AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Kunne DU ha vært sammen med en gutt/jente på 19? :-) Anonym poster: aeaf6b78b25a9bad963990fcf626231d
BusteMartePinn Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Siden jeg er 19 selv så må vel nesten svaret bli ja, men noe sier meg at det ikke er meg du spør
Gjest Lenni20 Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 siden jeg er 20 så sier jeg nei, har vel en grense på minst 5 år eldre enn meg .. klarer ikke yngere..
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Kunne DU ha vært sammen med en gutt/jente på 19? :-) Anonym poster: aeaf6b78b25a9bad963990fcf626231d Tullete spørsmål. Det kommer naturligvis an på ens egen alder, men du har ikke satt noen betingelser.
Gjest Madelene1 Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Kunne DU ha vært sammen med en gutt/jente på 19? :-) Anonym poster: aeaf6b78b25a9bad963990fcf626231d Nå er jeg gift da, men svarer likevell. Nei.
Piper Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Ja, for alder har liten betydelse, for det handler om modenhet og en på 19 kan faktisk ha en breiere livserfaring enn en på 40, på grunn av hendelser i livet som gjør at de blir mer moden enn man ført tenker. En 19 åring som bare leker gjennom livet, som ikke tar ansvar og som er som veldig mange tenåringer ville virkelig ikke passet inn i min verden som min kjæreste. En 19 åring, som er reflektert, som har dybde i tankegangen, som står opp for meningen sine, som er ansvarlig og som forholder seg til mennesker på en positiv måte, ville kunne passet inn i min verden som min kjæreste. Vi mennesker har en tendens til å legge alt for mye i et tall, og dette igjen gjør at vi setter stopper for oss selv på ting som faktisk kunne vært bra for oss. Vi har også krav om at de må være så og så gamle, får ikke være yngre enn som så eller eldre enn som så, vi ser rett og slett ikke menenske men tallene. Jeg forstår at mennesker tenker slik, for jeg har gjort det selv. Men jeg har heldigvis lært å se det på en annen måte i dag, og det er jeg glad for at jeg gjør. Det gjelder både på den ene og den andre måten i livet, for vi mennesker har en tendens til å stoppe oss selv med å tenke på alle kravene vi ønsker fra andre mennesker og glemmer å se på det som egentlig er viktig. 3
Portvinpiken Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Merkelig spørsmål siden det jo beror på om man er 16 eller 56 selv...
Gjest Svampen Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Ja, men vil helst ha en som er noen år eldre
Gjest Raindrops Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Det kunne jeg sikkert, hvis han virket eldre enn de 19åringene jeg ellers har møtt. Men jeg er bare 22 så det er ikke så stor forskjell at det gjør noe. 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 Piper, i prinsippet er jeg enig med deg i at alder har liten betydning hvis man ellers har det bra sammen. Men jeg tror neppe det kan bli et varig forhold hvis aldersforskjellen er for stor, som hvis den ene er 50 år og den andre 19, for å bruke et eksempel.
Piper Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Piper, i prinsippet er jeg enig med deg i at alder har liten betydning hvis man ellers har det bra sammen. Men jeg tror neppe det kan bli et varig forhold hvis aldersforskjellen er for stor, som hvis den ene er 50 år og den andre 19, for å bruke et eksempel. Det er godt mulig at det kanskje ikke kan bli et varig forhold, men nå er ikke jeg synsk og vet hva som skjer i fremtiden. Derfor forholder jeg meg til her og nå, og lever her og nå. En vet aldri om det vil fungerer i fremtiden med en som er like gammel heller, for statistikken sier at mange ekteskap ryker, og mange forhold ryker og det har ikke noe med alder å gjøre. Jeg velger å dele livet mitt med den jeg føler er riktig for meg, og så lenge jeg føler lover og regler som er satt, er det helt og holdent min avgjørelse å ta og jeg må ikke spørre andre og hadde pent bedt andre tie stille om de forsøkte å blande seg inn i mitt liv. Det er jeg som skal leve mitt liv, ikke alle andre som har en mening om alt og ingenting om mitt liv 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Siden jeg er 19 selv så må vel nesten svaret bli ja, men noe sier meg at det ikke er meg du spør Skulle si det samme selv.
minipusen Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 Sannsynligvis ikke, selv om jeg mener at alder bare er et tall. Jeg har per i dag et forhold til en som er rundt ti år yngre enn meg (men noen år unna 19). Har er oppegående og reflektert og veldig voksen av seg. Likevel er det et hav av modenhet mellom oss på enkelte områder. Nå ligger dette på seksualitet, så usikker på hvor TS vi med spørsmålet. Som et rent knulleforhold? Jada, unge gutter er veldig deilige.
Gjest loren Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 Jeg er 27 og har barn, jeg tviler på at en gutt på 19 ville vært en fin match for meg, men man skal aldri si aldri.
SemperFi Skrevet 13. juli 2012 #20 Skrevet 13. juli 2012 Tjaaaa ... På grensen, men om det er ei jeg klikker med, blir det ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå