Guybrush Skrevet 11. juli 2012 #1 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Selv vokste jeg opp på på 80 og begynnelsen av 90-tallet. Den gang de fleste var stuck til NRK og etterhvert TV2. De fleste så derfor det samme og det er morsomt å innimellom ta opp temaet - for det er utrolig mye av det samme folk husker Selv var jeg hekta på serien Shagma. En fransk tegneserie som faktisk gikk på fransk, men med norsk teksting. Denne var jo faktisk så populær at den kom ut på dvd for 2-3 år siden og solgte som hakka møkk. Det samme gjorde serien Det var en gang et menneske. Spill Bach-sonaten fra begynnelsen og det er utrolig mange som automatisk tenker på denne serien som fikk unger til å frivillig lære historie Noen minner dere har? Noen løse bruddstykker folk husker? Minner som henger igjen? Husker ellers ting som Midt i smørøyet, Mysteriet med det levende lik, Borgen skole, Sommer på mirabellaøya, Duck Tales, Sam og trylleballen.....osvosv Det levende lik introen: Shagma introen: Det var en gang et menneske intro: Endret 11. juli 2012 av Guybrush 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 11. juli 2012 #2 Del Skrevet 11. juli 2012 husker bare at vi var de eneste i gata som hadde cartoon network (tidlig 90-tallet) og at huset vårt var fullt av unger 24/7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 11. juli 2012 #3 Del Skrevet 11. juli 2012 Åh, mysteriet med det Levende Lik var så skummelt! Flukta fra Dyrskolen/Dyra i Hjorteparken var en utrolig fin serie, men fryktelig hjerteskjærende av og til... :frown: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 11. juli 2012 #4 Del Skrevet 11. juli 2012 Åh, mysteriet med det Levende Lik var så skummelt! Flukta fra Dyrskolen/Dyra i Hjorteparken var en utrolig fin serie, men fryktelig hjerteskjærende av og til... :frown: heeey du har bilde av Wednesday jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. juli 2012 #5 Del Skrevet 11. juli 2012 Shagma. Ellers husker jeg godt Labbetuss, Lekestuen, Portveien 2, Midt i Smørøyet, Halv 7, TopPop... masse minner! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. juli 2012 #6 Del Skrevet 12. juli 2012 Å nostalgi tråd, slenger meg på her. Enkelte barne tv programmer og figurer kommer jeg aldri til å glemme som Muldvarpen, kalle klovn, Plipp Plopp og Plomma, Labbetuss, Portveien 2, Midt i Smørøyet, Fragglene, Bompi bjørnene, Gullars, 2 gode naboer, Alf, Pernille og Mr. Nelson, Den vesle bjørnen og den vesle tigeren, Erling og Bernt, Streken, Hvor er willy, Tøydokke Anna, Mumitrollet, Blekkulf, Pingu, Frida med hjerte i hånden og Borgen skole. Og ts, tusen, tusen takk. Jeg har prøvd å beskrive Sam og trylleballen til folk, men de aner ikke hva jeg har ment, så har jeg bare løse brudstykker av den og ikke vist hva den heter men ja den barne tv serien og var godt likt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. juli 2012 #7 Del Skrevet 12. juli 2012 Portveien 2, Midt i Smørøyet, Attekattenoa, Thomastoget, Rainbow Brite, Jem, Asylet :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. juli 2012 #8 Del Skrevet 12. juli 2012 Redda Joppe! Død eller levande! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 12. juli 2012 Og ts, tusen, tusen takk. Jeg har prøvd å beskrive Sam og trylleballen til folk, men de aner ikke hva jeg har ment, så har jeg bare løse brudstykker av den og ikke vist hva den heter men ja den barne tv serien og var godt likt. Ikke på norsk, men her er et flashback http://www.youtube.com/watch?v=nbNiwIFxgB4&feature=related 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. juli 2012 #10 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikke på norsk, men her er et flashback åå, mimring på høyt nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 12. juli 2012 #11 Del Skrevet 12. juli 2012 heeey du har bilde av Wednesday jo!!! Heeeyyy, nicket ditt er Wednesday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hermoine Skrevet 12. juli 2012 #12 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Peter Rabbit eller hva det het. Husker jeg syns den sangen var så fin <3 Endret 12. juli 2012 av hermoine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 12. juli 2012 #13 Del Skrevet 12. juli 2012 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #14 Del Skrevet 12. juli 2012 Heeeyyy, nicket ditt er Wednesday! Wednesday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. juli 2012 #15 Del Skrevet 13. juli 2012 To hus tett i tett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 29. september 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 29. september 2012 Portveien 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #17 Del Skrevet 29. september 2012 http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm Her finner man ALT, men det er dessverre ikke alle linkene som fungerer. Anonym poster: e5a6bd24f1d2d3b113f51a6535050d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 30. september 2012 #18 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Har kjøpt Flukten fra Dyreskogen på DVD og storkoser meg om dagen. Men herregud så brutalt og trist! Her om dagen ble først fasankona skutt og servert til middag, mens det zoomes inn på bildet av henne som en stek på fatet, og så blir mannen skutt også. Og røyskatt ler av dette. Jeg var 6-7 år gammel når jeg så dette! Endret 30. september 2012 av Glynis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 30. september 2012 #19 Del Skrevet 30. september 2012 Huset med det rare i var også artig. Sesam stasjon, Portveien 2, Brannmann Sam, Postmann Pat, Tomas Toget (?), Flukten fra Dyreskogen... 90-tallet var min barndom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 30. september 2012 #20 Del Skrevet 30. september 2012 Hipp hurraaaa, för här kommer bompibjörnanaaaaa.... Og Portveien 2 var jo fantastisk Og andungen kvakk-kvakk, så klart! Som bare var lagd av papir og sikkert er kjempedårlig lagd hvis jeg ser det igjen... Jo, og så streken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå