Gå til innhold

Da er jeg singel og helt absolutt igjen

Alvina

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg ikke noe... jo jeg vil ha møte med venninner og venner, og bare danse og gå videre... Jeg trenger støtte.

Og å få støtte av en kjæreste som ikke vil mer, er vel imposib ela....

Han har ikke gjort det slutt, men han har gjort det, sms og på en fordekt måte. Han skal liksom være så snill at jeg må få tid på meg før det går opp et lys?

Slik at jeg får litt tid til å bli vant til tanken. ???

Hum.

Men jeg går bare vidre og snur meg aldri tilbake.

Det verste synes jeg er at vi alltid har vært venner og nå skaper han drama. Han har slått av mobilen, han nektet å svare når jeg spurte om han mente at det var det beste at det ble slutt og at vi restarted og gikk tilbake til vennskapnivået.

Dette gidder jeg ikke mer.

Og jeg trenger ikke noen kloke hoder her som er snusfornuften selv. Jeg er ganske bevisst.

Men jeg er ikke sikker på om han har gjort det slutt. For han sa ikke det... han er fremdeles sjalu og mest av alt irritertert fordi jeg lå med en av hans venner. Men jeg visste ikke at de kjente hverandre. Da ville jeg valgt møydommen tilbake.

Han selv er ikke mr perfect, han knullet med en jeg ikke vet hvem er mens jeg var på jobb (to ukers jobb), og jeg tror han hater meg fordi jeg ikke viser et eneste tegn til sjalusi...

Jeg gidder ikke. Han har hørt hva jeg har fortalt, men det er privat, men jeg er kanskje den minst sjalue damen i verden.

Hvis en partner /kjæreste velger å ha sex med en annen, har det ingenting med meg personlig å gjøre, det sier bare noe om de to.

Og jeg har mer enn nok å tenke på, skape drama er enkelte menn eksperter på. Og å gjøre det slutt via sms? Det er som å legge meg i en søledam og tråkke med hælen og vri nesa mi i gjørma.

Kan dette skje? Han har ikke gjort det slutt, men vi har vel aldri vært sammen heller.... bare hengt sammen ved gatehjørnet i tre måneder.

Vi har kysset ved gatekjøkkenet. Det er alt liksom.

Det føles sånn fo rmeg nå.

Jeg er blitt tråkket på. Null respekt, ingen ærlighet, ingenting.

Nå må jeg lære meg å si hei, det vil si hvis jeg gidder for vi møtes jo til uken samme hvor jeg går, møter jeg han.

Og en annen ting, dere damer. En mann som sier til deg at alle liker han og at han alltid er snill... da må man rømme raskt.

Gode råd, nå er jeg i samme situasjon. Men jeg krevde kun en ting, ærlighet... det var en ønskedrøm.

Jeg vet ikke om det er slutt, for meg føles det som det ikke er det... og han har ikke gjort det slutt.

Men jeg liker ikke å bli testet, det har han gjort tre ganger...kanskje ...

Men jeg klarer ikke sende en sms og si at hvis han knuller andre damer, er det over. Jeg vil ikke konfrontrere, dessuten tror jeg ikke andre damer er problemet... det er han som har analysert og funnet meg for lett.

Det har han gjort lenge, det som forundrer meg er at han stadg har lekt kjæreste med meg. ...

Men men.

Hvordan ville dere kg damer tolket dette? Slutt eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er`e på`n igjen nå?

Anonym poster: c4f1ab7a87eb844c0e7a1034f3cfe74e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Ville tolket det som slutt, men det greieste var om vedkommende kunne si det rett ut i stede for å jogge rundt rømmegrøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken

Nå vil jeg ikke noe... jo jeg vil ha møte med venninner og venner, og bare danse og gå videre... Jeg trenger støtte.

Og å få støtte av en kjæreste som ikke vil mer, er vel imposib ela....

