Gjest SebraPiken Skrevet 30. september 2012 #21 Del Skrevet 30. september 2012 Fraglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 30. september 2012 Ducktales som gikk på svensk tv3! Også "i got the power!" selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. september 2012 #23 Del Skrevet 30. september 2012 Dyra i hjorteparken må være en av de fineste barneseriene som er laget Husker jeg koste meg veldig med Peter Rabbit også, som nevnt over her er sangen i introen så fin, og jeg bare får sånn kosestemning av hele opplegget. Kjøpte meg faktisk samleboks dvd, gode minner Husker godt de aller fleste av de andre seriene nevnt her også, men er nok de to jeg har trukket frem her som trigger de beste minnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #24 Del Skrevet 30. september 2012 Husker en kar som het Catweazle, delfinen Flipper, kenguruen Skippy og hunden Lassie. Og den eneste ene Tarzan, Johnny Weissmuller. Det er lenge siden det. http://www.youtube.com/watch?v=NMzEmBmiXE0 Anonym poster: 592f91e8a87d4a3f07c1aa8926c6071d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #25 Del Skrevet 30. september 2012 Anonym poster: 592f91e8a87d4a3f07c1aa8926c6071d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. september 2012 #26 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg er født på 70 tallet og har minner om noe som gikk på morgenen. Det var 2-4 voksne folk som dro ut noen skuffer i et tre og det lå spennende ting i skuffene. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 30. september 2012 Noen som husker Anne fra Bjørkely som gikk på NRK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 30. september 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg er født på 70 tallet og har minner om noe som gikk på morgenen. Det var 2-4 voksne folk som dro ut noen skuffer i et tre og det lå spennende ting i skuffene. Noen som vet? La meg gjette. Dette var norsk, det gikk på NRK og det var en diger kaktus i studio hvor det var skuffer under denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 30. september 2012 #29 Del Skrevet 30. september 2012 Åååå, Colargol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 3. oktober 2012 #30 Del Skrevet 3. oktober 2012 Peter Rabbit eller hva det het. Husker jeg syns den sangen var så fin <3 Å herregud, jaaa! Denne hadde jeg helt glemt, elsket den! I tillegg likte jeg veldig godt Flukten fra dyreskogen, Vi på Saltkråkan, Amalies jul. Skikkelig kvalitets-TV, det ungene ser på i dag kan ikke måle seg! Til og med mer de litt "dårligere" seriene vi så på, som Mumphy, skilpadden Franklin osv var bedre enn stort sett alt de ser på i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 3. oktober 2012 #31 Del Skrevet 3. oktober 2012 Denne serien var helt konge, syntes jeg! Men alle guttene jeg kjente syntes den var dødskjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2012 #32 Del Skrevet 3. oktober 2012 La meg gjette. Dette var norsk, det gikk på NRK og det var en diger kaktus i studio hvor det var skuffer under denne? Hehe, vi hadde jo bar NRK. Ja skuffer, tre og norsk. Hu ene dama hadde langt hår. HVA HETER DEN??? Hatt denne serien på hjernen i årevis, den var sååå koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, vi hadde jo bar NRK. Ja skuffer, tre og norsk. Hu ene dama hadde langt hår. HVA HETER DEN??? Hatt denne serien på hjernen i årevis, den var sååå koselig. Du og jeg og kaktusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #34 Del Skrevet 3. oktober 2012 Denne serien var helt konge, syntes jeg! Men alle guttene jeg kjente syntes den var dødskjedelig Likte den jeg da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #35 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tøydokke Anne skulle vært skutt!!! Anonym poster: e5a6bd24f1d2d3b113f51a6535050d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #36 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Hun dama på romstasjonen var hot back in the days! Endret 3. oktober 2012 av Lurifix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. oktober 2012 #37 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg er også barn av 80-tallet så det meste som er nevnt til nå er mine barne-TV minner også, men jeg må trekke frem Berta. vertshuset den gyldne hale og det programmet med Vidar Lønn Arnesen og noe puslespillgreier, så pusler vi en sang? Endret 3. oktober 2012 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 3. oktober 2012 #38 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er også barn av 80-tallet så det meste som er nevnt til nå er mine barne-TV minner også, men jeg må trekke frem Berta. Jeg syntes teksten til Berta-introen var ganske suspekt allerede som ganske liten. "Du er en deilig maskin..." Mon tro om det var noe galt med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. oktober 2012 #39 Del Skrevet 3. oktober 2012 For en koselig tråd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2012 #40 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du og jeg og kaktusen. Takk, fant den men klarte ikke å finne klipp. Hadde vært moro å sett det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå