøre?"

Hvordan synes dere jeg skal takle situasjonen? Eller hvordan kan jeg si til han på en fin måte at jeg blir lei meg når han ikke kontakter en gang... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _La Femme

Så noen mennesker kan altså velge å bli sur? Når jeg blir sur er det ikke et valg jeg tar. Det er en følelse jeg får, ufrivillig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det, men jeg føler det blir helt feil å bli sur for noe jeg ikke bør være sur for en gang .. Det var sånn jeg mente med spørsmålet !

Forresten, han får tilgang til nett, men ikke så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg, hvorfor er du ikke med til kosovo? selv er jeg 5 uker i en landsby på balkan hver sommer jeg, og det gjør jeg for å slippe bekymringene du har, pluss at jeg ikke ville vært fra ham hele sommeren og da:) hadde blitt gal om han var her nede uten meg hele sommeren..

hadde bare vært sammen med min balkanboy i 5 mnd da jeg ble med ned første gang. er her 2 ganger i året, tilsammen syv uker. stortrives altså, det skal sies:)

og til spørsmålet ditt. ja du kan bli litt sur, ellers tror han det er greit...

Endret av langbein86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sur. Man prioriterer da kjæresten sin de gangene man har muligheten til å få sett henne på Skype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om neste gang dere snakkes så avtaler dere på forhånd neste gang? Du kan også kanskje sende han en SMS noen timer før avtalt "møte" for å påminne han dette slik at han ikke glemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått snakt med han, og vi endte opp med en liten diskusjon, men jeg håper han skjerper seg nå! Takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...