AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #22 Skrevet 13. juli 2012 Tissen, sier jeg. Anonym poster: 5bbfb71d6930a71305c8033baad1b499
yes2yes Skrevet 13. juli 2012 #23 Skrevet 13. juli 2012 Er ikke komfortabel med å si noen av delene så det må bli penis. Anonym poster: c071e3f86cad4240294c038fde74c989 Denne er signert, og det høres uendelig uvant ut når folk jeg snakker med sier annerledes. Eventuelt 'det mannlige kjønnsorgan', dersom jeg absolutt må gå inn i vokabulare detaljer, men jeg foretrekker å holde slike organer utenfor ikke-medisinske samtaler med utenforstående. 2
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2012 #24 Skrevet 13. juli 2012 Kuk. Evt hæstkuk. Du er "nordlænning", du. Min erfaring er at de har et mye mer fargerikt språk enn oss søringer. Jeg har en svigersønn fra Harstadområdet. Han har et yndlingsuttrykk når han skåler med noen: "Skål guta og kailla med kuka og bailla". 1
Gjest Svampen Skrevet 13. juli 2012 #25 Skrevet 13. juli 2012 Du er "nordlænning", du. Min erfaring er at de har et mye mer fargerikt språk enn oss søringer. Jeg har en svigersønn fra Harstadområdet. Han har et yndlingsuttrykk når han skåler med noen: "Skål guta og kailla med kuka og bailla". "Mye mer fargerikt språk" hahaha, det var da også en måte å si det på
Medlem Skrevet 13. juli 2012 #29 Skrevet 13. juli 2012 Pikk, og en masse annet jeg kommer på i farten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå