AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Hva sier du? Anonym poster: 51ca2d0d657ce87b46ad550aa28ed93d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Er ikke komfortabel med å si noen av delene så det må bli penis. Anonym poster: c071e3f86cad4240294c038fde74c989 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Kommer an på, sjelden jeg har behov for å si noen av delene. Men assosierer kuk med en penis som er større og grovere enn en pikk. Pikk=liten penis eller en penis jeg ikke har noe til overs for. Kuk=liker. Anonym poster: 5377564e23c70c5cc0fffde4eb08d124 2
Gjest Raindrops Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Men assosierer kuk med en penis som er større og grovere enn en pikk. Pikk=liten penis eller en penis jeg ikke har noe til overs for. Kuk=liker. Anonym poster: 5377564e23c70c5cc0fffde4eb08d124 Haha, enig i dette! 1
She_Leiva Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 Baggisen. Neida...joda. Av de du nevner sier jeg vel helst "pikk".
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Pikk Anonym poster: c4e37cadbf5be7d0d1eb332fbb8c990a
Gjest avocadoen Skrevet 13. juli 2012 #17 Skrevet 13. juli 2012 Kommer an på, sjelden jeg har behov for å si noen av delene. Men assosierer kuk med en penis som er større og grovere enn en pikk. Pikk=liten penis eller en penis jeg ikke har noe til overs for. Kuk=liker. Anonym poster: 5377564e23c70c5cc0fffde4eb08d124 Er ikke størrelsen som teller vet du
RockyRose Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 Seier korkje kuk eller pikk, føler meg teit når eg ser det. Seier penis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå