malebarisk Skrevet 7. oktober 2012 #61 Del Skrevet 7. oktober 2012 For ikke å glemme tantene Grønn, Brun og Fiolett, Onkel Blå, Petter ,Lotte og puddelen Prikk fysikk på Roterommet http://www.youtube.com/watch?v=_4NahZn14MQ og Teodor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 7. oktober 2012 #62 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamer899 Skrevet 8. oktober 2012 #63 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dette var min favoritt lenge! Dessuten syntes jeg Amalies jul var kongebra i sin tid. Jeg har faktisk kjøpt den på dvd, så nå sitter jeg og mimrer hver jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 10. oktober 2012 #64 Del Skrevet 10. oktober 2012 Dette er serier jeg har elsket: "Mumitrollet". Det er mange gode minner det! Snusmumrikken er nok favoritten min derfra om jeg måtte valgt en favoritt i dag. "Mumfie". "Uhu!" Husker jeg var veldig nyskjerrig på oppdraget til Polter da jeg så på det, men fant det ut i senere tid når jeg mimret. Husker godt en episode der en av hovedpersonene (husker ikke hva han het) holdt på å klare oppdraget. Og en episode der Polter og hun ene var uvenner tror jeg. Husker forsåvidt mange episoder. "Franklin". Og denne holdt jeg på å glemme: "Fraglene". Hvordan kunne jeg glemme de? De seriene etter barne-tv: Husker at jeg en gang så på "S.M.S" som jeg synes var veldig spennende. Synd at jeg ikke så de siste episodene Da jeg ble eldre så jeg enda mer på de seriene etter barne-tv. Så på noen episoder "Johnny og Johanna", og så på Thomas P når det gikk. Sistnevnte synes jeg var veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 12. oktober 2012 #65 Del Skrevet 12. oktober 2012 Halv sju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #66 Del Skrevet 19. november 2014 påtide å oppe denne Anonymous poster hash: 6591c...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #67 Del Skrevet 6. august 2015 For en koselig tråd Tar sjansen på å åpne den igjen, det er jo bare hyggelig med en slik tråd Jeg husker veldig godt Mummitrollet fra barndommen min og så Pokémon (De gamle sesongene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. august 2015 #68 Del Skrevet 6. august 2015 På tide med et gjensyn, ja. Idag skal vi ha om kroppen. Ekkelt, småskummelt og utrolig interressant. Sikkert sensurert om det hadde blitt sendt idag, men slik var det nå dengangen. Helt texas. https://tv.nrk.no/serie/kroppen/FBUA02004979/sesong-1/episode-3#t=3m46s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 6. august 2015 #69 Del Skrevet 6. august 2015 Åkken Bom og Storekaktus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #70 Del Skrevet 6. august 2015 Bompibjørnene og Ole, Dole og Doffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #71 Del Skrevet 7. august 2015 Åkken Bom og Storekaktus. Denne? Ekstremt saktegående tv i forhold til dagens. Dagens barn hadde nok vridd seg i utolmodighet. Anonymous poster hash: 13385...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 7. august 2015 #72 Del Skrevet 7. august 2015 Denne? Ekstremt saktegående tv i forhold til dagens. Dagens barn hadde nok vridd seg i utålmodighet. Anonymous poster hash: 13385...d9d Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #73 Del Skrevet 7. august 2015 5 myror er fler enn 4 elefanter: intelligent og tok barn på alvor:https://m.youtube.com/watch?v=UI5aDUflRcEAnonymous poster hash: c31d9...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #74 Del Skrevet 1. februar 2023 Anonymkode: 283ce...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. februar 2023 #75 Del Skrevet 2. februar 2023 Brogeen og den magiske melodien. Elsket den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå