Gå til innhold

Kuk eller pikk?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tissen, sier jeg.

Anonym poster: 5bbfb71d6930a71305c8033baad1b499

Skrevet

Er ikke komfortabel med å si noen av delene så det må bli penis.

Anonym poster: c071e3f86cad4240294c038fde74c989

Denne er signert, og det høres uendelig uvant ut når folk jeg snakker med sier annerledes. Eventuelt 'det mannlige kjønnsorgan', dersom jeg absolutt må gå inn i vokabulare detaljer, men jeg foretrekker å holde slike organer utenfor ikke-medisinske samtaler med utenforstående.
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Kuk. Evt hæstkuk.

Du er "nordlænning", du. Min erfaring er at de har et mye mer fargerikt språk enn oss søringer. Jeg har en svigersønn fra Harstadområdet. Han har et yndlingsuttrykk når han skåler med noen: "Skål guta og kailla med kuka og bailla". :fnise:

  • Liker 1
Gjest Svampen
Skrevet

Du er "nordlænning", du. Min erfaring er at de har et mye mer fargerikt språk enn oss søringer. Jeg har en svigersønn fra Harstadområdet. Han har et yndlingsuttrykk når han skåler med noen: "Skål guta og kailla med kuka og bailla". :fnise:

"Mye mer fargerikt språk" hahaha, det var da også en måte å si det på :fnise:

Skrevet

Øh...

Hmm..

Pikk tror jeg :fnise:

Skrevet

Pikk, og en masse annet jeg kommer på i farten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...