Han har ikke gjort det slutt, men han har gjort det, sms og på en fordekt måte. Han skal liksom være så snill at jeg må få tid på meg før det går opp et lys?

Slik at jeg får litt tid til å bli vant til tanken. ???

Hum.

Men jeg går bare vidre og snur meg aldri tilbake.

Det verste synes jeg er at vi alltid har vært venner og nå skaper han drama. Han har slått av mobilen, han nektet å svare når jeg spurte om han mente at det var det beste at det ble slutt og at vi restarted og gikk tilbake til vennskapnivået.

Dette gidder jeg ikke mer.

Og jeg trenger ikke noen kloke hoder her som er snusfornuften selv. Jeg er ganske bevisst.

Men jeg er ikke sikker på om han har gjort det slutt. For han sa ikke det... han er fremdeles sjalu og mest av alt irritertert fordi jeg lå med en av hans venner. Men jeg visste ikke at de kjente hverandre. Da ville jeg valgt møydommen tilbake.

Han selv er ikke mr perfect, han knullet med en jeg ikke vet hvem er mens jeg var på jobb (to ukers jobb), og jeg tror han hater meg fordi jeg ikke viser et eneste tegn til sjalusi...

Jeg gidder ikke. Han har hørt hva jeg har fortalt, men det er privat, men jeg er kanskje den minst sjalue damen i verden.

Hvis en partner /kjæreste velger å ha sex med en annen, har det ingenting med meg personlig å gjøre, det sier bare noe om de to.

Og jeg har mer enn nok å tenke på, skape drama er enkelte menn eksperter på. Og å gjøre det slutt via sms? Det er som å legge meg i en søledam og tråkke med hælen og vri nesa mi i gjørma.

Kan dette skje? Han har ikke gjort det slutt, men vi har vel aldri vært sammen heller.... bare hengt sammen ved gatehjørnet i tre måneder.

Vi har kysset ved gatekjøkkenet. Det er alt liksom.

Det føles sånn fo rmeg nå.

Jeg er blitt tråkket på. Null respekt, ingen ærlighet, ingenting.

Nå må jeg lære meg å si hei, det vil si hvis jeg gidder for vi møtes jo til uken samme hvor jeg går, møter jeg han.

Og en annen ting, dere damer. En mann som sier til deg at alle liker han og at han alltid er snill... da må man rømme raskt.

Gode råd, nå er jeg i samme situasjon. Men jeg krevde kun en ting, ærlighet... det var en ønskedrøm.

Jeg vet ikke om det er slutt, for meg føles det som det ikke er det... og han har ikke gjort det slutt.

Men jeg liker ikke å bli testet, det har han gjort tre ganger...kanskje ...

Men jeg klarer ikke sende en sms og si at hvis han knuller andre damer, er det over. Jeg vil ikke konfrontrere, dessuten tror jeg ikke andre damer er problemet... det er han som har analysert og funnet meg for lett.

Det har han gjort lenge, det som forundrer meg er at han stadg har lekt kjæreste med meg. ...

Men men.

Hvordan ville dere kg damer tolket dette? Slutt eller ikke?

Hei ts,

hva vil du egentlig selv? Du har hatt sex med en av hans kompiser og det virker som du nærmest reagerer på at han reagerer, hallo!!!? Hvis typen min hadde ligget med ei av mine venninner , hadde det vært kroken på døra for min del! Du sier det er viktig med ærlighet og respekt, selv har du gjort nærmest det værste man kan gjøre angående nettopp dette...man ligger bare ikke med typens kompiser, så enkelt er det!

Fikk dere tatt dette opp i ettertid, eller er det mulig han ennå sliter med det? Jeg forstår han så godt...

Ok, han er ikke perfekt selv , som du skriver, ingen er det, men du må nesten si litt mer om situasjonen hvis vi skal forstå her. Når han var utro da du var borte på jobb, var det kanskje en hevn fra hans side? Eller skjedde det før du hadde sex med kompisen hans?

