Gå til innhold

Nostalgi - gamle barneTV-minner

Guybrush

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var min favoritt lenge!

Dessuten syntes jeg Amalies jul var kongebra i sin tid. Jeg har faktisk kjøpt den på dvd, så nå sitter jeg og mimrer hver jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er serier jeg har elsket:

"Mumitrollet". Det er mange gode minner det! Snusmumrikken er nok favoritten min derfra om jeg måtte valgt en favoritt i dag.

"Mumfie".

"Uhu!" Husker jeg var veldig nyskjerrig på oppdraget til Polter da jeg så på det, men fant det ut i senere tid når jeg mimret. Husker godt en episode der en av hovedpersonene (husker ikke hva han het) holdt på å klare oppdraget. Og en episode der Polter og hun ene var uvenner tror jeg. Husker forsåvidt mange episoder.

"Franklin".

Og denne holdt jeg på å glemme: "Fraglene". Hvordan kunne jeg glemme de?

De seriene etter barne-tv: Husker at jeg en gang så på "S.M.S" som jeg synes var veldig spennende. Synd at jeg ikke så de siste episodene :( Da jeg ble eldre så jeg enda mer på de seriene etter barne-tv. Så på noen episoder "Johnny og Johanna", og så på Thomas P når det gikk. Sistnevnte synes jeg var veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Gjest Jacklost

For en koselig tråd :) Tar sjansen på å åpne den igjen, det er jo bare hyggelig med en slik tråd :)

Jeg husker veldig godt Mummitrollet fra barndommen min og så Pokémon (De gamle sesongene) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åkken Bom og Storekaktus.

Denne?

Ekstremt saktegående tv i forhold til dagens. Dagens barn hadde nok vridd seg i utolmodighet.

Anonymous poster hash: 13385...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne?

Ekstremt saktegående tv i forhold til dagens. Dagens barn hadde nok vridd seg i utålmodighet.

Anonymous poster hash: 13385...d9d

Jepp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...