Gå til innhold

Silfens dødsmarsj


Silfen

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Her har det ikke vært så mye action. Treningen er tilstede, men ikke alltid like mye. Men nå er jeg straks på vei for en runde på senteret.

Vekten rikker seg jevnlig, slenger ved et "formbilde" haha. Vet ikke helt hva jeg syns, men det kommer seg. Vet ikke helt hva jeg syns om det heller. Galskap.

notsomuchformbildet.jpg

Jada. Halloween er ikke ute ennå. :lat:

Så lenge det går nedover så går det oppover! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det ikke vært så mye action. Treningen er tilstede, men ikke alltid like mye. Men nå er jeg straks på vei for en runde på senteret.

Jada. Halloween er ikke ute ennå. :lat:

Wow, Silfen!! Eller..nå vet jeg ikke så veldig mye om før-situasjonen, men imaget ditt som "bælfeit" begynner hvertfall å henge i en tynn tråd;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og når jeg leser innlegget mitt en gang til så se jeg at det muligens kan tolkes negativt, men det jeg mente var bare: Looking good Silfen=)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og når jeg leser innlegget mitt en gang til så se jeg at det muligens kan tolkes negativt, men det jeg mente var bare: Looking good Silfen=)!!

Tok det ikke slik.

Litt vanskelig å vise forskjell, da det ikke finnes noe særlig førbilder av meg akkurat. Iallfall ikke i helfigur. Men here goes, silf i fjor og nå:

post-210-0-71941000-1416168558_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå, ja. Flytter meg ikke et gram på vekta for tiden, så... Men det løsner vel snart, håper jeg. =) Du er i alle fall en inspirasjon! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, ja. Flytter meg ikke et gram på vekta for tiden, så... Men det løsner vel snart, håper jeg. =) Du er i alle fall en inspirasjon! ^^

Det er jo helt vanlig at det går opp og ned. Jeg har alltid gått lett ned i vekt. Det er opp igjen jeg er så jævlig flink til. Så gir man opp, ikke sant. Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mhm, kjenner til det der. Jeg gikk opp ti (!) kilo sist vinter. Har gått ned alt igjen, men nå stoppet det opp. Så jeg er egentlig fornøyd bare jeg står stille, og ikke går opp, i det minste. Hvor ofte trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen ønsker seg alltid tilbake til maksvekt. Det er jo helt ulogisk, for kroppen burde like å være liten. Men den ønsker altså å være stor, om man har vært det. Når folk sier at det er bare å spise mindre, så vet de faktisk ikke hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så enkelt som det høres ut til. Jeg klarer meg bra noen dager, og så får jeg alltid en dag eller to der jeg føler jeg ikke gjør annet enn å spise, som om kroppen ikke får nok. Og det gjør den vel egentlig ikke, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...