Gå til innhold

Silfens dødsmarsj


Silfen

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke så enkelt som det høres ut til. Jeg klarer meg bra noen dager, og så får jeg alltid en dag eller to der jeg føler jeg ikke gjør annet enn å spise, som om kroppen ikke får nok. Og det gjør den vel egentlig ikke, heller.

Men ... jeg snakket med en ernæringsfysiolog. Man må generelt spise mer. Fordi; kroppen tar visstnok opp MER av næringen i maten om den får for lite og for sjeldent mat. Men dersom man trykker bare litt i trynet ved jevne mellomrom, så vil kroppen tro den får for mye og sile ut mer av næringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser normalt ca. hver 3. time, men ikke så veldig mye, da. Kanskje jeg skal prøve å spise mer..? Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser normalt ca. hver 3. time, men ikke så veldig mye, da. Kanskje jeg skal prøve å spise mer..? Verdt et forsøk.

Så lenge det er riktig sammensatt mat, så er det kanskje det du trenger. Og nok væske selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker vann så det tyter ut ørene. Får medisiner jeg blir tørst av. =P Men da skal jeg prøve å legge litt mer på tallerkenen når jeg kommer hjem, da, og se hvordan det går. =) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker vann så det tyter ut ørene. Får medisiner jeg blir tørst av. =P Men da skal jeg prøve å legge litt mer på tallerkenen når jeg kommer hjem, da, og se hvordan det går. =) Takk for tips!

Hun ernæringsdamen sa at de som går opp i vekt igjen som oftest er de som har spist for lite. Jeg vet ikke, de lærde strides jo også, men det var poeng i det ut fra egne erfaringer iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

For meg er det stikk motsatt! Dess flere måltider jeg spiser, jo sultnere blir jeg. Nå spiser jeg 1-2 store måltider per dag, holder vekta og er ikke like snopesyk

Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det stikk motsatt! Dess flere måltider jeg spiser, jo sultne blir jeg. Nå spiser jeg 1-2 store måltider per dag, holder vekta og er ikke like snopesyk

Men du er jo bitteliten og ung. Ikke sikkert det holder stikk alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok Vært en 10.kg tyngre.. ;)

ikke sikkert det er slik for alltid nei, men er ihvertfall det som fungerer Nå :)

Når du var gravid? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroklumpen ;)

nei før jeg flyttet til Bergen ;) raste ned når jeg måtte leve på studentbudsjett :P

Å flytte fra mors kjøttkaker gjør ofte det med en person. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært dobbeltrening, kinda. Først på treningen og lærte litt bokseteknikker. Lurer på om jeg skal prøve med på kick, må bare få det grunnleggende først. Men akk, GØY, spenne og slå, right, right, left, uppercut. Kan man bli giret av trening liksom? Hmmm, den her blir spanande å forska vidare på.

Og så er det jo torsdag og hva er torsdag? ZUMBA. Fucking hell. Jeg kom meg gjennom nesten hele timen. Hun hadde skiftet ut en sang og da var jeg tilbake til *hva faen er det som skjer og telle, telle, helsiken, hææææ?*

På slutten er det to sanger med tøying. Men det er jo så kjapt. Får jo ikke holde nok til at det tøyes. Så ene sangen så satt jeg rett og slett og tøyde skikkelig, så ble jeg med på den gøye. Funker myyye bedre. Greit nok det skal være zumba, men det er jo ikke vits med tøying om man holder i 3.4 sek? I don't know. Fikk nå tøyd litt nå i det minste.

Good day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget ditt gjør at jeg lurer på om det vil være trygt å stå i pølsekø med deg. :krangle:

Tsk, jeg slår da ikke det svake kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herrejesus.

En time med kickboksing. Jeg har ikke vært så dau etter trening på lenge. Og jeg GRUER meg allerede til i morgen. Herregud, jeg gruer meg allerede til NÅ, fordi jeg har vondt overalt.

Er blitt dengt SÅ jævlig. Vel, jeg er 165 og partneren min er 180. Hun har dessuten gått på kick i flere år. Så når hun dæljer løs med knespark og andre spark, så, vel, det merkes, for å si det sånn. Puten må jo holdes høyt. for at hun skal treffe skikkelig når hun tar sånne vrispark, hva det nå heter. Med det resultat at jeg har fått meg noen skikkelig på trynet, hehe. Håper virkelig ikke jeg blir blå, hehe.

*ser bort på middagen og håper den lager seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Noterer meg at dagbokinnehaveren ikke har hørt om Toro! Forøvrig godt jobba å bo alene, være singel og bli utsatt for konemisshandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer meg at dagbokinnehaveren ikke har hørt om Toro! Forøvrig godt jobba å bo alene, være singel og bli utsatt for konemisshandling.

Toro, nei. Her er det pinnekjøtt. Men jeg gruet meg til stapping av kålrabi, men så kom en kid og ville, så nå er jeg happy. *dirigerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...