Flanør Skrevet 12. juli 2012 #21 Del Skrevet 12. juli 2012 Sant det, men det å være mamma er en ganske stor faktor i et forhold. Om han ikke vil vite mer om deg bare fordi du "bare" er mamma, så fortjente han deg ikke uansett. Anonym poster: df0fa4ef4b8e221de998062c8c29e38e Nåja. Du skal ikke kimse av alt ansvaret som følger med det å ha barn, og de begrensningene det fører med seg mtp. tid og tilgjengelighet. Jeg har datet alenemødre tidligere, bl.a. fordi jeg tenkte slik du skriver her. De er jo langt mer enn bare mødre tenkte jeg. Og det er jo riktig. Men det gikk opp for meg underveis at jeg ikke var klar for et forhold med ei med barn likevel. Husk at det som begynner som et noe uforpliktende kjærlighetsforhold fort kan utvikle seg til noe mer, og da synes jeg mannen bør kunne stille opp for dama og barna hennes. Vil han ikke det bør han slutte å date henne, slik jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rabarbrapappa Skrevet 12. juli 2012 #22 Del Skrevet 12. juli 2012 er det ikke "a given" at en jente på 25 ønsker seg barn ? føler det er en diskusjon som kommer naturlig i et forhold etter en viss tid sammen .. Kanskje for deg men det er ikke alle menn (eller kvinner) som vil ha barn. Jeg har i allefall unngått barn med min kjæreste. Vi hadde hver for oss. Det var mer enn nok. Vi kommer aldri til å få barn sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg hadde fortsatt vært sammen med far til barnet hvis jeg kunne.. men nå må jeg gjøre det beste ut av situasjonen jeg er i Men.. hvor finner jeg disse gutta da? Som vil date meg? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #24 Del Skrevet 12. juli 2012 Er han voksen nok og mann nok (noe de fleste i den alderen du nevner, er) så skal nok det gå helt fint. Skal godt gjøres å finne en kvinne over en viss alder uten barn også. Lykke til! Dette er svada. Jeg har datet mye, hovedsakelig kvinner rundt 30, og det var mange blant dem som ikke har barn. Ikke alle ønsket seg det heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #25 Del Skrevet 12. juli 2012 De single i min vennekrets avviser alenemødre. Hvorfor? Det er for mye problemer med de, de krevet for mye og gir lite tilbake. Og de vil uansett alltid sette barnet sitt først, uansett. Mange menn føler seg tilsidesatt når de møter alenemødre. De har også en tendens til å bli egoistiske. Men når du snakker med menn burde du si ifra med en gang at du har unge, om du drøyer det for å si det er det mange som føler seg snytt, men vil kanskje ikke innrømme det på direkten. Uansett om du finner en mann som vil date deg og som aksepterer din unge er det en mann med stor M. Som sagt, få menn som vil finne seg dame som allerede har lass med seg, pga problemene og lite mobile damer. Som regel er de også bundet fast til et område også pga barnefar, osv. Lykke til med datingen! Anonym poster: 8c6bab76499e6098e19dec6197c36850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #26 Del Skrevet 12. juli 2012 De single i min vennekrets avviser alenemødre. Hvorfor? Det er for mye problemer med de, de krevet for mye og gir lite tilbake. Og de vil uansett alltid sette barnet sitt først, uansett. Mange menn føler seg tilsidesatt når de møter alenemødre. De har også en tendens til å bli egoistiske. Men når du snakker med menn burde du si ifra med en gang at du har unge, om du drøyer det for å si det er det mange som føler seg snytt, men vil kanskje ikke innrømme det på direkten. Uansett om du finner en mann som vil date deg og som aksepterer din unge er det en mann med stor M. Som sagt, få menn som vil finne seg dame som allerede har lass med seg, pga problemene og lite mobile damer. Som regel er de også bundet fast til et område også pga barnefar, osv. Lykke til med datingen! Anonym poster: 8c6bab76499e6098e19dec6197c36850 Hva mener du her? At de som ikke er villige til å date eller bli kjæreste med en alenemor er menn med liten m? Er de ikke like mye menn som menn som er villige til å date alenemødre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #27 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva mener du her? At de som ikke er villige til å date eller bli kjæreste med en alenemor er menn med liten m? Er de ikke like mye menn som menn som er villige til å date alenemødre? Ta det med ro løken! Ingen har betvilt din manndom! Anonym poster: 20f425226fa68b9cdb309e11f42a3e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 12. juli 2012 De single i min vennekrets avviser alenemødre. Hvorfor? Det er for mye problemer med de, de krevet for mye og gir lite tilbake. Og de vil uansett alltid sette barnet sitt først, uansett. Mange menn føler seg tilsidesatt når de møter alenemødre. De har også en tendens til å bli egoistiske. Men når du snakker med menn burde du si ifra med en gang at du har unge, om du drøyer det for å si det er det mange som føler seg snytt, men vil kanskje ikke innrømme det på direkten. Uansett om du finner en mann som vil date deg og som aksepterer din unge er det en mann med stor M. Som sagt, få menn som vil finne seg dame som allerede har lass med seg, pga problemene og lite mobile damer. Som regel er de også bundet fast til et område også pga barnefar, osv. Lykke til med datingen! Anonym poster: 8c6bab76499e6098e19dec6197c36850 Altså dette er et barn som er under skolealder, så jeg er absolutt mobil. Og det finnes ikke noe barnefar .. så vil ikke si jeg har mye "bagasje" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #29 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Altså dette er et barn som er under skolealder, så jeg er absolutt mobil. Og det finnes ikke noe barnefar .. så vil ikke si jeg har mye "bagasje" Barn er bagasje. Ikke narr deg til å tro noe annet. Hva mener du med at det ikke finnes noen barnefar? Endret 12. juli 2012 av Flanør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #30 Del Skrevet 12. juli 2012 Barn er bagasje. Ikke narr deg til å tro noe annet. Hva mener du med at det ikke finnes noen barnefar? Barnet mitt er ikke bagasje for meg, og jeg ikke ikke interessert i menn som har den oppfatningen. Barnefar er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #31 Del Skrevet 12. juli 2012 Barnet mitt er ikke bagasje for meg, og jeg ikke ikke interessert i menn som har den oppfatningen. Barnefar er død. Det var leit å høre. Jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke tenkte meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 12. juli 2012 Det var leit å høre. Jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke tenkte meg om. Det går fint, det er kanskje ikke det man forventer å høre. Ikke tenk på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. juli 2012 #33 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tviler ikke på at det finnes mange menn som kunne tenke seg å date en kvinne med barn. Men å si at de som ikke ønsker det er umodne og lite "mannlig" syns jeg blir helt feil. Det er mange som rett og slett ikke ønsker seg barn. Og er man ute etter noe seriøst, så er det å ta på seg rollen som stefar eller reservepappa eller hva man skal kalle det, et stort ansvar. Jeg hadde sagt fra så tidlig som mulig at du er mor, da sparer du deg selv for mye sårhet dersom han ikke skulle være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #34 Del Skrevet 12. juli 2012 Det går fint, det er kanskje ikke det man forventer å høre. Ikke tenk på det! Ok. La meg legge til noe du sikkert allerede vet og det er at menn tross alt har veldig forskjellige oppfatninger om dette. Det er mao. all grunn til at du skal lykkes med datinga. Ønsker deg selvsagt lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. juli 2012 #35 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tviler ikke på at det finnes mange menn som kunne tenke seg å date en kvinne med barn. Men å si at de som ikke ønsker det er umodne og lite "mannlig" syns jeg blir helt feil. Det er mange som rett og slett ikke ønsker seg barn. Og er man ute etter noe seriøst, så er det å ta på seg rollen som stefar eller reservepappa eller hva man skal kalle det, et stort ansvar. Jeg hadde sagt fra så tidlig som mulig at du er mor, da sparer du deg selv for mye sårhet dersom han ikke skulle være interessert. Enig i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #36 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tenker at hvis en mann blir forelsket og glad i meg, så tar har meg som jeg er, og barnet mitt er en stor del av hvem jeg er. enig i at man burde si fra tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. juli 2012 #37 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tenker at hvis en mann blir forelsket og glad i meg, så tar har meg som jeg er, og barnet mitt er en stor del av hvem jeg er. enig i at man burde si fra tidlig. Selvfølgelig, men litt av poenget er at noen menn vil nok si "nei takk" før de har rukket å bli forelsket i deg. Det er jo derfor det er lurt å si fra tidlig, slik at du luker ut de som ikke er interessert. Er han forelska regner jeg med at du allerde fortalt om barnet, og han vet at du kommer med nåkka attåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 12. juli 2012 Selvfølgelig, men litt av poenget er at noen menn vil nok si "nei takk" før de har rukket å bli forelsket i deg. Det er jo derfor det er lurt å si fra tidlig, slik at du luker ut de som ikke er interessert. Er han forelska regner jeg med at du allerde fortalt om barnet, og han vet at du kommer med nåkka attåt Ja, enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #39 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg er endelig klar for å begynne å date litt igjen, men lurer på hva dere menn (i alderen 27-35) tenker om å date en jente på 25 som er alenemamma ? Er det en dealbreaker for de fleste ? Og hvor tidlig burde jeg nevne at jeg har barn? Føler nesten at noen blir litt skremt hvis jeg nevner det fra første stund og de ikke vet så mye mer om meg.. men samtidig tenker jeg at noen vil føle seg litt lurt hvis jeg nevner det for sent og det ikke er noe de ønsker å involvere seg i ....hva tenker dere ? Like greit å si det med en gang. Da finner du ut med en gang om fyren har fordommer mot alenemødre. Det er mye fordommer ute å går. Kansje slekten hans ikke syns noe om ferdige barn osv. Jeg traff min mann da jeg var alene. Sa det samme kvelden. Har to barn, hatt en h...skillsmisse bak meg, og jeg er utsitt. hahahah fikk verdens beste mann. Jada.merket fordommer fra svigerfamilie. Anonym poster: aa18a30b6ebb8955a9b81f6b40a27057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 12. juli 2012 det er trist når folk er fordomsfulle. Jeg ønsker meg en svigerfamilie som også tar imot barnet mitt med åpne armer. Mulig jeg har litt høye forhåpninger her altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå