Gå til innhold

Kunne du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei,for meg blir det helt uaktuelt. Stort sett hatt eldre kjærester enn megselv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ungt for meg, jeg er selv om 2 uker 21 :hoppendeglad: Men over til poenget, det blir for ungt da jeg føler meg veldig moden for min alder, og føler ikke en gutt på 19 år tiltaler meg mentalt, finnes jo selvfølgelig unntak selvfølgelig da mennesker er ulike, men jeg personlig har alltid funnet eldre gutter/menn mer attraktive. Så for meg har jeg en "nedre aldersgrense" på 23.

Skrevet

Nei! Jeg er 35, så det blir litt for ungt.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...