Det virker som du skal virke tøffere enn det du egentlig er...sier du aldri er sjalu, ligger med hans kompis...Men dette han nå gjør blir du helt satt ut av, du har tydeligvis føleser for denne mannen? Han ser ut til å kjenne deg godt. Jeg tenker at enten så trekker han seg tilbake, trenger tid til å finne ut av ting, eller så gjør han dette for å få en reaksjon ifra deg, noe han åpenbart får. De man har sterke følelser for, er de som kan såre mest u know. Hva vil du selv med han?

Jeg synes du bør gå litt inn i deg selv, prøv å se deg utenfra. Hvis han skal respektere deg, må du respektere han, hvis han skal ha tillit til deg , må du vise han tillit. Et forhold er ingenting uten tillit og respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å totalt unngå han noen dager. Det vil også si å ikke svare på SMSer han sender deg. Hva skjer da?

Endret av Mog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts,

hva vil du egentlig selv? Du har hatt sex med en av hans kompiser og det virker som du nærmest reagerer på at han reagerer, hallo!!!? Hvis typen min hadde ligget med ei av mine venninner , hadde det vært kroken på døra for min del! Du sier det er viktig med ærlighet og respekt, selv har du gjort nærmest det værste man kan gjøre angående nettopp dette...man ligger bare ikke med typens kompiser, så enkelt er det!

Fikk dere tatt dette opp i ettertid, eller er det mulig han ennå sliter med det? Jeg forstår han så godt...

Ok, han er ikke perfekt selv , som du skriver, ingen er det, men du må nesten si litt mer om situasjonen hvis vi skal forstå her. Når han var utro da du var borte på jobb, var det kanskje en hevn fra hans side? Eller skjedde det før du hadde sex med kompisen hans?

Det virker som du skal virke tøffere enn det du egentlig er...sier du aldri er sjalu, ligger med hans kompis...Men dette han nå gjør blir du helt satt ut av, du har tydeligvis føleser for denne mannen? Han ser ut til å kjenne deg godt. Jeg tenker at enten så trekker han seg tilbake, trenger tid til å finne ut av ting, eller så gjør han dette for å få en reaksjon ifra deg, noe han åpenbart får. De man har sterke følelser for, er de som kan såre mest u know. Hva vil du selv med han?

Jeg synes du bør gå litt inn i deg selv, prøv å se deg utenfra. Hvis han skal respektere deg, må du respektere han, hvis han skal ha tillit til deg , må du vise han tillit. Et forhold er ingenting uten tillit og respekt.

Jeg trodde jeg visste hva jeg ville, være sammen med han, men nå vet jeg ikke. Og jeg lå ikke med kameraten hans med overlegg - det var en mann jeg aldri hadde sett tidligere og jeg visste ikke at de kjente hverandre. Da hadde han også gjort det slutt via en sms.

Vet jeg ikke burde havnet i en annens armer, men gjort er gjort og spist er spist. Vi har pratet om det, mange ganger og jeg vet at det ødela mye. De er ikke så nære at de er bestekamerater, men dog... Jeg skal aldri være ærlig mer. Jeg skal gjøre som andre, lyge og bedra og være isdronning.

Hva med å totalt unngå han noen dager. Det vil også si å ikke svare på SMSer han sender deg. Hva skjer da?

Jeg har ikke tenkt å dra hjem til han og ringe på døra eller vente utenfor. Men å unngå han når vi bor i samme nabolag, blir vanskelig i praksis.

Og han sender ikke mange smser, når han sender en sms er den morsom, ellers bruker han å sende en melding og skrive at det er over. ...Og han visste at jeg i over ett døgn hadde våket og tatt vare på en venninne som er bipolar og var i en manisk fase, for å roe henne ned. Mannen hennes var takknemlig fordi jeg var der, mot han var hun aggresiv mens hun anså meg som en engel omtrent... Etter over et døgn fant hun selv frem medisinene sine, og ringte primærkontakten sin. Å tvinge henne i en manisk fase ville aldri gått bra... da ville hun valgt å gå ut døra. Men det er en annen og lang historie, men det endte godt.

