LongKissGodnight Skrevet 13. juli 2012 #21 Skrevet 13. juli 2012 Nei,for meg blir det helt uaktuelt. Stort sett hatt eldre kjærester enn megselv.
Auroressa Skrevet 13. juli 2012 #22 Skrevet 13. juli 2012 For ungt for meg, jeg er selv om 2 uker 21 Men over til poenget, det blir for ungt da jeg føler meg veldig moden for min alder, og føler ikke en gutt på 19 år tiltaler meg mentalt, finnes jo selvfølgelig unntak selvfølgelig da mennesker er ulike, men jeg personlig har alltid funnet eldre gutter/menn mer attraktive. Så for meg har jeg en "nedre aldersgrense" på 23.
skruf Skrevet 14. juli 2012 #23 Skrevet 14. juli 2012 Nei! Jeg er 35, så det blir litt for ungt.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå