Gå til innhold

Gå naken hjemme


Thalassos

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 2.22):

Naken? Altså helt naken? 
Helt unaturlig hvis du ikke bor helt for deg selv. 
mine sønner hadde ikke likt om vi foreldre gikk helt naken nei. Men å gå i truse og bh er noe helt annet. Man går jo ikke rundt hjemme i truse heller. Men gjennom soverom til badet. 
Nakenhet naturlig? Ja, mellom partnere. Men man sprader ikke rundt i stua foran barna naken 

Anonymkode: 3ef37...cdd

- Vi vet at hvis man aldri ser nakne kropper i andre sammenhenger enn i forbindelse med sex, så vil også assosiasjonen til nakenhet være seksuell.

Anonymkode: d1153...9e3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset er nok forelder mer blyg enn barnet, som pr definisjon er voksen (18 år). Jeg gidder ikke dekke meg til hvis jeg er på badet, da kommer man inn på eget ansvar, men jeg tar på meg noe ellers. Den yngre i huset derimot er ikke særlig blyg, kan godt rusle rundt i stua uten en tråd, men ikke med andre folk til stede da. Jeg liker at h*n er så avslappet til egen kropp, skulle ønske jeg også var det...

Anonymkode: aec1f...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei😅 jeg tenker nakenhet er naturlig og bryr meg ikke om barna mine ser meg naken i dusjen (inntil en viss alder) men for meg er det ikke naturlig å gå naken rundt i stua med barna tilstede (eller uten også for øvrig). Ville ikke sett min egen far naken i stua så da skåner jeg mine barn også😂😂😂

Anonymkode: 47dc7...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di skrev (På 12.7.2012 den 11.56):

Jeg kan godt være naken sammen med en eventuell kjæreste.Det er jo naturlig? Men det er like komfortabelt å svinse rundt i bare trusa og en bh, eventuelt en bikini.

Dette er dumt. Hvis kjæresten blir så vant til å se deg naken, så vil mystikken og spenningen i forholdet bli borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (11 timer siden):

Dette er dumt. Hvis kjæresten blir så vant til å se deg naken, så vil mystikken og spenningen i forholdet bli borte. 

Det er ikke riktig i følge min erfaring.

Kona og jeg har sovet nakne de siste ti årene, og ser hverandre nakne hver dag på badet. Flere ganger i året tar vi oss en voksenhelg borte fra hus og barn, og da er vi nakne hele døgnet, om mulig. Vi drar også på naturistferie av og til. 

Vår opplevelse er at nakenheten gjør at vi kommer nærmere hverandre følelsesmessig, er mer intime og blir tryggere på oss selv og egen kropp. Jo mer nakenhet jo bedre, for vår del.

Anonymkode: ced5e...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...