Gå til innhold

Forvirret og fortvilt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg hadde søkt skole i byen jeg bor i nå, kom ikke inn her så ble tilbytt samme skoleplass i en annen by.

I byen jeg bor i nå:

-liten by

-har mange gode venner her, alle kjenner alle.

-ikke noe fast forhold, men en ex som er av å på annen hver dag.

-lei av byen/folkene/sladret, klar til og komme meg litt vekk.

- bor hjemme

I byen jeg har fått studie plass:

- også en liten by.

- har et par venner der.

- Vanskelig og få jobb der.

- Vanskelig og finne sted og bo.

- Har en flørt som bor der.

Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil, fortalte ex om flytte planer og han var likegyldig, så da holder han meg i hvertfall ikke igjen. Kjenner at det kunne hvert ekstremt godt og fått det live jeg har her litt på avstand. Tatt meg et år hvor hovedfokuse er skole, Men er ikke sikker på om dette er den rette studie linjen for meg( redd for at det blir for tøft faglig for meg).

Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg vil flytte, men det er fortsatt noe som holder meg igjen.

vet ikke hvor jeg ville med dette, men er det noen som har noen råd og komme med?

Anonym poster: d2ee4ccf718ea16e1ffa2671b7ac7ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Anonym poster: 3ab839c100d0fbe6b1394dfe1254a332

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Enig med gjest over her. Det kan bli kjempefint, og viss du jobbar godt og målretta klarer du dette fint. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FLYTTER! :D

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det blir bra. :) Det er viktig å gjøre det som føles rettest og ikke la frykten holde deg tilbake. :)

Anonym poster: 62e1d8f7f9d8a4519c734b69c4c5e12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vell frykten som holder meg tilbake, men pytt pytt! bedre å angre på noe man har gjort enn å angre fordi man ikke prøvde :D

Kjenner jo at det er "på tide" å komme seg litt bort, oppleve noe nytt, se noe annet en det samme gamle! er jo fortsatt ung så da er det vell bare og kjøre på.. er 20år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hørtes det veldig greit ut å flytte fra en ustabil eks og til en flørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja exn er en av grunnene til at jeg VIL flytt... har vært drama mellom oss i 4år! så trenger og få det litt på avstand :D

Og flørten studerte en tide her jeg bor nå, men så flyttet han hjem og det ble bare med den flørten, vi har dog veldig god kontakt og det kunne jo vært artig og fortsette der vi slapp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...