Men jeg forstår ikke ... når han vet jeg er sliten... Jeg mistenker han for å tro at jeg lyger, at jeg egentlig er ute på kokain og at jeg er en liten lystløgner.

Når jeg trengte ro etter over ett døgn, sender han meg en sms. Adios.

Vet ikke hvordan jeg skal takle det, men vet at jeg er sterk selv om jeg har problemer.

Den ene dagen koser man, han holder meg tett tett inntil seg og stryker meg på kinnet... to dager senere får man en kjip melding på mobilen.

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke, tro eller føle. Men sinne og frustrasjon, og en tristhet som virker uendelig...

Men jeg har gått gjennom en vinternatt før, og vet jeg lander med beina trygt plantet på jorda igjen.

Å gjøre det slutt via en sms? Er det ikke kun ungdommer som er så lite voksne? (sorry til dere unge, det er ikke personlig, vet at alle er forskjellige)

Fikk en sms i går kveld, han skriver at han respekterer meg, at han skal møte meg en av dagene... og at hvis han ikke respekterte meg, ville jeg aldri fått blitt med han hjem...

???? Det var han som ble med meg hjem da vi ble mer eller mindre sammen. Etter den meldingen slo han av mobilen - jeg forsøkte ringe.

Jeg er ikke sinna på han, men måten han gjorde det på og ...men kanskje han ikke trodde meg, når jeg var så sliten og sendte han sms som venninnen min godkjente, der jeg skrev at hun er i en manisk fase og at jeg må bli her noen timer til for å støtte henne.

Respekterer han meg? Innebærer ikke det at man også har tillitt til den andre? Kan respekt gjennomføres uten tillit i praksis?

Jeg er utrolig glad i han og det gjør meg trist at vennskapet også gikk i søpla når han gjør det slutt med en melding.

Er takknemlig for at han ikke er på facebook. Han har ingenting å gjøre der, siden han kunne skrevet så mye dumt og kanskje hadde gjort det slutt på veggen min. ...

Skal ta meg en dusj, gå i butikk og handle mat og toalettruller, tror ikke jeg har lyst å ringe han.

Vet han må få tenke, når jeg lå med en som viste seg å være en venn av han, ble vi tre personer i forholdet i hodet hans, spesielt etter at vennen hans har ringt meg flere ganger (jeg har ikke tatt telefonen).

Har også oppdaget at han sjekker meg, går i vesken min - for å se hva jeg har der, om han har sneket på mobilen min... det skal ikke forundre meg.

Det hele er bare trist. Hvis jeg ikke var allergisk mot katter, kunne jeg tenkt meg å ha par stykker. Den ene skulle hete Trist. Den andre Tullz.

Brudd er så vondt. Og vi som har vært venner (perifere men gode venner hver gang i en rekke år). Og nå ...

Nå valgte han å tråkke i salatskålen og dumpe meg i finnskogen i en grøft.

Men jeg vet at han er glad i meg. Som en venn i alle fall. Mer vet jeg ikke.

Vi har aldri lovet trofasthet, men ærlighet har vi lovet hverandre.

Jeg har sagt at han aldri må være ærlig via en melding eller mobilen, han må vente til jeg kommer tilbake til Oslo. Jeg reiser mye i forbindelse med jobb.

Men han har ikke forstått noenting...

Hvilke mennesketyper gjør det slutt via en sms. Kanskje han var oppgitt, trett og mistenksom. Han trodde kanskje at jeg egentlig ikke var der jeg sa jeg var.

Jeg gidder ikke analysere mer.

Slutt er slutt, men så var det visst ikke slutt likevel... Ikke helt slutt.

Hvordan tolke så forvirrede og doble signaler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som han leker katt og mus med deg. Mener du bør glemme han, og hvis mulig, flytte til en annen by eller i hvertfall et annet nabolag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...